مقاله

دستگاه بخور صورت برای پاکسازی

دستگاه بخور صورت برای پاکسازی - فروشگاه پدارول

دستگاه بخور صورت برای پاکسازی : پاکسازی پوست صورت و در کنار آن مصرف محصولات مراقبت پوستی می تواند سلامت و زیبایی را به پوست شما هدیه کند . برای پاکسازی می توان از بخور استفاده کرد که بسیار در لطافت و شادابی پوست موثر است .

دستگاههای بخور خانگی که بصورت دستگاه بخور سرد و گرم هستند برای رطوبت دادن به هوای خانه استفاده می شوند ولی خانم های شاغل و افرادی که ساعات زیادی از روز را در خارج از منزل سر می کنند در این مورد چه باید بکنند ؟

دستگاه بخور صورت دستی که بسیار کوچک و کم جاست و به راحتی در کیف دستی خانم ها جای می شود پیشنهاد ما به شماست . دستگاه بخور صورت برای پاکسازی پوست و افزایش رطوبت و لطافت آن مفید است .

در فروشگاه پدارول انواعی از دستگاه بخور صورت عرضه شده است که می توانید با مراجعه به سایت نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام نمایید . با این مقاله همراه باشید تا از فواید دستگاه بخور صورت بیشتر مطلع شوید .

دستگاه بخور صورت دستی چه کاری انجام می دهد؟

از این دستگاه کوچک می توان برای افزایش رطوبت پوست استفاده نمود . خصوصا در مناطقی که هوا گرم و خشک است و یا رطوبت کمی در هوا موجود است این دستگاه می تواند بسیار کمک کننده باشد .

همچنین به کاهش آلودگی های روی پوست کمک کرده و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند . علاوه بر این قیمت بسیار مناسبی هم دارد و می تواند مانند دیگر لوازم آرایش موجود در کیف دستی خانم ها همیشه در دسترس باشد .

دستگاه بخور صورت تنها مختص خانم ها نیست بلکه آقایان و کودکان نیز می توانند از آن استفاده کنند و در طول روز احساس طراوت نمایند .

این دستگاه خصوصا برای افرادی که دارای پوست خشک هستند بسیار توصیه می شود چرا که آبرسانی از این طریق می تواند بر روی سطح پوست انجام شود .

برای خرید دستگاه بخور سرد مدل L-2 کلیک کنید . 

دستگاه بخور صورت برای پاکسازی - بخور صورت بصورت دستی

فواید دستگاه بخور صورت

در اینجا قصد داریم در مورد فوایدی که بخور صورت دارد صحبت کنیم . این فواید به شرح زیر است :

دستگاه بخور صورت برای پاکسازی :

بخور موجب می شود که منافذ پوست باز شده و پاکسازی عمیق صورت گیرد و آلودگی های سطح پوست زدوده شود . علاوه بر این موجب نرم شدن جوش های سر سیاه شده و راحت تر می توان آنها را خارج نمود .

از بین بردن باکتریهای مسبب آکنه :

بدلیل اینکه بخور موجب باز شدن منافذ پوست می شود سلولهای مرده ، باکتریها و آلودگیها از آنها خارج میشوند . پس موجب می شود که شما کمتر دچار جوش و آکنه روی پوست صورت خود شوید .

آلودگیها موجب بسته شدن روزنه های پوست شده و ایجاد آکنه می نمایند . به همین دلیل بخور صورت مرحله ای جدی در پاکسازی صورت است .

افزایش گردش خون در صورت :

بر اثر بخور گرم رگ های زیر پوست در ناحیه صورت گشاد شده و گردش خون بیشتری در آنها اتفاق می افتد که جریان خون بیشتر مساوی اکسیژن و غذای بیشتر برای سلولهای پوست در این ناحیه است . پس حال پوست بهتر و بهتر شده و به مرور شاداب و درخشان تر می شود .

خروج چربی های انباشته پوست :

چربی طبیعی یا سبوم توسط غدد چربی پوست (سباسه) تولید می شود تا موجب نرمی مو و پوست گردد ولی اگر این چربی روی پوست انباشته گردد زمینه را برای رشد باکتریها فعال نموده و موجبات تولید جوش سرسیاه و آکنه را ایجاد می نماید .

برای مشاهده مشخصات دستگاه بخور سرد مدل التراسونیک کلیک کنید . 

دستگاه بخور صورت برای پاکسازی - دستگاه بخور جیبی

آبرسانی :

بخور موجب افزایش تولید چربی پوست شده و آن را آبرسانی نیز می کند . در نتیجه پوست صورت بصورت طبیعی مرطوب می شود بدون اینکه نیاز به استفاده از کرم های مرطوب کننده باشد .

کمک به جذب بیشتر و بهتر محصولات مراقبتی پوست :

افرادی که از محصولات مراقبتی پوست نظیر کرم شب و روز استفاده می کنند می دانند که اگر منافذ پوست باز باشند و جذب این محصولات توسط پوست بیشتر شود نتیجه بهتری خواهند گرفت و پوست درخشان تری خواهند داشت . دستگاه بخور صورت کمک می کند تا این منافذ باز شده و جذب محصولات مراقبتی بیشتر گردد .

افزایش الاستین و کلاژن پوست :

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم بخور دادن صورت موجب افزایش گردش خون در ناحیه صورت می شود و به دنبال آن نیز الاستین و کلاژن بیشتری در پوست تولید می شود و این موجب سفت تر و جوان تر شدن پوست می شود .

ایجاد حس آرامش :

احساس کردن بخار روی پوست صورت می تواند حسی آرامبخش باشد . برخی دستگاههای بخور قابلیت افزودن گیاهان دارویی یا اسانس نیز دارند که این خاصیت آرام بخشی را بیشتر می کند .

مقرون به صرفه بودن :

شما تنها با هزینه اولیه برای خرید دستگاه بخور (بصورت دستی یا خانگی) دیگر هزینه ای بابت بخور دادن صورت نخواهید داد و این روشی مقرون به صرفه است چرا که بدون نیاز به مراجعه به سالن های آرایشی برای انجام بخور صورت می توانید در منزل و یا محل کار صورت خود را بخور دهید .

خرید دستگاه بخور صورت از فروشگاه پدارول

فروشگاه پدارول برای رفاه حال مشتریان انواعی از محصولات را در سایت خود ارائه نموده که تنها یکی از آنها دستگاه بخور صورت می باشد که در انواعی از رنگها و مدلها موجود می باشد . با مراجعه به سایت می توانید خرید خود را انجام داده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *