مقاله

راهنمای خرید کیبورد گیمینگ

راهنمای خرید کیبورد گیمینگ - پدارول

راهنمای خرید کیبورد گیمینگ موضوعی است که در این مقاله قرار است به آن بپردازیم . پس اگر گیمر حرفه ای هستید و یا تازه کار هستید برای آشنایی با بهترین کیبوردهای گیمینگ و راهنمای خرید آنها با فروشگاه پدارول همراه شوید .

یک صفحه کلید بازی خوب می تواند گیم پلی شما را ساده کند، اثربخشی شما را افزایش دهد و حتی فضای بازی شما را فوق العاده جلوه دهد.

واقعیت این است که اگر می‌خواهید بیشترین بهره را از دستگاه بازی خود ببرید، به برخی لوازم جانبی با کیفیت برای همراهی با آن نیاز دارید. یک صفحه کلید برای کار، بازی و هر چیز دیگری کاملاً حیاتی است.

با این حال، ده ها صفحه کلید در بازار وجود دارد که ادعا می کنند تجربه بازی شما را بهبود می بخشند. کدام یک واقعاً این کار را می کنند و کدام یک تنها یک ماشین تایپ دیجیتال گران قیمت هستند موضوعی است که باید مورد بررسی قرار گیرد .

راهنمای خرید کیبورد گیمینگ - معرفی انواع کیبورد

راهنمای خرید کیبورد گیمینگ

اولین کاری که باید انجام دهید این است که تعیین کنید زمان بازی های رایانه شخصی خود را چگونه سپری می کنید . آیا به صحنه ورزش های الکترونیکی علاقه دارید یا ماجراجویی های تک نفره را ترجیح می دهید؟

آیا یک دوجین دکمه اضافی به مهمانی حمله MMO شما کمک می کند، یا فضای اضافی مورد نیاز برای یک Numpad جلوی دستتان را می گیرد . اولین چیزی که باید تعیین کنید این است که آیا اصلاً به صفحه کلید بازی نیاز دارید یا خیر؟

اگر بازی رایانه شخصی شما محدود به دورهای گاه به گاه یا به دنبال انتشار اپیزودیک است، احتمالاً یک دستگاه جانبی سطح بالا با سوئیچ های گران قیمت و نورپردازی فانتزی، تجربه شما را چندان بهبود نمی بخشد .

به همین ترتیب، اگر رایانه شخصی شما فقط راهی برای پخش آخرین عناوین پورت کنسول است، بهتر است روی یک کنترلر خوب سرمایه گذاری کنید تا یک صفحه کلید درجه یک .

صفحه‌کلیدها با شوترهای اول شخص، بازی‌های استراتژیک و MMO بهترین عملکرد را دارند ، بنابراین اگر اینها ژانرهای مورد علاقه شما هستند، ممکن است صفحه کلید بهتری در آینده شما باشد.

راهنمای خرید کیبورد گیمینگ - خرید کیبرد گیمینگ

قیمت گذاری

کیبوردهای بازی معمولاً در دسته‌های قیمتی منظم قرار نمی‌گیرند. هر شرکتی نظر متفاوتی در مورد ارزش یک ویژگی مانند روشنایی کامل RGB یا سوئیچ های مکانیکی دارد و بر این اساس شارژ خواهد شد.

دستورالعمل‌های بسیار گسترده‌ای وجود دارد که می‌توانید هنگام انتخاب صفحه‌کلید از آنها استفاده کنید، اما این دستورالعمل‌ها بسته به خرده‌فروش، فروش، و اینکه آیا مدل جدیدتری برای جایگزینی وجود دارد یا خیر، بسیار متفاوت است.

انواع کیبورد

همانطور که قبلاً گفته شد صفحه کلیدهای بازی واقعاً به اندازه همتایان ماوس خود رتبه بندی نمی شوند. از آنجایی که هر صفحه کلید تا حدودی باید یک ابزار جانبی همه منظوره باشد، تفاوت بین انواع مختلف ظریف است. با این حال، حداقل سه نوع کلی از صفحه کلید وجود دارد که ارزش جستجو را دارد.

اکثریت قریب به اتفاق کیبوردهای بازی، مدل های همه منظوره هستند. اینجاست که مدل‌های مکانیکی را خواهید یافت که کم و بیش شبیه یک صفحه‌کلید اداری استاندارد هستند، شاید با چند کلید اضافی یا نور پس‌زمینه فانتزی که آنها را متمایز کند .

صفحه‌کلیدهای همه منظوره معمولاً ساده به نظر می‌رسند، اما سوئیچ‌های مکانیکی فوق‌العاده‌ای را در زیر کاپوت قرار دهند. آنها ممکن است یک ردیف اضافی از دکمه های ماکرو داشته باشند یا نداشته باشند.

در هر صورت، آنها برای FPS، RTS، MOBA یا هر بازی اکشن/ماجراجویی که در دهه 80 یا 90 بزرگ شده‌اند، ایده‌آل هستند و صرفاً از ابطال کردن تنظیمات خود با یک کنترلر به سبک کنسول خودداری می‌کنند.

برای گیمرهایی که با بازی های آنلاین مشارکتی زندگی می کنند و می میرند، یک صفحه کلید MMO ممکن است راه حلی باشد. این کیبوردها دارای تعداد زیادی کلید ماکرو اضافی هستند که اغلب در ردیف‌های متعدد قرار دارند.

صفحه‌کلیدهای محافظه‌کار MMO از شش کلید اضافی شروع می‌شوند، اما برای کسانی که می‌خواهند تمام جنبه‌های چرخش مهارت یک شخصیت را واقعاً مدیریت کنند، می‌توانند تا ۱۸ کلید پیش بروند.

اگرچه این صفحه کلیدها اغلب گران و عظیم هستند، بنابراین مطمئن شوید که هم بودجه و هم فضای میز را در اختیار دارید. در طرف دیگر این طیف، مدل‌های بدون نومپد هستند.

این دستگاه ها کوچک، (نسبتا) ارزان و معمولاً به اندازه کافی برای حمل و نقل سبک هستند. برخی از آنها حتی به شما امکان می دهند سیم را جدا کنید یا یک کیف حمل داشته باشید.

برای خرید کیبرد و ماوس گیمینگ مدل KM-026 کلیک کنید . 

راهنمای خرید کیبورد گیمینگ - صفحه کلید بازی

نور کیبورد گیمینگ

وقتی صحبت از نور پس‌زمینه به میان می‌آید، گیمرها معمولاً سه انتخاب در صفحه کلید دارند: هیچ، یک رنگ یا RGB کامل. نور پس زمینه به طور کلی آنقدرها که به نظر می رسد مفید نیست.

حتی اگر یک تایپیست عالی نباشید، احتمالاً به راحتی متوجه خواهید شد که در کجا باید انگشتان خود را برای دستورات بازی قرار دهید.

از طرف دیگر، اگر یک کیس کامپیوتر آبی، یک موس آبی و یک نشانگر آبی روشن برق روی مانیتور خود دارید، یک صفحه کلید قرمز درخشان بسیار احمقانه به نظر می رسد.

معرفی بهترین کیبورد گیمینگ ها

کیبوردهایی که در این جا معرفی می شوند همراه با موس گیمینگ هستند و علاوه بر کارایی زیاد در بازی زیبایی و هماهنگی خاصی نیز با هم دارند .

کیبورد گیمینگ مدل KM-002

جنس این کیبورد از جنس پلاستیک ABS است و بوسیله سیم به کیس متصل می شود . طول کابل آن 150 سانتی متر و رابط آن USB است . این کیبورد دارای نورپردازی RGB و دکمه روشن و خاموش نور پس زمینه است.

همچنین در برابر رطوبت مقاوم است و پایه های تنظیم ارتفاع دارد . تعداد کلیدهای این مدل کیبورد 104 عدد و شامل کلیدهای مالتی مدیا نیز می باشد .

موس آن نیز اپتیکال است و نورپردازی RGB دارد و این کیبورد و ماوس را اگر از فروشگاه پدارول تهیه کنید دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا می باشد .

برای خرید کیبرد و ماوس گیمینگ KM-002 کلیک کنید . 

راهنمای خرید کیبورد گیمینگ - مدل KM002

کیبورد گیمینگ مدل KM-004

این کیبرد و ماوس گیمینگ دارای مشخصات زیر است :

  • جنس پلاستیک ABS
  • اتصال با سیم
  • طول کابل 130 سانتیمتر
  • رابط یو اس بی
  • نورپردازی RGB
  • دکمه روشن و خاموش نور پس زمینه
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • دارای پایه های تنظیم ارتفاع
  • تعداد کلیدها 104 عدد و کلیدهای مالتی مدیا
  • موس اپتیکال و نورپردازی RGB
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا

برای سفارش کیبورد گیمینگ مدل KM-004 کلیک کنید . 

راهنمای خرید کیبورد گیمینگ - مدل KM004

باندل کیبرد ، ماوس ، هدست و پد گیمینگ مدل KM-035

  • اتصال با کابل 150سانتیمتری
  • دارای رابط USB
  • نورپردازی RGB و دارا بودن دکمه روشن و خاموش نور پس زمینه
  • دارای پایه برای تنظیم ارتفاع
  • موس اپتیکال و نورپردازی RGB
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • اقلام داخل باکس شامل کیبرد ، ماوس ، پد ماوس ، هدست گیمینگ

برای تهیه کیبرد گیمینگ می توانید به سایت فروشگاه پدارول سری بزنید و پس از انتخاب و خرید کیبورد خود آن را درب منزل تحویل بگیرید .

برای خرید کیبرد ، ماوس ، هدست ، پد گیمینگ مدل KM-035 کلیک کنید. 

راهنمای خرید کیبورد گیمینگ - KM035

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *