مقاله

مزایای استفاده از عرق گیر انگشتی نانو در بازی های موبایل

مزایای استفاده از عرق گیر انگشتی - فروشگاه پدارول

مزایای استفاده از عرق گیر انگشتی : اگر گیمر بازی های موبایلی هستید می توانید درک کنید که انگشتان عرق کرده در بازی های موبایل چقدر می توانند آزار دهنده باشند و سرعت و دقت بازی را کم کرده و شما را در معرض خطر حذف از بازی قرار می دهند .

از آنجا که روز به روز تجهیزات جدیدتر وارد دنیای گیم می شود تا افراد با راحتی بیشتر نسبت به انجام بازی اقدام کنند آستین های انگشتی که نام هایی همچون عرق گیر انگشتی و دستکش ضد عرق ، انگشتی موبایل و … دارند نیز ابداع شدند.

مزایای استفاده از عرق گیر انگشتی تنها خاصیت عرق گیری آن نیست و مزایای بیشتری دارد که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم . با فروشگاه پدارول تا پایان مقاله همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه به دست آورید .

ضمنا فروشگاه پدارول انواعی از آستین های انگشتی را در سایت خود عرضه نموده که با دیدن قیمت های منصفانه و باورنکردنی آن حتما تعجب خواهید کرد . برای دیدن محصولات سایت فروشگاهی پدارول روی دکمه زیر کلیک کنید .

مزایای استفاده از عرق گیر انگشتی - آستین انگشتی نانو

مزایای استفاده از عرق گیر انگشتی نانو در بازی های موبایل

استفاده از مواد ضد عرق و قابل تنفس :

آستین های انگشتی از مواد با کیفیت و آزمایش شده ساخته شده اند تا حس لامسه طبیعی را تقلید کنند و در عین حال عرق کردن یا خشکی نوک انگشتان را از بین ببرند .

این عرق گیرهای انگشتی اجازه می دهند تا انگشتان تنفس و رسانایی بیشتری داشته باشند و مزیت اضافه‌ ای از دوام ، کشش و راحتی داشته باشند تا بتوانید ساعت ‌های طولانی بازی کنید .

اصطکاک راحت ثابت ، حرکت انگشت پایدار و دقیق :

همانطور که می دانید بازی های موبایلی خصوصا بتل رویال ها نظیر پابجی موبایل ، بازی های حساس و سرعتی هستند که اگر لحظه ای غفلت کنید توسط حریفان در بازی کشته می شوید .

حرکت انگشتان شما روی صفحه موبایل بایستی دقیق و پایدار بوده و اصطکاک مناسبی داشته باشد یعنی نه آنقدر انگشت روی صفحه لیز بخورد که کنترل بازی از دستتان خارج شود و نه اصطکاک زیاد باشد که بازی را کند نماید . استفاده از عرق گیر انگشتی می تواند این میزان از اصطکاک مناسب را ایجاد کند .

لمس حساس و پاسخگو :

با فرآیند بافت با تراکم بالاتر ، عرق گیر انگشتی امکان پاسخ دقیق و حساس لمسی را بهتر از انگشتان برهنه فراهم می‌کنند . آن ها برای حرکت سریع تر و هدف گیری بهتر در بازی های موبایل ساخته شده اند .

با تیراندازی بدون تاخیر با انگشت اشاره در حالی که انگشت شست در حال حرکت است و استفاده آسان و دقت بالا ، باعث می شود از بازی خود لذت بیشتری ببرید .

برای خرید آستین کنترل کننده انگشت مدل TIGER کلیک کنید . 

مزایای استفاده از عرق گیر انگشتی - لمس بهتر انگشتی موبایل

مناسب همه سایز انگشت :

آستین های انگشتی بر اساس سایز جهانی هستند تا تقریباً برای همه مناسب باشند . این عرق گیر های انگشتی قابلیت کشش خوبی دارند و در اصطلاح فری سایز هستند یعنی برای همه انگشتان دست و برای همه افراد در هر سن و جثه ای مناسب هستند .

طراحی بدون درز :

با کمک فناوری جدید بافتنی بدون درز ، از درزهای آزاردهنده نوک آستین های انگشتی خبری نیست . در حین انجام بازی‌های ویدیویی مورد علاقه‌تان ، دیگر حواس‌ پرتی نخواهید داشت .

استفاده از مواد اسپندکس برای تنفس بیشتر :

این آستین های انگشتی حاوی مواد اسپندکس برای افزایش خاصیت ارتجاعی هستند و اصلا مهم نیست که شکل دست ضخیم یا باریک باشد .

استفاده از این مواد در عرق گیر انگشتی موجب می شود انگشتان تحت فشار و گرما قرار نگرفته و عرق نکنند و عرق طبیعی آن نیز توسط این دستکش انگشتی جذب می شود .

وزن سبک و کم جا بودن :

این آستین های انگشتی انقدر سبک و کم جا هستند که همه جا می توانید در جیب یا کیف خود آن را حمل کرده و در هر مکانی که اقدام به بازی با موبایل کردید از آن استفاده کنید .

قیمت ارزان و مناسب :

قیمت این عرق گیر های انگشتی واقعا ارزان و مناسب است و می توانید چندین مدل از آن را مطابق سلیقه خود داشته باشید تا برای هر بازی از یکی از آنها استفاده کنید . در فروشگاه پدارول انواع این آستین ها با لوگوهای مختلف و زیبا ارائه شده است .

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *