مقاله

دسته بازی موبایل ممو مدل AK66

دسته بازی موبایل ممو مدل AK66

یکی از پدیده های دنیای بازی که جهان را در سال 2017 و 2018 شگفت زده کرد معرفی بازی های سبک Battle Royale وPubG در پلتفرم های مختلف بازی بود. این سبک بازی ها باعث طراحی و تولید دسته بازی های  موبایل شدند. دسته بازی موبایل در انواع مختلف تولیده شده که هر یک ویژگی خاصی دارند. ما در این مقاله دسته بازی موبایل ممو مدل AK66 را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

دسته بازی موبایل

دسته بازی موبایل یکی از پرکاربردترین تجهیزات گیمینگ موبایل است. این دسته ها باعث سهولت بازی های مانند پابجی و کالاف دیوتی می شوند. دسته بازی موبایل در انواع لیزری، مغناطیسی و مکانیکی طراحی، تولید و به بازار عرضه می شوند. هر نوع از این دسته ها ویژگی های خاصی دارند که باعث تمایز آنها با یکدیگر می شوند. دسته های بازی برای انواع موبایل ها با سیستم عامل اندروید و ios مناسب هستند.

دسته بازی موبایل ممو مدل AK66

دسته بازی ممو این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند با استفاده از دسته بازی موبایل، بازی را کنترل کنند. دسته بازی امکان شلیک به صورت رگباری را به گیمرها می دهد. دسته بازی برای بازی های مانند Dead Cells، Call of Duty، LIMBO و PubG مناسب هستند.

دسته بازی لیزری

یکی از بهترین دسته های بازی موبایل، دسته بازی لیزری است. این نوع  دسته بازی دارای باتری داخلی است. عملکرد این دسته بازی به گونه ای است که کاربران با فشردن ماشه های دسته بازی انرژی دست شما را به صفحه  گوشی شما منتقل می کند.

دسته بازی لیزری دارای دو نوع عملکرد است. بدین صورت که شما انگشتتان را روی ماشه نگه میدارید، دسته شروع به شلیک رگباری می کند. حالت دوم عملکرد دسته بازی به گونه ای است که شما با نگه داشتن ماشهیا بازویی دسته بازی امکان تک شلیک را دارید.

دسته بازی لیزری به دلیل استفاده از انرژی الکتریکی لیزری برای انتقال دستور العمل انگشت شما به صفحه گوشی نیازمند به یک باتری برای تامین انرژی مورد نیاز خود دارند. به همین جهت در همه مدل های این دسته بازی باتری داخلی به کار رفته است. باتری های به کار رفته در این دسته بازی باتری لیتیوم یونی به کار رفته  است. این باتری ها وزن کمی دارند و همچنین باعث می شوند دسته بازی از حالت ارگونومی خودش خارج نشود.

دسته بازی موبایل ممو مدل AK66

دسته بازی مکانیکی

دسته بازی مکانیکی از مکانیسم فشار اهرم ها عمل می کنند. بر روی ماشه ها این دسته های بازی پد سیلسکونی وجود دارد که از آسیب رسیدن به صفحه گوشی شما جلوگیری می کند. شما می توانید از دسته های بازی مکانیکی موبایل به صورت 2 انگشتی، 4 انگشتی و 6 انگشتی استفاده کنید. طراحی ارگونومی این دسته بازی شبیه به کنسول های بازی است. دسته بازی مکانیکی از خسته شدن دست شما در استفاده دراز مدت جلوگیری می کند.

دسته بازی مغناطیسی

عملکرد این دسته های بازی شبیه به دست شما است. در این دسته ها سیستمی به کار رفته که شما با فشردن ماشه های این دسته بازی انرژی الکتریکی دست شما را به صفحه گوشی منتقل می کند. دسته بازی مغناطیسی به خاطر شبیه بودن به دست شما از داغ شدن گوشی شما جلوگیری می کند. شما می توانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید.

سرعت دسته های بازی مکانیکی به گونه ای است که کاربران با خیالی آسوده این دسته بازی را بر روی گوشی نصب کنند. دسته بازی مغناطیسی فاقد باتری داخلی است. طراحی این دسته ها به گونه ای است که از خسته شدن دست شما جلوگیری می کند.

دسته بازی موبایل ممو مدل AK66

دسته بازی موبایل ممو مدل AK66

دسته بازی موبایل ممو مدل AK66 جزو دسته های مکانیکی است. این دست چهار پدال برای بازی دارد. دسته این دسته بازی به شما امکان تنظیم جای دکمه ها شلیک، نشانه گیری، Aim و Shoot را می دهد. دسته بازی موبایل ممو مدل AK66 دارای دو ماشه، دو فرمان و دو فرمان دیگر است. این یعنی کنترل هم زمان بازی با 6 انگشت

دسته بازی موبایل ممو مدل AK66 طراحی ارگونومیک به گونه ای است که شما می توانید بدون خستگی مدت زمان زیادی با سرعت و مهارت بالا بازی کنید. تمامی قسمت های دسته بازی موبایل ممو مدل AK66 گه با گوشی شما در ارتباط است دارای پد سیلکونی است تا باعث خط و خش روی گوشی شما نشود.

دسته بازی موبایل ممو مدل AK66 از جنس فلز و ABS است. این دسته بازی با گوشی های با ابعاد 4.7 تا 5.5 اینچ سازگار است. همچنین این دسته بازی AK66 بدون نیاز به اتصال سیم به گوشی شما متصل می شود.

دسته بازی موبایل ممو مدل AK66

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *