مقاله

چرا کاور دسته پلی استیشن بخریم؟

کاور دسته پلی استیشن - فروشگاه پدارول

آیا راجع به کاور دسته پلی استیشن چیزی شنیده اید؟ اگر گیمر حرفه ای باشید می دانید که دسته بازی بعد از مدتی به دلیل عرق کردن، گرمای دست و آلودگی های محیط دچار کثیفی، کهنگی و رنگ و رو رفتگی می شود.

برای جلوگیری از این حالت در دسته بازی کاور دسته پلی استیشن در رنگها و طرحهای گوناگون در بازار موجود است که در این مقاله قصد داریم به معرفی آنها بپردازیم.

در ضمن انواعی از کاورهای دسته بازی هم در فروشگاه پدارول موجود است که می توانید از آنها دیدن فرمایید.

دلایل خرید کاور دسته پلی استیشن

1- ظاهر و زیبایی

اولین دلیلی که به چشم می خورد ظاهر و زیبایی دسته بازی است. انواعی از محافظ دسته بازی پلی استیشن در رنگها و طرحهای گوناگون در بازار موجودند که برای هر سلیقه ای مناسب هستند.

مثلا اگر شما دختر نوجوانی هستید طرحها و رنگهای دخترانه جذاب و زیبا را می توانید انتخاب کنید و اگر پسری هستید پر شر و شور که طرفدار بازی های هیجانی هستید می توانید از کاورهای مناسب با شخصیت و هیجان خود استفاده کنید.

همچنین با این کار می توانید دسته بازی را متناسب با سلیقه خود شخصی سازی کنید و مثلا اگر زوجی هستید که دو نفره به بازی می پردازید می توانید هر کدام کاور دسته پلی استیشن خودتان را داشته باشید تا دسته ها از هم تفکیک باشند.

کاور دسته پلی استیشن - دلایل خرید

2- قابل شستشو بودن

اگر دسته بازی شما کثیف و آلوده شود تمیز کردن آن به مراتب سخت تر از شستن کاور آن در زیر شیر آب است. کاور به راحتی از دسته بازی جدا شده و با مایع ظرفشویی و آب قابل تمیز شدن است و پس از خشک کردن می توان مجددا از آن بر روی دسته بازی استفاده کرد.

در حالیکه برای تمیز کردن دسته بازی باید وقته بیشتری گذاشت علاوه بر اینکه مراقب بود تا رطوبت به داخل دسته نفوذ نکند.

3- جلوگیری از وارد شدن ضربه به دسته بازی

خیلی از گیمرها عادت دارند دستگاه پلی استیشن خود را با خود به مسافرت یا خانه دوستان ببرند و با آنها لحظات هیجان انگیزی را تجربه کنند.

حمل و نقل و جابجایی ممکن است به دسته ها آسیب برساند. کاور دسته پلی استیشن می تواند از ورود آسیب به دسته تا حدی جلوگیری نماید و از وارد شدن خط و خش به آن جلوگیری کند.

پیشنهاد می کنیم مقاله مهم ترین ویژگی های دسته های بازی را مطالعه نمایید. 

کاور دسته پلی استیشن - ضد عرق بودن

4- جلوگیری از آسیب در اثر عرق دست

فقط یک گیمر حرفه ای که ساعتها با پلی استیشن مشغول به بازیست می فهمد که عرق کردن دست در هنگام بازی چقدر آزاردهنده و کندکننده است.

کاور دسته پلی استیشن نه تنها از عرق کردن دست شما جلوگیری می کند بلکه از ورود عرق به منافذ دسته هم جلوگیری کرده و از هرگونه آسیبی که ممکن است عرق دست به گوشی وارد کند نیز جلوگیری می کند.

5- ارزان و بصرفه بودن

با وجود کاربردهایی که در بالا به آن اشاره کردیم قیمت محافظ دسته پلی استیشن واقعا ارزان و به صرفه است و با هزینه کردن مبلغ کمی می توان از آسیب به دسته بازی خود جلوگیری کرد و می توان مدتها از سلامت دسته بازی خود مطمئن بود.

پیشنهاد می شود مطالعه مقاله روش تشخیص دسته اصلی PS4 از فیک را از دست ندهید. 

کاور دسته پلی استیشن - قابل شستشو

سخن آخر:

با توجه به قیمت بالای دستگاه پلی استیشن در بازار و لزوم مراقبت از لوازم آن بهتر است با تهیه یک کاور که قیمت چندانی هم در مقایسه با قیمت تمام شده خود دستگاه ندارد خیال خود را از بابت کثیفی، آسیب فیزیکی و کند شدن دکمه ها در اثر ورود جرم به آن راحت کنیم.

فروشگاه پدارول انواعی از کاور و محافظ دسته بازی را در اختیار دارد که می توانید برای انتخاب آنها به قسمت فروشگاه سایت مراجعه کرده و پس از انتخاب و پرداخت هزینه آن را درب منزل دریافت نمایید.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *