مقاله

معرفی گیم پد موبایل مدل Ck3

معرفی گیم پد موبایل مدل Ck3

امروزه با پیشرفت بازی های ویدیویی، افراد زیادی طرفدار این نوع از بازی ها هستند. با توجه به اینکه بازی های ویدیویی مورد توجه افراد قرار گرفته اند، تجهیزات زیادی برای آنها تولید و به بازار عرضه شده است. یکی از مهم ترین تجهیزات گیمینگ، دسته های بازی هستند. ما در این مقاله به معرفی گیم پد موبایل مدل Ck3 می پردازیم. با ما همراه باشید.

گیم پد

گیم پد ها ابزاری برای کنترل بازی هستند که در دست گیمرها  قرار می گیرند. گیم پد ها یا دسته های بازی دارای دکمه جهت حرکت یا D-pad به شکل کلید حرکتی صفحه کلید هستند. همچنین آنها دارای چهار تا شش دکمه در سمت راست دسته، دو دکمه در قسمت وسطی و چهار دکمه در سمت چپ دسته وجود دارد. برخی از این دکمه ها ممکن است دکمه های بیشتری داشته باشند. گیم پد ها در سه نوع تولید که شامل گیم پد کنسول، گیم پد مخصوص کامپیوتر و گیم پد یا دسته بازی موبایل هستند. ما در این مقاله قصد داریم درباره انواع دسته های بازی موبایل توضیح دهیم.

معرفی گیم پد موبایل مدل Ck3

گیم پد موبایل

گیم پد موبایل یا دسته های بازی موبایل برای کنترل بازی های موبایل طراحی شده اند. دسته های بازی دارای قابلیت های مانند فن خنک کننده گوشی، باتری داخلی، دکمه و ماشه برای کنترل بازی هستند.

گیم پدهای موبایل با توجه به کاربردی و نوع  اتصالی که دارند در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند. گیم پد های موبایل شامل گیم پد مکانیکی، گیم پد لیزری موبایل و گیم پد مغاطیسی موبایل می شوند. در این بخش به توضیح انواع گیم پد موبایل و معرفی گیم پدهای مربوط به آنها می پردازیم.

گیم مکانیکی موبایل 

گیم پدهای مکانیکی بدون نیاز به کابل و بلوتوث به گوشی موبایل شما متصل می شوند. عملکرد این نوع از گیم پد ها به سرعت انگشتان شما بستگی دارد. شما با استفاده از گیم پدهای مکانیکی می توانید از 4 یا 6 انگشت خود برای کنترل بازی استفاده کنید. برخی از افرادی که تمایل دارند بازی خود را با 2 انگشت کنترل کنند می توانند از این نوع گیم پد استفاده کنند.

معرفی گیم پد موبایل مدل Ck3

گیم پد موبایل مدل Ck3 یک نوع از دسته های بازی مکانیکی است. این گیم پد موبایل دارای 2 تریگر است که به شما کمک می کند تا بازی خود را بهترکنترل کنید. گیم پد موبایل مدل Ck3 به شما این امکان را می دهد که با 4 انگشت خود بازی را کنترل کنید. جنس بدنه گیم پد موبایل مدل Ck3 از جنس پلاستیک فشرده و فلز است. ماشه های این گیم پد موبایل از پلاستیک و فلز تولید شده اند بر روی ماشه های بازی پد های سلیسکونی از جنس پلاستیک رسانا وجود دارد که از آسیب و خط و خش احتمالی گوشی شما جلوگیری می کند.

تمامی قسمت های گیم پد موبایل مدل Ck3 که با گوشی شما در ارتباط است دارای پد سیلیکونی است که باعث آسیب گوشی نمی شود.

محصول پیشنهادی: گیم پد موبایل مدل Ck3

معرفی گیم پد موبایل مدل Ck3

گیم پد موبایل لیزری

گیم پدهای لیزری موبایل دارای باتری داخلی و فن های خنک کننده هستند که از داغ شدن گوشی شما جلوگیری می کند و در نتیجه باعث افزایش سرعت گوشی و بازی شما می شوند. فن های خنک کننده انرژی مورد نیاز خود را از باتری های موجود می گیرند.

دسته های بازی لیزری باعث افزایش سرعت بازی شما می شوند. این دسته ها دارای دو حالت شلیک هستند که به شما کمک می کنند تا  هم به صورت رگباری و هم به صورت تکی شلیک کنید. شما با استفاده از دکمه سئویچینگ می توانید حالت شلیک را عوض کنید.

معرفی گیم پد موبایل مدل Ak02

گیم پد موبایل مدل Ak02 از برند ممو یکی از پرطرفدارترین نوع گیم پدهای موبایل است که شما می توانید در ثاینه 16 تا 32 شلیک داشته باشید.

گیم پد موبایل مدل Ak02 دارای باتری داخلی هستند که به شما می توانید با ظرفیت 4.50 میلی آمپر ساعت است که برای تمامی گوشی  های با ضخامت 10 میلی متر مناسب است. جنس بدنه این دسته  بازی از پلاستیک فشرده و فلز است. شما می توانید از این دسته بازی می توانید بازی خود را با سرعت بیشتری کنترل کنید.

گیم پدهای مغناطیسی موبایل

گیم پدهای مغناطیسی عملکرد اثر انگشت شما را شبیه سازی می کند به صفحه گوشی موبایل شما انتقال می دهد. این موضوع باعث می شود که گوشی موبایل شما داغ نشود. شما با استفاده از این دسته بازی می توانید سرعت بیشتری در بازی را تجربه کنید.

معرفی گیم پد موبایل E9

گیم پد موبایل E9 بدون نیاز به کابل به گوشی شما متصل می شود. گیم پد موبایل E9 برای انواع گوشی با سیستم اندروید و ios مناسب است. این گیم پد ها دارای گیره های نگهدارنده و تنظیم کننده گوشی هستند. جنس بدنه این دسته های بازی از پلاستیک فشرده و فلز است. دسته بازی کالاف دیوتی و پابجی مدل E9 دسته ای بسیار کوچک با عملکردی فوق العاده است که به راحتی بر روی موبایل و یا تبلت قرار میگیرد و مزاحمتی برای سایر امکانات گوشی ایجاد نمی کند.

محصول پیشنهادی: گیم پد موبایل Ak02

معرفی گیم پد موبایل مدل Ck3

خرید گیم پد موبایل 

در هنگام خرید گیم پد ها باید شما به این موضوع توجه کنید که گیم پد با گوشی شما سازگاری داشته باشد همچنین نوع عملکرد این دسته ها را باید بررسی کنید. اگر شما یک دسته بازی با عملکرد فوق العاده می خواهید می توانید از گیم پد موبایل مدل Ck3 استفاده کنید. برای اینکه ابعاد گوشی موبایل خود را بدانید می توانید از روی جعبه گوشی آن را بررسی کنید. 

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *