مقاله

بهترین چیدمان دسته پابجی

بهترین چیدمان دسته پابجی - فروشگاه پدارول

بهترین چیدمان دسته پابجی چیست ؟ از آنجا که روش دست گرفتن گوشی و تبلت توسط هر فرد با دیگری متفاوت است پس بازی کردن آنها هم با هم متفاوت می باشد . حتی راست دست و یا چپ دست بودن هم میتواند در کیفیت بازی شما و قرارگیری دکمه های کنترلی موثر باشد.

بعضی گیمرها برای راحتی خود دکمه های میانبر را در جایی در دسترس خود قرار می دهند و بعضی دیگر از دکمه های تغییر حالت بسیار استفاده می کنند ، پس این دکمه ها را در معرض دید خود قرار می دهند .

پس هر گیمری با توجه به توانایی و ترجیحات خود چیدمان بازی را به سلیقه خود عوض می کند . ولی به نظر شما کدام چیدمان بهترین چیدمان دسته پابجی است ؟

در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین ها آشنا کنیم چه در مورد بازی و چه در مورد فروشگاهی که می توانید کلیه لوازم گیمینگ از جمله دسته پابجی های گوناگون را از آنجا تهیه کنید . فروشگاه پدارول عرضه کننده لوازم گیمینگ ، موبایل ، کامپیوتر و … شما را به مطالعه این مقاله دعوت می نماید .

بهترین چیدمان دسته پابجی

تنظیمات چهار انگشتی پابجی موبایل

برای انجام بازی های موبایلی غالبا گوشی بصورت افقی در دست قرار می گیرد و بیشتر فرمان ها توسط دو شست اجرا می شود . گیمرهای معمولی تنها به شست های خود اکتفا می کنند و دائما آن را روی صفحه گوشی حرکت می دهند تا بتوانند دکمه های دیگر را نیز استفاده کنند و این در سرعت و دقت آنها تاثیر منفی دارد .

یکی از مزایای استفاده از دسته بازی پابجی این است که می توانید همزمان از 4 یا 6 انگشت خود برای کنترل بازی استفاده کنید و این یکی از رموز گیمر حرفه ای شدن است .

محبوب ترین حالت بازی در میان اغلب گیمرها حالت چهار انگشتی است . همان طور که در عکس مشاهده می کنید تنظیمات بازی را برای خود شخصی سازی نمایید .

برای مشاهده انواع دسته پابجی فروشگاه پدارول کلیک کنید . 

بهترین چیدمان دسته پابجی - تنظیمات چهار انگشتی

تنظیمات اسکوپ PUBG

اصطلاح اسکوپ معمولا در وقت تنظیمات اولیه بازی دیده می شود . اسکوپ در اصل به مفهوم گستره دید و وسعت محیط بازی است . با تنظیمات scope می توانید به بهترین چیدمان دسته پابجی دست پیدا کنید .

  1. به تنظیمات بروید .
  2. محدوده بین Pick up و Audio را انتخاب نمایید .
  3. رنگ ، استایل و اندازه فونت را شخصی سازی نمایید .
  4. اندازه دکمه و شفافیت آنها را به سلیقه خود تغییر دهید .
  5. تنظیمات حساسیت TPP را بین 95 تا 100 درصد کنید . همین طور FPP را نیز می توانید بین 70 تا 75 درصد تغییر دهید .
  6. از آنجا که لگد زدن اسلحه ها موجب لرزش دستان گیمر می شود باید تنظیمات آن را انجام داد تا به درستی بتوان هدف گیری کرد .
بهترین چیدمان دسته پابجی - تنظیمات اسکوپ

تنظیمات مناسب برای هدشات در PUBG به چه شکل است ؟

از آنجا که آسیب های ناشی از ضربه به بخش های مختلف بدن متفاوت می باشد مثلا ضربه ای که به سر وارد می شود می تواند منجر به مرگ شود ولی سایر نقاط به این شکل نیست ، این مورد در بازی نیز لحاظ شده است .

مثلا اگر شما به سر دشمن خود شلیک کنید خیلی به پیروزی نزدیکتر هستید تا زمانی که مثلا به دست یا پای او شلیک می کنید . اگر نکاتی را رعایت کنید می توانید هد شات یا همان شلیک به سر عالی داشته باشید و در جا دشمنان خود را از بین ببرید .

این نکته هم حائز اهمیت است که اگر حریف شما کلاه محافظ هم داشته باشد باز هم با هدشات کشته خواهد شد پس این نکته بسیار مهم است . بعضی نکات مهم که موجب هدشات عالی می شود عبارتند از :

  • تنظیمات مربوط به حساسیت دوربین را انجام دهید .
  • گوش کردن به صداها و توجه به نشانه ها می تواند شما را در انجام یک هدشات بسیار خوب کمک کند و این نیاز به تمرین و تکرار زیاد دارد .
  • در محل هایی که تعدد ساختمان وجود دارد باید کمی صبر کنید زیرا اغلب از ساختمانها فردی خارج می شود و شما می توانید با یک هدشات عالی او را از پا در بیاورید .
  • عادت های بد خود را در بازی کنار بگذارید و همیشه به حس های خود اعتماد نمایید .

برای مشاهده مشخصات دسته بازی کالاف دیوتی و پابجی ممو مدل Ak-Pad 8K کلیک کنید . 

بهترین چیدمان دسته پابجی - تنظیمات هدشات

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *