بازی اندروید, مقاله

ترفندهای حالت چند نفره و بتل رویال در کالاف دیوتی موبایل

ترفندهای حالت چند نفره و بتل رویال - فروشگاه پدارول

همانطور که می دانید بازی کالاف دیوتی موبایل دارای دو حالت چند نفره و بتل رویال می باشد که برای بازی در هر یک از این حالت ها باید اطلاعات و مهارت های لازم را داشت .

در کالاف دیوتی موبایل سلاح های زیادی هست که می توانید این سلاح ها را جمع آوری و ارتقا دهید . پوسته ها را اعمال کنید و بارگیری های خود را برای انجام بازی انتخاب کنید.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با ترفندهای حالت چند نفره و بتل رویال در کالاف دیوتی موبایل آشنا کنیم پس با فروشگاه پدارول ، عرضه کننده انواع لوازم گیمینگ ، موبایل و کامپیوتر تا پایان همراه شوید .

ترفندهای حالت چند نفره و بتل رویال در کالاف دیوتی موبایل

در حالت چند نفره و بتل رویال نکات و ترفندهایی برای پیروزی در بازی وجود دارد که به توضیح هر یک از آنها می پردازیم .

نکات و ترفندهای حالت چند نفره :

XP خود را افزایش دهید تا قفل بارگذاری های بیشتری باز شود:

در حین بازی، XP برای رتبه بندی کسب خواهید کرد و اسلات های بارگیری اضافی را باز کنید. شما دارای 10 بارگیری مختلف است که هر کدام دارای سلاح های اولیه و ثانویه، نارنجک، مهارت اپراتور و سه امتیاز هستند، به این معنی که می توانید بارگیری متفاوتی را برای نقشه های مختلف انتخاب کنید.

سلاح های خود را عاقلانه انتخاب کنید:

بارگیری که حمل می کنید تعیین می کند که با چه چیزی وارد بازی می شوید و این بر اساس نقشه و نوع بازی TEMP که در حال بازی هستید تغییر می کند.

نقشه‌هایی مانند Killhouse، Hijacked و Nuketown برای SMGها عالی هستند زیرا نبردهای نزدیک است. نقشه ای مانند Crossfire برای سلاح های برد بلندتر عالی است. داشتن 10 بار بارگیری به این معنی است که می توانید در طول مسابقه متناسب با شرایط تغییر دهید.

سلاح‌های خود را ارتقا دهید:

پاداش‌ها می‌توانند کارت‌های اسلحه را برای ارتقاء به شما بدهند و این می‌تواند هر چیزی باشد، از افزودن یک دامنه تا گسترش بشکه. نمودار ویژگی‌های اسلحه تأثیر تغییراتی را که ایجاد می‌کنید نشان می‌دهد و این نمودار می‌تواند تفاوت بزرگی در نحوه عملکرد آن سلاح در بازی ایجاد کند .

ترفندهای حالت چند نفره و بتل رویال در کالاف دیوتی - حالت چند نفره

در حالت چندنفره واقعاً نمی‌توانید پنهان شوید:

در حالی که می‌توانید دور از چشم بمانید، یا گوشه یا ساختمانی برای کمین پیدا کنید، هنگام بازی چند نفره، دو طرف توسط دشمنی که فلاش‌های قرمز رنگ روی لباس خود می‌پوشند از هم جدا می‌شوند.

استتار واقعاً به معنای واقعی مهم نیست، زیرا شما می توانید علائم قرمز را حتی در هنگام پنهان شدن ببینید. شما می توانید توسط یک پهپاد شناسایی شده و روی نقشه قرار بگیرید پس به یاد داشته باشید که شما نامرئی نیستید.

لباس قرمز نپوشید:

آنها تعدادی پوست یا لباس قرمز هستند و می توانند تیم شما را گیج کنند. اگر کسی برق قرمز را ببیند، به راحتی می توان تصور کرد که یک دشمن است. اجتناب از آن رنگ‌های قرمز ممکن است تمرکز شما را بر روی افرادی که با آن‌ها می‌جنگند متوقف کند به ویژه در حالت هاردکور.

به حرکت ادامه دهید:

چون نمی توانید پنهان شوید، بی حرکت ماندن دشمن شماست. به حرکت خود ادامه دهید تا دشمن نتواند شما را هدف قرار دهد. مهارتی که باید به آن مسلط شد، کتک زدن به پهلو و در عین حال نگه داشتن دشمن در دید خود است.

هنگامی که مهمات شما تمام شد، در پوشش قرار بگیرید، دوباره بیرون بیاورید تا درگیر شوید. این استفاده ساده از پوشش است، اما به خوبی کار می کند.

استفاده از اسلاید:

می‌توانید هنگام اجرا برای اسلاید، روی دکمه پایین ضربه بزنید. این غیر قابل پیش بینی است و به شما شانس بسیار بیشتری برای پوشاندن و جلوگیری از شلیک می دهد.

از اسپرینت استفاده کنید:

دویدن به این معنی است که می توانید سریعتر حرکت کنید. برای انجام این کار، می‌توانید کنترلر را به سمت بالا بکشید یا روی دکمه sprint ضربه بزنید.

آنها یک گزینه منو برای “همیشه با سرعت دویدن” هستند اما از این احتیاط وای فای استفاده کنید . گاهی اوقات به این معنی است که نمی توانید به همان اندازه که می خواهید متوقف شوید و ممکن است به اشتباه به دشمن خود برخورد کنید اما این یک گزینه عالی در هنگام استفاده از تفنگ ساچمه ای است .

همانطور که می توانید سرعت و اسپری کنید. آنها همچنین یک امتیاز برای سریعتر کردن شما هستند پس از آن استفاده کنید .

به سراغ تپانچه خود بروید:

Renetti یک اسلحه بغل عالی است و هنگامی که شما از نزدیک هستید، افراد را به آسانی مانند یک تفنگ پایین می کشد. اغلب جابجایی به تپانچه سریعتر از بارگیری مجدد سلاح اصلی است.

برای نقشه‌هایی مانند Nuketown زمانی که همه چیز در وسط دیوانه می‌شود، عالی است. اگرچه از صدا خفه کن اجتناب کنید زیرا برد را کاهش می دهد اما از طریق Gunsmith می توانید ظرفیت را افزایش دهید تا کارآمدتر شود.

از نارنجک‌های خود استفاده کنید:

وقتی مبارزه سخت می‌شود، اغلب وقت گرفتن نارنجک نیست، اما این یک حرکت عالی است: در نقشه‌هایی مانند Killhouse و Nuketown، زدن نارنجک از یک سر تا سر دیگر بسیار آسان است.

می تواند به سرعت دشمن خود را بیدار کند. فقط مطمئن شوید که با نارنجک خود برخورد نکنید و مطمئن شوید که ایمنی باز کردن منقضی شده است. 

برای خرید محصولات گیمینگ فروشگاه پدارول نظیر دسته بازی موبایل ، دسته کالاف دیوتی ، کاور انگشتی ، فن خنک کننده ، هدست و هدفون گیمینگ و … کلیک کنید .

ترفندهای حالت چند نفره و بتل رویال در کالاف دیوتی - لباس قرمز نپوشید

مراقب امتیاز Martyrdom باشید:

هنگامی که بازیکنی می میرد، یک نارنجک می اندازد، چیزی که باید مراقب آن باشید زیرا اگر خیلی به بازیکنی که به تازگی کشته اید نزدیک باشید، نارنجک او ممکن است شما را هم بکشد.

بر نارنجک چسبنده مسلط شوید:

نارنجک چسبنده بسیار عالی است زیرا پرش نمی کند و نمی غلتد. آن را از پنجره بیندازید، آن را به دیوار بیندازید و باقی می ماند. این برای پاکسازی تک تیراندازها از اتاق ها یا پاکسازی افرادی که پشت جعبه ها پنهان شده اند عالی است.

خطوط امتیاز هواپیماهای دشمن را حذف کنید:

هلی کوپتر مخفی کاری و VTOL می توانند واقعاً به تیم شما آسیب بزنند، اما می توانید آنها را ساقط کنید. یک LMG را انتخاب کنید و در آن تخلیه کنید و آن را ساقط خواهید کرد.

گزینه دیگر، اگر مهارت اسپارو را دارید با تیرهای انفجاری چند ضربه از اینها باعث سقوط هواپیما می شود. البته یک FHJ-18 وجود دارد که به سرعت به آن امتیاز پایان می دهد.

مبارزه را به سمت دشمن ببرید:

در بازی هایی مانند Frontline و Team Deathmatch، مبارزه را به سمت دشمن ببرید. عقب‌نشینی ممکن است به این معنا باشد که در حالی که هم‌تیمی‌هایتان درگیر جنگ هستند، از بازی خارج شده‌اید و کاری انجام نمی‌دهید. آن نقاط استراتژیک را بر روی نقشه ها پیدا کنید و بر آنها تسلط داشته باشید و دشمن خود را به داخل آن بچسبانید.

دود فانتزی وایف دریافت کنید:

نارنجک های دودزا در واقع بسیار مفید هستند. اگر دشمن شما را گرفته است بدیهی است اما اگر تک تیرانداز آنها در ساختمانی است که نمی توانید از کنار آن بگذرید، با زدن نارنجک از پنجره اتاق او را بیرون بکشید. یا در حین عقب نشینی از دشمن شکست ناپذیر بازپخش شده، برای پوشش دادن به شما دود بیندازید.

بارگذاری را برای نقشه و تیم انتخاب کنید:

نقشه های چند نفره طیفی از سبک های مختلف گیم پلی را تشویق می کنند. برای مثال، آتش متقابل، مکان های زیادی برای تک تیراندازها دارد، در حالی که Nuketown اینطور نیست.

با توجه به نقشه و تیم، میزان بارگیری خود را تغییر دهید: اگر پنج بازیکن با تفنگ تک تیرانداز در Nuketown دارید، ممکن است مشکل داشته باشید یا فقط خسته شوید. برای به حداکثر رساندن عملکرد تیم خود را آماده کنید.

ترفندهای حالت چند نفره و بتل رویال در کالاف دیوتی - حالت بتل رویال

نکات و ترفندهای حالت بتل رویال

بتل رویال در بازی Call of Duty: Mobile شبیه یک بازی کاملا متفاوت است. شما نمی توانید با بارگیری ترجیحی خود شروع کنید، نمی توانید فقط به میل خود بازپخش کنید و منطقه بازی بسیار بزرگتری دارید و این یک بازی بسیار تاکتیکی تر از مبارزات چند نفره TEMP است.

حتی رابط کاربری نیز کمی متفاوت است، اگرچه آلکاتراز فضای بازی کوچک تری را ارائه می دهد که بیشتر شبیه به چند نفره است.

جابجایی به FPV:

اگر به صورت چند نفره زیاد بازی می‌کنید و به نمای اول شخص عادت دارید، می‌توانید با ضربه زدن به نمای dat تغییر دهید، به جای نمای سوم شخص .

به عنوان یک تیم کار کنید یا نه:

کار تیمی باعث می شود رویال کار کند. تیم خود را رها کنید، با تیم خود حرکت دهید، با تیم خود مبارزه کنید و به راحتی برنده خواهید شد.

اما اگر هم تیمی های شما مصمم هستند که با هم تماس بگیرند و بلافاصله بمیرند، ممکن است بخواهید برای زنده ماندن به تنهایی بروید. بتل رویال در مورد بقا است . اگر فقط می خواهید بکشید، به جای آن چند نفره بازی کنید.

هم تیمی های خود را احیا کنید:

پروازهای احیاگری وجود دارد که شما را به بازی بازمی گرداند، اما اگر بتوانید توسط یک هم تیمی احیا شوید، بهتر است. به یاد داشته باشید که اگر یکی از هم تیمی‌ها با دشمن در تماس باشد، شما را نادیده می‌گیرند تا زمانی که این موضوع روشن شود پس مستقیماً به سمت آنها نروید.

نزدیک شوید، اما در صورت امکان آماده باشید که منتظر بمانید تا احیا شوید. انداختن دود می تواند شما را پوشش دهد در حالی که کسی را زنده می کنید .

نگران نباشید، شما یک wingsuit دارید:

از آنجایی که شما یک wingsuit می پوشید، مهم نیست که از هلیکوپتر بیرون بپرید یا از بالای یک برج، زیرا زنده خواهید ماند. از آن به نفع خود استفاده کنید. می‌توانید درست بالای یک نفر لباس بپوشید و با تفنگ ساچمه‌ای خود آن‌ها را بلند کنید .

به نقشه نگاه کنید و به دنبال رد پا بگردید:

دانستن اینکه دشمن کجاست، نیمی از مبارزه در بتل رویال است. اگر پیشاهنگ هستید، نقشه را برای ردپاها تماشا کنید، گوش های خود را باز نگه دارید و قبل از اینکه بدانند شما آنجا هستید، می دانید کجا هستند. این مسیر پیروزی است.

مراقب مهمات خود باشید:

تعداد زیادی اسلحه مختلف وجود دارد، اما می توانید به سرعت از طریق رالی صاحب مهمات خود بشویید. مراقب میزان موجودی خود باشید، مطمئن شوید که شما چیزهایی را که به آن نیاز ندارید جمع نمی کنید و مطمئن شوید که سلاح دوم شما مفید است.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *