مقاله

وسایل گیمینگ موبایل کدامند؟

وسایل گیمینگ موبایل - فروشگاه پدارول

اگر جزو دسته افرادی هستید که به تازگی قصد دارید به دنیای بازی های موبایل وارد شوید و می خواهید بدانید وسایل گیمینگ موبایل کدامند ، مطالعه این مقاله را از دست ندهید .

اگر می خواهید به یک گیمر حرفه ای تبدیل شوید و از این راه کسب درآمد نیز داشته باشید بایستی خود را مجهز به لوازم و وسایلی کنید تا بتوانید گوی سبقت را از رقیبان خود در بازی های آنلاین بربایید .

ما در این مقاله قصد داریم لوازمی را که برای گیمینگ موبایل نیاز دارید به شما معرفی کنیم پس تا پایان با فروشگاه پدارول همراه باشید .

انواع وسایل گیمینگ موبایل کدامند ؟

وسایلی که در اینجا به شما معرفی می گردند به این معنی نیست که بدون استفاده از آنها نمی توانید بازی های موبایلی انجام دهید بلکه به این معناست که با استفاده از این لوازم و وسایل می توانید بازی بهتری داشته باشید و از هیجان بازی بیشتر لذت ببرید .

برخی از این لوازم به شرح زیر است که همگی آنها در فروشگاه پدارول نیز عرضه شده است و با یک تماس می توانید آن را درب منزل تحویل بگیرید .

دسته بازی موبایل

دسته بازی موبایل که به دلیل محبوبیت دو بازی پابجی و کالاف دیوتی به دسته پابجی یا دسته کالاف هم شهرت دارد یکی از لوازمی است که بسیار در بازی های موبایلی به کارتان می آید .

خصوصا در بازی هایی که نیاز به شلیک و سرعت عکس العمل بالا دارید می توانید با این دسته پابجی ها بسیار حرفه ای تر عمل کنید . دسته بازی موبایل انواع گوناگون دارد که شامل : دسته پابجی مکانیکی ، دسته پابجی مغناطیسی ، دسته پابجی بلوتوثی و دسته پابجی لیزری می باشد .

البته دسته بندی های دیگری نظیر دسته پابجی فن دار ، دسته پابجی 4 انگشتی و 6 انگشتی و … نیز وجود دارد که کمتر مرسوم است . این دسته بازی ها قیمت های مختلف و کارکردهای متفاوتی دارند ولی در یک چیز اشتراک دارند و آن بالا بردن سرعت عکس العمل شما در بازی می باشد .

اگر قصد خرید دسته پابجی دارید ولی نمی دانید کدام مدل را باید تهیه کنید می توانید با فروشگاه پدارول تماس گرفته و از کارشناسان این فروشگاه راهنمایی لازم را دریافت نمایید .

برای خرید دسته پابجی فن دار شش انگشتی ممو مدل DL88 کلیک نمایید . 

وسایل گیمینگ موبایل - دسته پابجی

هندزفری و هدست گیمینگ :

در بازی های بتل رویال نظیر پابجی ، کالاف دیوتی ، فورتنایت و … حتی صداهای بسیار ضعیف نیز می تواند شما را متوجه حضور رقیب در مخفیگاه کند . اگر از هدست یا هدفون گیمینگ استفاده کنید می توانید حتی صداهایی که در حالت عادی نمی شنوید را با وضوح بیشتر شنیده و عکس العمل مناسب را در وقت لازم انجام دهید .

همچنین داشتن هدست و هدفون گیمینگ صرفا برای بازی نبوده بلکه می توانید برای شنیدن موسیقی نیز از آن استفاده کنید .

کاور انگشتی :

کاور انگشتی که به آن آستین انگشتی هم می گویند پوششی است که روی انگشت کشیده می شود تا از لیز خوردن انگشت بدلیل عرق کردن در هنگام تماس با صفحه موبایل جلوگیری کند .

وقتی برای مدتی با گوشی موبایل کار می کنید باتری آن گرم شده و موجب گرم شدن گوشی می شود و دست در هنگام کار با آن عرق کرده و احتمال سر خوردن انگشت و ایجاد خطا در بازی بسیار زیاد است .

با آستین یا کاور انگشتی می توانید از عرق کردن و لیز خوردن انگشت هنگام بازی جلوگیری کنید . این کاورها قابل شستشو هستند و بدلیل کوچک و کمجا بودن می توانید همه جا آن را همراه خود داشته و هر زمان و در هر مکانی که خواستید بازی موبایل انجام دهید .

برای سفارش آستین کنترل کننده انگشت ممو مدل FS01 کلیک کنید . 

وسایل گیمینگ موبایل - فن خنک کننده

فن خنک کننده :

در برخی از دسته پابجی ها فن خنک کننده تعبیه شده که مشکل گرم شدن گوشی را حل می کند ولی در مدل هایی که فن تعبیه نشده است بهتر است از یک فن خنک کننده گوشی موبایل بصورت مجزا استفاده کنید .

البته این محصول مختص گیمرها نیست بلکه افرادی هم که ساعات طولانی با گوشی موبایل کار می کنند برای گرم نشدن بیش از حد گوشی موبایل و جلوگیری از آسیب به باتری می توانند از این فن خنک کننده موبایل کمک بگیرند .

اگر در هنگام بازی از فن خنک کننده استفاده کنید گوشی و باتری گرم نشده و بازی شما دچار اختلال نمی شود . همچنین دستان شما کمتر عرق کرده و احتمال خطا در اثر لیز خوردن انگشت روی موبایل را کمتر می کنید .

در پایان :

همانطور که در بالا به آن اشاره شد کلیه وسایل گیمینگ موبایل شامل انواع دسته بازی موبایل ، فن خنک کننده موبایل ، آستین انگشتی ، دستکش ضد عرق ، هدست و هدفون گیمینگ و … در فروشگاه پدارول عرضه شده است . قیمت ها را در سایت فروشگاه پدارول می توانید همراه با تخفیف مشاهده کنید .

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *