مقاله

معرفی انواع دستگاه بخور سرد صورت دستی

دستگاه بخور سرد صورت دستی - فروشگاه پدارول

در شهرهایی که دارای هوای خشک و فاقد بارندگی و رطوبت است بسیاری افراد خشکی پوست را تجربه می کنند . این امر خصوصا در خانم ها به دلیل استفاده از لوازم آرایشی و پاک کننده ها بیشتر بروز می کند .

استفاده از یک دستگاه بخور می تواند رطوبت لازم را به پوست برساند و چه بهتر که این دستگاه همیشه همراهتان باشد . دستگاه بخور سرد صورت دستی به همین منظور تولید شده تا همواره در هر مکانی اعم از منزل ، محل کار ، سفر و … با شما باشد تا هیدراتاسیون و رطوبت دهی به پوست را انجام دهد .

دستگاه بخور سرد صورت چیست ؟ 

دستگاه بخور سرد صورت یک محصول کوچک و سبک است که به راحتی در کیف دستی تان جای می گیرد و در هر کجا می توانید از آن استفاده نمایید .

این دستگاه با ایجاد یک لایه ظریف از آب روی پوست شما موجب آبرسانی و همچنین لطافت پوست شما می شود . خصوصا افرادی که پوست های خشک دارند در فصولی که هوا خشک تر است لازم است از این محصول استفاده نمایند .

البته در کنار استفاده از این محصول بایستی نوشیدن آب کافی ، انجام فعالیتهای روزانه ، استفاده کمتر از چای و قهوه ، اجتناب از مصرف سیگار و قلیان ، اجتناب از شستشوی صورت با آب داغ و یا دوش آب داغ ، مصرف به اندازه میوه جات و سبزیجات و خواب و استراحت کافی را نیز در سبک زندگی خود لحاظ کنید تا پوستی شاداب ، شفاف و جوان داشته باشید .

همچنین استفاده از مرطوب کننده های پوستی نیز می تواند لطافت پوست را بیشتر کرده و رطوبت آن را افزایش دهد . این دستگاه کاملا بی خطر و ایمن است و به دلیل بی صدا بودن در هر محیطی اعم از محیط کار ، منزل ، سفر و … می توان از آن استفاده نمود .

فروشگاه آنلاین پدارول انواعی از دستگاه بخور سرد صورت از نوع دستی را در سایت خود دارد و در صورت درخواست شما عزیزان بصورت تحویل درب منزل برای شما ارسال خواهد نمود . حال در ادامه به معرفی چند مدل از بخور سرد صورت دستی خواهیم پرداخت .

انواع دستگاه بخور سرد صورت دستی

دستگاه بخور سرد مدل L-2

این محصول دارای ظرفیت باتری 450 میلی آمپر ساعت و ظرفیت مخزن آب 20 میلی لیتر است . جنس بدنه آن از نوع ABS و کابل شارژ آن USB می باشد.

این محصول بسیار کوچک و سبک است و وزن آن تنها 45 گرم است . همچنین دارای نور ملایم داخلی است که در هنگام استفاده روشن می گردد .

برای خرید دستگاه بخور سرد مدل L-2 کلیک کنید . 

دستگاه بخور سرد صورت دستی - مدل L-2

دستگاه بخور سرد مدل تخم مرغی

این دستگاه بخور ظرفیت 220 میلی لیتری و ولتاژ 5 ولت 1 آمپر دارد . وزن آن تنها 100 گرم است و دارای نورپردازی جذاب و لایت و دکمه روشن و خاموش است .

در صورت شارژ کامل 3 تا 5 ساعت می توان از آن استفاده نمود . کابل شارژ آن از نوع میکرو می باشد . چنانچه این محصول را از پدارول تهیه کنید دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا نیز می باشد .

اگر قصد خرید دستگاه بخور سرد مدل تخم مرغی دارید کلیک نمایید . 

دستگاه بخور سرد صورت دستی - مدل تخم مرغی

دستگاه بخور سرد صورت مدل N6

این دستگاه بخور وزنی در حدود 44 گرم دارد و ظرفیت آن 30 میلی لیتر است . کابل شارژ آن از نوع USB و زمان شارژ آن نیز یک ساعت و نیم است . بخاردهی آن 1.25 تا 1.45 میلی لیتر در دقیقه می باشد .

سری آن قابل شستشو است و به دلیل کوچک بودن به راحتی قابل حمل و استفاده است . این وسیله بسیار ایمن است و خطر نشت الکتریکی ندارد .

این بخور با باتری پولیمری کار می کند و با همان شارژ تا چندین بار قابل استفاده خواهد بود .

برای مشاهده مشخصات دستگاه بخور سرد صورت مدل N6 کلیک نمایید . 

دستگاه بخور سرد صورت دستی - مدل N6

دستگاه بخور سرد عروسکی مدل badonya194

این دستگاه ظرفیت 30 میلی لیتری و ولتاژ 3.7 ولت دارد . باتری آن 250 میلی آمپر است و وزن آن 60 گرم است. جنس بدنه آن از ABS است و نوع کابل شارژ آن میکرو است .

این دستگاه بخور مناسب برای رطوبت رسانی و آبرسانی پوست صورت است . چنانچه این محصول را از فروشگاه پدارول تهیه کنید دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا نیز است .

برای خرید دستگاه بخور سرد عروسکی مدل badondy194 کلیک کنید . 

دستگاه بخور سرد صورت دستی - مدل عروسکی

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *