مقاله

روش تبدیل گوشی به دسته بازی

روش تبدیل گوشی به دسته بازی

امروزه صنعت بازی همواره در پیشرفت است و کاربران زیادی طرفدار بازی های ویدئویی هستند. در این مقاله قصد داریم روش های تبدیل گوشی به دسته بازی را به شما توضیح دهیم با ما همراه باشید.

گاهی اوقات بازی های طراحی می شوند که بازی کردن با دسته بازی برای ما راحت تر است و همچنین هیجان بیشتری را برای ما به دنبال دارد. ممکن است برخی افراد شرایط خرید دسته بازی را نداشته باشند. اما روش های برای تبدیل گوشی به دسته بازی وجود دارد که شما می توانید به راحتی گوشی خود را به دسته بازی با بلوتوث و وای فای برای کامپیوتر، ایکس باکس و پلی استیشن تبدیل کنید.

تبدیل گوشی به دسته بازی با بلوتوث و وای فای

برنامه های Drodijoy و Ultimate Gamepad دو برنامه مفید برای تبدیل گوشی به دسته بازی از طریف بلوتوث و وای فای هستند. شما ابتدا باید آنها را نصب کنید، سپس یک سرور را از صفحه برنامه ای که در گوشی نصب کرده اید، در کامپیوتری که می خواهید با آن بازی را اجرا کنید، بارگیری کنید.

تبدیل گوشی به دسته بازی

تبدیل گوشی به دسته بازی برای کامپیوتر

برای این کار لازم است شما یک سری برنامه کاربردی را نصب کنید. بدون برنامه گوشی شما به دسته بازی تبدیل نمی شود.

برنامه HandyGamePad Pro یکی از برنامه های مفید برای تبدیل موبایل به دسته پابجی است. برای این کار کافیست ابتدا برنامه را روی گوشی موبایل نصب کنید سپس نخسه تحت وب آن را روی کامپیوتر نصب کنید. بعد از نصب بازی باید مطمعن شوید که گوشی و کامپیوتر شما به یک وای فای یا یک مودم وصل شده اند تا آدرس سرور IP آنها یکسان باشد.

زمانی که هر دوی آنها به یک وای فای وصل شوند، کامپیوتر گوشی شما را به عنوان یک دسته بازی می شناسد. یکی دیگر از برنامه ها برای تبدیل موبایل به دسته گیم استفاده از برنامه LEA Extended Input Gamepad است البته این برنامه قیمت بالاتری دارد و رایگان نیست. به این برنامه نسبت به دیگر برنامه ها دارای ویژگی های خاصی است که برای کاربران جذاب است. از ویژگی های خاص این برنامه می توان به داشتن قابلیت شخصی سازی و محیط حرفه ای این برنامه اشاره کرد.

این برنامه 6 طرح برای شخصی سازی دارد که شما می توانید با استفاده از این طرح ها علاوه بر تغییر دکمه ها، محیط و نوع دکمه ها حتی رنگ آنها را می توانید تغییر دهید. شما به طور کامل می توانید چینش دکمه ها را تغییر دهید و شبیه به دسته ایکس باکس یا Ps4 کنید. با استفاده از این برنامه ها دیگر نیازی به کابل  USB برای اتصال گوشی به کامپیوتر نیست

تبدیل گوشی به دسته بازی

تبدیل گوشی به دسته بازی PS4

برای تبدیل گوشی به دسته PS4 می توانید برنامه ای PS Remote Play را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید، این برنامه هم برای اندروید و ios عرضه شده است.

برای اتصال گوشی به PS4 باید ابتدا گوشی و کنسول بازی هر دو به یک مودم یا وای فای وصل باشند. سپس وارد برنامه شوید و در ادامه وارد اکانت پلی استیشن خود شوید، از این طریق می توانید دستگاه خود را پیدا کنید. اگر از این روش نتواستید دستگاه خود را پیدا کنید باید آدرس کنسول را به صورت  دستی وارد کنید. بعد از اتصال گوشی به PS4 می توانید از طریق گوشی کنسول خود را کنترل کنید.

تبدیل گوشی به دسته بازی پابجی

شما می توانید در دسته بازی های مناسب تهیه کنید. علاوه بر این روش شما می توانید از طریق برنامه  Mobile Gamepad را از گوگل پلی برای گوشی خود دانلود کنید، سپس تنظیمات آن را انجام دهید و دکمه روشن بودن و اتصال آن را بزنید.

اما پیشنهاد می شود از این طریق بازی های مانند پابجی و کالاف دیوتی با موبایل بازی نکنید، زیرا در این روش تاخیر در سرعت ارسال دستور از گوشی به کامپیوتر وجود دارد. در بازی های همچون شوتر آنلاین سرعت عمل بسیار مهم است

تبدیل گوشی به دسته بازی

یکی دیگر از دیگر روش‌های تبدیل گوشی به دسته بازی، امکان اتصال هدست مجازی یا PS VR به دستگاه و استفاده از گوشی اندروید برای کنترل آن است. برای این کار باید روی کامپیوتر هدست را به برنامه Steam VR وصل کنید. همچنین با استفاده از Steam Link Anywhere می‌توانید بازی‌های کامپیوتری را مستقیماً روی صفحه نمایش گوشی مشاهده کنید. استفاده از روش‌های مختلف تبدیل گوشی به دسته بازی برای لب‌تاپ‌ها که تاچ‌پد TouchPad آنها برای کنترل بازی‌ها مناسب نیست، یک گزینه عملی است.

مزایا و محدودیت های استفاده از گوشی به عنوان دسته بازی

استفاده از گوشی به عنوان دسته بازی برای دسکتاپ می تواند تجربه بازی شما را بهبود ببخشد. همچنین می تواند به شما تجربه کنترل لمسی را فراهم کند، به شما امکان می دهد از حسگر های مانند ژیروسکوپ و شتاب سنج برای کنترل راحت تر و بهتر استفاده کنید. استفاده از گوشی به عنوان دسته بازی به شما این امکان را می دهد که هر طور دوست دارید دسته بازی خود را طراحی کنید. علاوه بر این باعث صرفه جویی در پول شما می شود.

استفاده از صفحه لمسی به جای دسته بازی سریع و راحت نیست و این موضوع باعث کاهش سرعت شما در هنگام بازی می شود، همچنین صفحه گوشی شما ظرفیت کافی برای کنترل بازی ها را ندارد. به دلیل حساسیت پایین صفحه نمایش و تاخیر در انتقال اطلاعات ابزار خوبی برای بازی های آنلاین نیست.

تبدیل گوشی به دسته بازی

 در این مقاله چند روش تبدیل گوشی به دسته بازی را توضیح دادیم، اما باید به این نکته توجه شود تبدیل گوشی به دسته گیم پد تجربه خوبی از بازی ها آنلاین به شما نمی دهد. اما اگر شما آنلاین بازی نمی کنید این روش می تواند برای شما مناسب باشد.

پدارول سایت تخصصی لوازم گیمینگ موبایل

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر، وب سایت پدارول را بررس کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

ایستاگرام پدارول را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *