مقاله

دسته بازی موبایل مسافرتی

دسته بازی موبایل مسافرتی - فروشگاه پدارول

دسته بازی موبایل مسافرتی بسیار کاربردی است و در حین سفر کاربر می تواند برای گذراندن وقت از بازی های موبایل استفاده کند . با استفاده از دسته بازی کنترل بازی راحت تر و دقیق تر خواهد بود و تجربه بازی را هیجان انگیزتر می کند .

علاوه بر این ، دسته بازی موبایل تا حدودی از خستگی دست جلوگیری می کند به خصوص اگر کاربر برای مدت طولانی بازی کند . همچنین دسته بازی کوچک است و به راحتی در چمدان و کیف جای می شود .

بنابراین برای مسافرت های طولانی ، سفرهای با اتوبوس یا قطار دسته بازی موبایل بسیار مناسب است . هنگامی که کاربر در حال سفر است و به اینترنت دسترسی ندارد بازی های آفلاین مختلف در دسترس خواهد داشت و با استفاده از دسته بازی ، کنترل بازی راحت تر و دقیق تر خواهد بود .

به همین دلیل استفاده از دسته بازی موبایل در سفرها و مسافرت ها به شدت توصیه می شود . در این مقاله قصد داریم چند نمونه از دسته بازی موبایل یا دسته پابجی را به شما معرفی کنیم پس با فروشگاه پدارول همراه باشید .

دسته بازی موبایل مسافرتی - AK02

انواع دسته بازی موبایل

  • دسته بازی موبایل مکانیکی
  • دسته بازی موبایل لیزری
  • دسته بازی موبایل مغناطیسی
  • دسته بازی موبایل بلوتوثی

دسته بازی موبایل مکانیکی

این نوع دسته پابجی سبک ترین و راحت ترین دسته بازی موبایل مسافرتی است چرا که به قدری کوچک و سبک است که در جیب هم جای می گیرد و هر زمان و مکانی که قصد داشته باشید بازی موبایلی انجام دهید در دسترس شماست .

این نوع دسته پابجی نیاز به کابل و شارژ و باتری ندارد و در طبیعت بکر ، جنگل ، کنار دریا و یا هر کجا که از تجهیزات شهری دور است نیز قابل استفاده است .

دسته بازی موبایل مسافرتی - K21

دسته بازی موبایل مغناطیسی

این نوع دسته بازی موبایل هم شباهت زیادی به نوع مکانیکی دارد و از نظر کم جا و سبک بودن نظیر آن است با این تفاوت که شما با فشار دادن دکمه و ماشه فلزی و رسانا ، الکتریسته انگشتتان را روی ماشه های این مدل از دسته بازیها که بر روی صفحه گوشی قرار دارند ، هدایت میکنید . این مدل دسته پابجی سرعت عمل بالایی دارد .

دسته بازی موبایل مسافرتی - P1

دسته بازی موبایل لیزری

دسته پابجی های لیزری با توجه به کاربرد انواع مختلفی دارند ولی همه آنها باتری داخلی دارند . انواع دسته بازی موبایل لیزری شامل سه انگشتی ، چهار انگشتی ، شش انگشتی و فن دار می باشد .

این دسته بازی های موبایل از طریق انرژی الکتریسیته لیزری پیام شلیک را از انگشت شما به گوشی منتقل می کنند . این دسته پابجی ها برای دریافت انرژی خود به یک منبع نیاز دارند که همین باتری داخلی است .

کدام نوع از دسته پابجی ها بعنوان دسته بازی موبایل مسافرتی بهتر است ؟

همه انواع دسته بازی موبایلی ها برای مسافرت خوب هستند و این بستگی به نحوه کاربرد شما و انتظار شما از آنها دارد . همچنین برخی افراد در بازی های موبایلی مبتدی و برخی دیگر حرفه ای هستند و حتی برخی از این راه کسب درآمد می کنند پس انتظار افراد در مورد دسته بازی گوناگون است .

اگر در انتخاب دسته بازی موبایل مناسب برای خود دچار تردید هستید می توانید با فروشگاه پدارول تماس بگیرید تا کارشناسان این مجموعه شما را در انتخاب درست دسته بازی موبایل یاری کنند .

دسته بازی موبایل مسافرتی - AK03

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *