مقاله

معرفی دسته بازی موبایل مدل K9

معرفی دسته بازی موبایل مدل K9

دسته بازی موبایل مدل K9 یکی از محبوب ترین دسته های بازی موجود در بازار است. این دسته بازی به شما کمک می کند که تا سرعت بیشتری در بازی داشته باشید. عملکرد این دسته بازی به گونه ای است شما می توانید به راحتی آن را روی گوشی خود نصب کنید. استفاده از این دسته بازی به باتری گوشی شما آسیبی وارد نمی کند. ما در این مقاله به معرفی دسته بازی موبایل مدل K9 می پردازیم.

دسته بازی چیست؟

دسته بازی وسایلی که برای بازی های به سبک پابجی و کالاف دیوتی تولید شده است. این دسته های بازی در انواع مختلفی برای کامپیوتر، کنسول های بازی و موبایل تولید شده اند. هر مدل از این دسته های بازی انواع مختلفی دارند که هر کدام کارایی و ویژگی خاصی دارند. ما در این مقاله قصد داریم درباره دسته بازی موبایل مدل K9 صحبت کنیم با ما همراه باشید.

معرفی دسته بازی موبایل مدل K9

دسته بازی موبایل

دسته بازی موبایل یا گیم پد یکی از ابزار های پر کاربرد در گیم است این دسته های بازی به گونه ای طراحی شده اند که گوشی شما در داخل آنها قرار می گیرد. این دسته های ماشه ها یا بازویی های دارند که شما می توانید از طریق آنها بازی خود را کنترل کنید. دسته های بازی موبایل انواع مختلفی دارند. این دسته های بازی با توجه به نوع اتصال و عملکرد از یکدیگر جدا می شوند.

انواع دسته بازی موبایل

همان طور که پیشتر گفتیم دسته های بازی با توجه به نوع اتصال و عملرد به دسته های دسته بازی مکانیکی، دسته بازی لیزری و دسته بازی مغناطیسی تقسیم می شوند. 

دسته بازی لیزری

دسته های بازی لیزری دارای باتری داخلی هستند. این دسته ها برای تامین انرژی خود نیاز به یک منبع خارجی دارند به همین خاطر آنها دارای باتری داخلی هستند. دسته های بازی لیزری یکی از بهترین مدل های دسته بازی است. شما از طریق این دسته های بازی می توانید به دو نوع شلیک کنید در حالت اول شما با فشردن ماشه یا بازویی دسته بازی می توانید به صورت تکی شلیک کنید. در حالت دوم شما با فشردن ماشه یا بازویی می توانید به صورت رگباری شلیک کنید.

معرفی دسته بازی لیزری مدل JS27

دسته بازی لیزری مدل JS27 به شما این قابلیت را می دهد که با 4 انگشت بازی کنید همچنین شما می توانید در ثانیه 16 شلیک داشته باشید. دسته بازی لیزری مدل JS27 دارای دو تریگر است که یکی از آنها مغناطیسی و دیگر لیزری است.

معرفی دسته بازی موبایل مدل K9

دسته بازی موبایل مکانیکی

دسه بازی موبایل مکانیکی یکی از محبوب ترین دسته های بازی در بین کاربران است. این دسته های بازی بدون کابل و بلوتوث به گوشی شما متصل می شوند. این دسته ها به دلیل اینکه بدون بلوتوث و سیستمی به گوشی شما متصل می شوند. بفاقد باتری داخلی هستند. به همین دلیل باعث داغ شدن گوشی شما نمی شوند.

دسته بازی موبایل مکانیکی به شما این امکان را می دهند که توانایی بازی با 4 انگشت و 6 انگشت را به شما می دهد. همچنین شما می توانید با دو انگشت خود بازی کنید.

معرفی دسته بازی موبایل مدل K9

دسته بازی موبایل مدل K9 یک دسته 6 انگشتی است. دسته بازی موبایل مدل K9 دارای دو گیره در پشت گوشی است که از تکان خوردن گوشی در هنگام بازی جلوگیری می کند. دسته بازی موبایل مدل K9 قابلیت تغییر طول دارند. به همین دلیل این دسته ها برای گوشی های مختلف قابل استفاده هستند. سازگاری دسته بازی موبایل مدل K9 با گوشی از 4 تا 7 اینچ مناسب است.

دسته بازی موبایل مدل K9 دارای اهرم های بسیار مقاوم و روان است. دسته بازی موبایل مدل K9 موبایل برای بازی های با سبک پابجی و بتل رویال مناسب است. جنس یدنه دسته بازی موبایل مدل K9 از فلز و پلاستیک است تمامی قسمت های دسته بازی که با گوشی شما در ارتباط، دارای پد سیلیکونی است. 

دسته بازی مغناطیسی

دسته بازی مغناطیسی یکی از محبوب ترین نوع دسته بازی است که به شما کمک می کند تا در هنگام بازی سرعت بیشتری داشته باشید.

دلیل سرعت بالای این دسته بازی به خاطر شبیه سازی ماشه به اثر انگشت شما است. در داخل این دسته بازی سیستمی به کار رفته که اثر انگشت شما را شبیه سازی می کند و به صفحه گوشی شما انتقال می دهد.

دسته  های بازی مغناطیسی فاقد باتری داخلی هستند. به همین دلیل از داغ شدن گوشی شما جلوگیری می کند. شما می توانید به مدت طولانی از این دسته بازی استفاده کنید. دسته بازی مغناطیسی سرعت بسیار بالای دارد. عملکرد این دسته بازی بسیار دقیق است، همین امر باعث افزایش سرعت شما در هنگام بازی می شود.

طراحی ارگونومیک این دسته بازی به گونه ای است که دست شما در استفاده دراز مدت خسته نمی شود.

معرفی دسته بازی موبایل مدل K9

دسته بازی موبایل سومکس پرو مدل SP02

دسته بازی موبایل سومکس پرو مدل SP02 یک گزینه مناسب برای گیمرهای است که مدت زمان طولانی بازی می کنند. این دسته بازی دارای گیره برای فیکس شدن آن با گوشی است که از لغزش و لیز خوردن گوشی جلوگیری می کند.

دسته بازی موبایل سومکس پرو مدل SP02 قابلیت بازی با 4 انگشت را دارند و همچنین این دسته بازی بدون تاخیر عملکرد دسته شما را به صفحه گوشی انتقال می دهد.

خرید دسته بازی موبایل

در هنگام خرید دسته بازی موبایل باید نکات زیادی را بررسی کنید.

  • نکته قابل توجهی که در مرحله اول نوع دسته بازی انتخابی و سازگاری آن دسته بازی با گوشی شما است.
  • سرعت عمکرد دسته بازی نکته این است که شما باید به توجه داشته باشید.
  • نکته ای بعدی که باید به آن توجه کنید تعداد ماشه ها، فن و ظرفیت باتری به کار رفته در دسته است.
  • در مرحله آخر شما می توانید با توجه به بودجه خود دسته بازی برای خود انتخاب و خریداری کنید.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *