مقاله

ساخت دسته پابجی با گیره کاغذ

ساخت دسته پابجی با گیره کاغذ - فروشگاه پدارول

ساخت دسته پابجی با گیره کاغذ : با وجودی که انواعی از دسته پابجی موبایل در بازار لوازم گیمینگ موبایلی موجودند ولی باز هم برخی افراد دوست دارند دست به خلاقیت زده و خود نسبت به ساخت برخی لوازم گیمینگ اقدام کنند .

اگر سرچی در گوگل داشته باشید با جمله ساخت دسته پابجی انواعی از روشها برای ساخت دسته پابجی را می بینید . ساخت دسته پابجی با چوب بستنی ، ساخت دسته پابجی با گیره لباس ، ساخت دسته پابجی با کارتن ، ساخت دسته پابجی با گوش پاک کن و … مواردی است که با آن میتوان دسته پابجی مکانیکی ساخت .

انواع دیگر دسته پابجی نظیر بلوتوثی ، لیزری و مغناطیسی به دلیل کارکرد پیچیده تری که دارند قابل ساختن با لوازم ساده این چنینی نیستند ولی برای ساخت دسته پابجی مکانیکی می توان از این ابزار ساده و ابتدایی در منزل استفاده کرد .

در این مقاله قصد داریم به ساخت دسته پابجی با گیره کاغذ بپردازیم . گیره کاغذ ساده ترین و ارزانترین چیزی است که در هر خانه ای موجود است . پس با ما همراه شوید تا لذت ساختن را با ما تجربه کنید . فروشگاه پدارول شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

آموزش ساخت دسته پابجی با گیره کاغذ

برای ساخت دسته پابجی باید بیاموزید که یک L1 و یک R1 شبیه به دسته پابجی برای بازی موبایلی خود بسازید . با دو عدد گیره کاغذ و مقداری فویل آلومینیومی می توان این دسته پابجی را ساخت و از بازی لذت بیشتری برد .

پس از ساخت دسته پابجی با گیره باید از تنظیمات بازی فری فایر یا پابجی یا هر بازی دیگری علامت نشانه گیری و شلیک را زیر دکمه هایی که ساختیم قرار دهیم تا آماده تیراندازی باشد .

ساخت دسته پابجی با کارتن را از دست ندهید .

ساخت دسته پابجی با گیره کاغذ - مراحل ساخت دسته پابجی

مواد لازم برای ساخت دسته پابجی با گیره کاغذ

  • گیره کاغذ 2 عدد
  • فویل آلومینیومی به مقدار کم
  • انبردست برای شکل دادن به گیره کاغذ

مراحل کار ساخت دسته پابجی با گیره کاغذ

  • دو عدد گیره کاغذ را از قسمت انتها باز می کنیم ولی نه تمام گیره را بلکه فقط پیچ آخر گیره را باز می کنیم که یک سیم مفتولی تقریبا 2 تا 3 سانتی می شود .
  • مقدار باقی مانده را با فویل چند دور می پیچیم که این قسمت قرار است روی صفحه موبایل قرار بگیرد .
  • بعد گیره را روی صفحه موبایل خود گذاشته و قطر گوشی را روی سیم مفتول سه سانتی اندازه می گیریم و آن را از آن قسمت با انبردست تا می کنیم .
  • مابقی سیم مفتولی را به اندازه یک سانتی متر نگهداشته و مابقی را با انبردست جدا می کنیم .
  • حال بازی پابجی یا سایر بازی هایی که می خواهیم انجام دهیم را اجرا کرده و در قسمت تنظیمات دکمه شلیک و نشانه گیری را به بالای صفحه انتقال می دهیم و گیره های کاغذ را درست در همان ناحیه جاساز می کنیم .
  • حالا می توانیم در حین بازی با فشار دادن قسمت بالای گیره کاغذ عمل شلیک کردن را روی صفحه موبایل انجام دهیم . کاغذ آلومینیومی پیچیده شده روی گیره کاغذ کار ارتباط را انجام می دهد و شلیک انجام می شود .

ساخت دسته پابجی با چوب بستنی را بیاموزید .

ساخت دسته پابجی با گیره کاغذ - مواد لازم ساخت دسته پابجی

در پایان :

همیشه ساختن و خلق کردن لذت زیادی دارد و اینکه بتوان با لوازم دور ریختنی لوازم مورد نیاز خود را بسازیم خوب است . اگر اهل ساختن هستید که می توانید برای خود دسته پابجی بسازید ولی اگر دوست دارید یک دسته پابجی حرفه ای و دقیق داشته باشید سری به محصولات فروشگاه پدارول بزنید .

انواعی از دسته پابجی مکانیکی ، مغناطیسی ، لیزری ، فن دار ، شش انگشتی ، چهار انگشتی و … در این فروشگاه عرضه شده است . قیمت های دسته پابجی های فروشگاه پدارول به قیمت قدیم بوده و شامل تخفیفات خوبی است .

خرید از فروشگاه پدارول بصورت آنلاین بوده و می توانید محصول موردنظرتان را درب منزل تحویل گرفته و پرداخت را درب منزل انجام دهید پس از هر نظر مطمئن است .

پس عجله کنید چون برخی محصولات این فروشگاه ناموجود شده و سایر دسته پابجی های باقی مانده هم به سرعت به فروش می رسند .

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *