مقاله

معرفی دسته پابجی ممو مدل AK03

دسته پابجی ممو مدل AK03 - فروشگاه پدارول

در این مقاله قصد داریم به معرفی دسته پابجی ممو مدل AK03 بپردازیم پس تا پایان با فروشگاه پدارول همراه باشید .

دسته بازی موبایل یا گیم پد از لوازم جانبی گوشیهای هوشمند است که باعث می شود لذت بیشتری از بازی ببرید و هیجان آن را بیشتر احساس کنید .

دسته بازی موبایل که به دسته پابجی معروف است این نام را از بازی پابجی گرفته است که یکی از اولین بازیهای سبک بتل رویال محسوب می شود و طرفداران زیادی در دنیا دارد .

دسته پابجی برای انواع گوشی ها با سیستم عامل اندروید و ios قابل استفاده است و با اغلب سایزهای گوشی و تبلت قابل ست شدن است . دسته های بازی عموما از طریق بلوتوث به گوشیها متصل می شوند و سیم و کابل جلوی دست گیمر را اشغال نمی کند .

در ادامه با یکی از انواع دسته بازی موبایل در برند ممو آشنا خواهیم شد که در دسته لیزری ها قرار دارد پس با ما همراه باشید .

برای خرید دسته بازی پابجی PUBG ممو مدل Ak03 کلیک کنید . 

دسته پابجی ممو مدل AK03 - دسته بازی موبایل

دسته پابجی ممو مدل AK03

دسته پابجی AK03 از برند Memo می باشد و دارای فن خنک کننده همراه یک جفت دسته بازی است . این دسته پابجی از نوع لیزری است و دو عدد ماشه دارد که بین 16 تا 32 شلیک رگباری در ثانیه را می توان با آن انجام داد .

این دسته پابجی با همه گوشیهای ios و اندروید سازگار است به شرطی که ضخامتشان از 10 میلیمتر بیشتر نباشد . قدرت فن این دسته پابجی 6000 دور در دقیقه است و ظرفیت باتری فن آن 4.500 میلی آمپر است .

جنس بدنه این دسته پابجی از پلاستیک ABS است و چنانچه این دسته پابجی را از مراکز معتبری همچون فروشگاه پدارول تهیه نمایید دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا نیز می باشد .

دسته پابجی ممو مدل AK03 - انواع دسته بازی موبایل

انواع دسته بازی موبایل از نظر اتصال

– دسته بازی موبایل بلوتوثی :

این نوع از دسته بازی بدون کابل و از طریق بلوتوث به گوشی متصل می شود . این نوع از دسته بازی های موبایل معمولا پاوربانک یا منبع تغذیه داخلی دارند که دسته بازی را شارژ می کند و وقتی شارژ آن تمام شد می توان از طریق آداپتور و همچنین اتصال کابل از طریق گوشی آن را شارژ کرد .

– دسته بازی متصل با کابل :

این دسته بازی ها با کابل به گوشی متصل می شوند و از همین طریق هم شارژ می شوند . بعضی از این نوع دسته بازی مجهز به کول پد هم هستند و فن خنک کننده زیر گوشی آن را در حین بازی خنک نگه می دارد. به این دسته بازی ها فن دار هم می گویند .

تنها ایرادی که این نوع دسته بازی دارد این است که از شارژ گوشی استفاده می کند و باعث می شود شارژ گوشی تان در هنگام بازی زودتر از حالت عادی خالی شود و دیگر اینکه کابل آن برای برخی خوشایند نیست و دست و پاگیر به نظر می رسد .

– دسته بازی مکانیکی :

این نوع دسته پابجی نیازی به بلوتوث و کابل ندارد چرا که کاملا مکانیکی است و نیازی به شارژ شدن ندارد . این نوع دسته بر روی تلفن همراه سوار می شود و با دکمه ها یا ماشه ها که به یک بازوی مکانیکی وصل است باعث می شود که دکمه های بالای گوشی فشرده شوند و عمل کلیک کردن رخ بدهد .

این نوع دسته بازی های موبایل می توانند 2 تا 4 ماشه باشند و امکان بازی چهار و شش انگشتی را به شما می دهند . این مدل از دسته بازی موبایل از ارزانترین نوع هستند چرا که باتری ، شارژر ، بلوتوث و فن ندارند .

برای مشاهده مشخصات دسته بازی کالاف دیوتی و پابجی ممو مدل Ak-Pad 8K کلیک کنید . 

دسته پابجی ممو مدل AK03 - دسته بازی لیزری

با توجه به مطالب گفته شده باید گفت که هر یک از دسته پابجی های موجود در بازار معایب و مزایایی دارند که انتخاب آنها بستگی به نیازی دارد که در هنگام بازی دارید .

چنانچه در انتخاب دسته پابجی مناسب خود دچار تردید هستید و اطلاعاتی در این زمینه ندارید می توانید با فروشگاه پدارول تماس بگیرید تا ضمن مشاوره رایگان محصول با کیفیت و دارای اصالت را تهیه کرده و درب منزل تحویل بگیرید .

برای مشاهده انواع دسته پابجی فروشگاه پدارول کلیک کنید . 

دسته پابجی ممو مدل AK03 - دسته پابجی

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *