پاور بانک, مقاله

معرفی شارژر همراه مدل A50

معرفی شارژر همراه مدل A50 - فروشگاه پدارول

معرفی شارژر همراه مدل A50 : در دهه های اخیر دستگاههای الکترونیکی و تلفن های همراه هوشمند بسیار پیشرفت کرده اند و استفاده از آنها به عنوان یک امر ضروری برای هر فرد در آمده است .

از آنجا که تلفن هوشمند همیشه با فرد همراه بوده و دسترسی به نیروی برق در همه جا امکان پذیر نیست داشتن یک شارژر همراه یا پاوربانک بسیار ضروری به نظر می رسد .

به همین منظور پاوربانک های گوناگونی در بازار یافت می شوند که کیفیت و قیمت های متفاوتی دارند . ما در این مقاله قصد داریم به معرفی شارژر همراه مدل A50 بپردازیم پس با فروشگاه پدارول همراه باشید .

شارژر همراه یا پاور بانک چیست ؟

شارژر همراه یا همان پاور بانک در واقع یک مدار کنترل کننده متشکل از سه قسمت باتری ، باتری لیتیوم یونی و شارژر است . این دستگاه از طریق سیمی به برق متصل شده و این انرژی را در خود ذخیره می کند . پاوربانک برای شارژ کردن گوشی ، تبلت ، ساعت و … استفاده می شود .

برای خرید شارژر همراه بی سیم مدل S202 کلیک کنید . 

معرفی شارژر همراه مدل A50 - پاوربانک چیست

معرفی شارژر همراه مدل A50

ظرفیت این شارژر 10.000 میلی آمپر ساعت است و دارای یک پورت ورودی Micro و دو پورت خروجی USB می باشد . این شارژر دارای نشانگر LED است و سبک و قابل حمل می باشد .

ولتاژ ورودی و خروج آن 5 ولت است و شدت جریان ورودی و خروجی آن 2 آمپر است . چنانچه این محصول را از فروشگاه پدارول تهیه نمایید دارای ضمانت سلامت فیزیکی و اصالت کالاست .

نکاتی که هنگام خرید شارژر همراه باید به آن توجه کرد :

  • از اصل بودن پاور بانک مطمئن شوید چرا که شارژر همراه های فیک می توانند به گوشی یا تبلت شما آسیب برسانند . این مستلزم این است که از مراکز معتبر نسبت به خرید آنها اقدام کنید . فروشگاه پدارول کلیه محصولات خود را با ضمانت اصل بودن کالا به مشتریان خود عرضه می کند .
  • وزن و اندازه پاوربانک را در نظر بگیرید زیرا این پاوربانک قرار است همه جا با شما همراه باشد و اگر بزرگ و سنگین باشد حمل و نقل آن برایتان دشوار خواهد بود .

پیشنهاد پدارول : شارژر همراه مدل Glass  ظرفیت 20.000 میلی آمپر ساعت

معرفی شارژر همراه مدل A50 - نکات خرید شارژر
  • پاوربانکی را انتخاب کنید که ظرفیت آن با ظرفیت گوشی یا تبلت شما هماهنگ باشد زیرا این عدم تناسب می تواند باتری گوشی و تبلت شما را در طولانی مدت دچار آسیب و خرابی کند . اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید می توانید با فروشگاه پدارول تماس گرفته و راهنمایی لازم را در این زمینه از آنها دریافت نمایید .
  • یک شارژر همراه خوب بایستی بعد از کامل شدن شارژ دستگاه جریان برق را قطع نماید زیرا در غیر اینصورت علاوه بر آسیب به خود پاوربانک ، گوشی یا تبلت شما نیز آسیب خواهد دید .
  • اگر نیاز دارید که همزمان چند دستگاه را با هم شارژ کنید پاوربانکی بخرید که دارای چند پورت باشد . البته این پاوربانک ها نسبت به تک پورت ها کمی گران تر هستند .
  • پاور بانک طیف دمای کارکرد بالا داشته باشد .
  • شارژر همراه بایستی دارای سیستم حفاظتی باشد تا دچار آتش گرفتگی نشود .
  • و …

برای مشاهده مشخصات شارژر همراه خورشیدی مدل solar ظرفیت 20.000 میلی آمپر ساعت کلیک کنید . 

معرفی شارژر همراه مدل A50 - شارژر همراه یا پاوربانک

چنانچه قصد خرید یک شارژر همراه دارید و اطلاعات کافی در این زمینه ندارید می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان پدارول بهره بگیرید . این فروشگاه ضمن معرفی نمونه های با کیفیت شما را در انتخاب و خرید درست راهنمایی می کنند .

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

1 دیدگاه در “معرفی شارژر همراه مدل A50

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *