مقاله

عرضه انواع جاکلیدی در فروشگاه پدارول

انواع جاکلیدی در فروشگاه پدارول - فروشگاه پدارول

عرضه انواع جاکلیدی در فروشگاه پدارول : می توان گفت همه افراد در دنیا از کلید و قفل برای نگهداری و حفاظت از اموال خود استفاده می کنند . کلید خانه ، مغازه ، اتومبیل ، موتور ، کمد ، گنجه ، گاو صندوق و … روزانه مورد استفاده ما قرار می گیرند و اگر در یک جا متمرکز باشند برای ما خیلی راحت تر است .

استفاده از جاکلیدی در همه جای دنیا مرسوم است و عبارتند از حلقه ای که کلیدها را از آن رد کرده و معمولا آویزی که برای زیبایی یا شاخص شدن به آن آویز می کنند . می توان گفت تنوع جاکلیدی ها آنقدر زیاد است که نمی توان برای آن حد و مرزی تعیین کرد .

در فرهنگ های گوناگون با توجه به اعتقادات و باورهای مردم ، علایقشان و چیزهای دیگر آویزهای گوناگونی طراحی و ساخته می شود . مثلا با اکران یک فیلم سینمایی پرفروش در دنیا می بینیم که شخصیت ها و المان های موجود در فیلم به سرعت تبدیل به طرح هایی برای محصولات گوناگون می شود که جاکلیدی هم از این قاعده مستثنی نیست .

در ادامه با فروشگاه پدارول همراه باشید تا با محصولات این سایت بیشتر آشنا شوید .

انواع جاکلیدی

یکی از اکسسوریهای مهم و مورد نیاز روزانه ما جاکلیدی است . بزرگسالان اغلب از جاکلیدی برای نگهداری متمرکز کلیدهای خود استفاده می کنند و کودکان از آویزان کردن آن به کوله پشتی و کیف خود لذت می برند .

اما نوجوانان همواره به دنبال الگو و نماد در زندگی خود هستند و سعی می کنند از این نماد در وسایل خود نیز استفاده کنند . این نماد می تواند شخصیت های تلویزیونی ، سینمایی ، گیم ها ، شخصیت های واقعی و … باشد .

همچنین از جاکلیدی برای تبلیغات نیز استفاده می شود . همین طور اگر از جاکلیدی به عنوان هدیه استفاده کرد می تواند همواره هدیه گیرنده را به یاد هدیه دهنده بیندازد .

جاکلیدی ها انواع گوناگونی دارند که شامل :

جاکلیدی جیبی :

این نوع جاکلیدی از یک سرحلقه و یک آویز تشکیل شده که کلیدهای داخل حلقه وارد می شوند . این جاکلیدی ها کم جا هستند و برای گذاشتن در جیب یا کیف طراحی شده اند .

بوسیله جاکلیدی دیگر کلیدها گم نشده و متفرق نمی شوند . این جاکلیدی ها هم انواعی از فانتزی ، لوگوی شرکت های معروف ، شخصیت های سینمایی و … هستند .

در فروشگاه پدارول انواعی از جاکلیدی با طرح های گوناگون وجود دارد که برای مشاهده آن می توانید به سایت مراجعه نمایید .

برای خرید جاکلیدی طرح گرگ کلیک کنید . 

عرضه انواع جاکلیدی در فروشگاه پدارول - انواع جاکلیدی

جاکلیدی دیواری :

این نوع جاکلیدی معمولا در دیوار کنار درب ورودی خانه ها نصب می شود و کلیدهای اعضای خانواده روی آن آویز می شود . این جاکلیدی ها تنوع زیادی دارند و با توجه به دکوراسیون منزل انتخاب می شوند . طرح های فانتزی ، طرح های مدرن ، طرح های مینیمال و ساده و … انواعی از جاکلیدی های دیواری هستند .

جاسوئیچی خودرو :

به جاکلیدی که کلیدهای خودرو را در آن قرار می دهند اصطلاحا جاسوئیچی می گویند که اغلب طرح هایی برای آن انتخاب می شود که آویز آن متناسب با لوگوی شرکت های بزرگ خودروسازی دنیاست. البته از انواع دیگر نیز می توان استفاده نمود که بستگی به سلیقه و علاقه فرد استفاده کننده دارد .

جاکلیدی تبلیغاتی :

این جاکلیدی ها در واقع همان جاکلیدی های جیبی هستند با این تفاوت که شرکت ها برای تبلیغات ، آرم و لوگوی خود را روی آن طراحی نموده و برای یادآوری برند شرکت و محصولات خود آن را به رایگان در اختیار مشتریان قرار می دهند .

این کار هوشمندانه ای است چرا که کلید یکی از چیزهای پرمصرفی است که مدام با آن سر و کار داریم و هر بار موقع استفاده چشممان به لوگو و طراحی آویز جاکلیدی خورده و درذهنمان بصورت ناخودآگاه حک می شود .

برای خرید جاکلیدی طرح PS4 کلیک کنید . 

عرضه انواع جاکلیدی در فروشگاه پدارول - جاکلیدی دسته بازی

عرضه انواع جاکلیدی در فروشگاه پدارول

جاکلیدی مدل PS4 : قابل توجه علاقمندان به پلی استیشن و بازی های کامپیوتری و آنلاین . همچنین مناسب برای هدیه دادن به گیمرها از مبتدی تا حرفه ای .

جاکلیدی طرح گرگ : نماد گرگ در طراحی لوگوها بسیار به چشم می خورد و این به دلیل این است که گرگ ترکیبی از تحسین ، ترس ، نفرت و عشق است که جمع اضداد است و این باعث محبوبیت این نماد در طراحی محصولات می شود .

جاکلیدی طرح مشت هالک : قابل توجه طرفداران شخصیت های ابرقهرمان و اکشن فیگورها . هالک هیولایی سبز رنگ و جهش یافته است که در هنگام خشم زورمند و غیر قابل کنترل می شود . مشت هالک می تواند نشانه قدرت و خشم باشد .

جاکلیدی طرح کراش : مورد توجه طرفداران بازی کراش باندیکوت در کنسول پلی استیشن . این بازی پرجنب و جوش و همراه با تعقیب و گریز هشتمین بازی پرفروش تاریخ پلی استیشن در همه دورانهاست.

جاکلیدی طرح بومی : قابل توجه علاقمندان به سبک های بوهو و طرح های بومی (خصوصا بومی افریقا)

جاکلیدی طرح اسکوئید گیم : قابل توجه طرفداران سریال جذاب بازی مرکب

جاکلیدی طرح تبر ثور

جاکلیدی طرح وایکینگ

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *