مقاله

معرفی دسته بازی موبایل مدل G21

معرفی دسته بازی موبایل مدل G21

دسته بازی یا گیم پد ابزاری که شما از می توانید برای بازی های مختلف استفاده کنید. امروزه با پیشرفت و محبوبیت بازی های به سبک پابجی و کالاف دیوتی، دسته های بازی مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. ما در این مقاله به معرفی دسته بازی موبایل مدل G21 می پردازیم.

گیم پد یا دسته بازی 

دسته بازی یا گیم پد یکی از تجهیزات گیمینگ است که در بین گیمرها طرفداران زیادی دارد، دسته های بازی برای سهولت بازی طراحی شده است، گیم پد ها انواع مختلفی دارند. برخی از گیم پدها برای کامپیوتر و کنسول های بازی طراحی شده اند. اما برخی از دسته ها برای گوشی موبایل طراحی و تولید می شوند. دسته بازی های مخصوص موبایل انواع مختلفی دارند که ما در این مقاله دسته بازی موبایل مدل G21 مورد بررسی قرار می دهیم.

معرفی دسته بازی موبایل مدل G21

دسته بازی موبایل

گیم پد یا دسته بازی موبایل انواع مختلفی دارد که هر یک ازآنها ویژگی های خاصی دارند. برخی از این دسته بازی ها برای گوشی موبایل برخی از آنها برای تبلت و ایپد طراحی شده اند. دسته بازی موبایل بر اساس کارکرد و نوع اتصال با یکدیگر متفاوت هستند. در ادامه انواع دسته بازی را معرفی می کنیم و برخی از نمونه های آنها را بررسی می کنیم.

دسته بازی لیزری موبایل

دسته های بازی لیزری موبایل یکی از محبوب ترین نوع دسته بازی هستند. همه مدل های دسته بازی لیزری دارای باتری داخلی هستن. عملکرد دسته بازی لیزری موبایل به گونه ای است که شما با فشردن ماشه ها یا بازوی دسته بازی انرژی لیرزی دست خود را به از به صفحه گوشی شما انتقال می دهد. دسته بازی لیزری به گونه ای طراحی شده است که شما در استفاده طولانی مدت خسته نمی شوید.

دسته بازی لیزری برای راحتی و سرعت بالای کاربران در هنگام بازی ویژگی خاصی در اختیار کاربران قرار داده است. یکی از مهم ترین ویژگی این دسته ها بازی عملکرد دسته است. دسته های بازی لیزری دارای دو حالت شلیک هستند. که در نوع اول شما با فشردن ماشه می توانید به صوت رگباری شلیک کنید. در حالت دوم شما با فشردن ماشه دسته بازی به صورت تکی شلیک می کنید.

دسته بازی لیزری ممو مدل AK03

دسته بازی لیزری ممو مدل AK03 دارای فن خنک کننده است که از داغ و کند شدن گوشی شما جلوگیری می کند. این دسته بازی دارای دو ماشه است که قدرت شلیک آنها 16 تا 32 شلیک در ثانیه است. قدرت فن این دسته پابجی 6000 دور در دقیقه است و ظرفیت باتری فن آن 4.500 میلی آمپر است.

معرفی دسته بازی موبایل مدل G21

دسته بازی مکانیکی موبایل

دسته بازی مکانیکی موبایل برای اتصال به گوشی نیازی به کابل یا بلوتوث ندارند. علاوه بر این دسته بازی های مکانیکی فاقد باتری داخلی هستند به همین دلیل نیازی به شارژ کردن ندارند. این دسته های بازی 2 یا 4 پدال دارند که شما می توانید با 4 یا 6 انگشت با آنها بازی کنید. این نوع دسته بازی های موبایل به دلیل اینکه باتری داخلی و فن خنک کننده ندارند قیمت کمتری نسبت به نوع دیگر دسته بازی ها دارند.

دسته بازی موبایل مدل R11

دسته بازی موبایل مدل R11 دارای دو تریگر است که در دو طرف گوشی موبالی شما وصل می شوند همچنین بر روی تریگر های این دسته بازی پیچ تنظیم درجه وجود دارد که این امر باعث می شود تا شما آن را به راحتی به گوشی خود متصل کنید. این دسته بازی ها برای گوشی ها تا ضخامت 10 میلی متر مناسب هستند. جنس این دسته های بازی پلاستیک و فلز است.

دسته بازی مغناطیسی موبایل

دسته بازی مغناطیسی موبایل یک از طریق سیم به گوشی شما متصل  می شود. تمامی قسمت های از دسته بازی مغناطیسی که با گوشی شما در ارتباط است توسط پد های سیلسکونی پوشانده شده است تا باعث خط و خش و آسیب احتمالی به گوشی شما نشود.

عملکرد دسته بازی مغناطیسی به گونه ای است که وقتی شما ماشه ها یا بازویی دسته بازی را فشار می دهید. انرژی الکتریسیته ای انگشت شما دقیقا مشابه به سایز انگشت شما به صفحه گوشی منتقل می شود. سرعت عملکرد دسته بازی مغناطیسی موبایل بسیار بالا است در زمان کمتر از 1 ثانیه عکس العمل خود را انجام می دهند.

معرفی دسته بازی موبایل مدل G21

معرفی دسته بازی موبایل مدل G21

دسته بازی موبایل مدل G21 مغناطیسی از دو تریگر تشکیل شده است که هر یک از تریگرها دارای دو ماشه می باشند. این دسته بازی 6 انگشتی است شما با این دسته بازی امکان بازی با 6 انگشت خود را دارید همچنین شما می توانید با 2 انگشت خود با آن بازی کنید.

طراحی ارگونومیک این دسته های بازی به گونه ای است که کاربر باید کاملا ماشه ها را فشار دهد. یعنی اگر دست کاربر اشتباه به ماشه ها برخورد کند آنها عمل نمی کنند. دسته بازی مغناطیسی مدل G21 دارای پد سیلیکونی است. تمامی قسمت های از این دسته بازی که با گوشی شما در ارتباط است توسط پدهای سیلیکونی پوشانده شده است.

این دسته بازی از تمامی گوشی های با سیستم عامل اندروید و ios پشتیبانی می کند. دسته بازی موبایل مدل G21 با تمامی گوشی ها تا ضخامت 11 میلی متر سازگاری دارد. 

خرید دسته بازی موبایل 

در هنگام خرید دسته بازی باید به نکات زیادی توجه کنید تا دچار مشکل نشوید. برخی از این نکات :

  • در هنگام خرید با به سازگاری دسته بازی با موبایل خود اطمینان کامل داشته باشید.
  • برخی از دسته های بازی مخصوص موبایل های خاصی طراحی شده اند. شما باید در هنگام خرید دقت کنید تا دسته بازی که انتخاب کردید با گوشی شما سازگاری داشته باشد.
  • برخی از افراد دسته بازی را برای سرگرمی و اوغات فراغت تهیه می کنند. در این صورت می توانند دسته بازی معمولی بخرند. در حالی که برخی از افراد گیمر حرفه ای هستند، این افراد باید دسته بازی موبایل حرفه ای تهیه کنند.
  • در اخر شما باید دسته بازی خود را با توجه به بودجه خود انتخاب کنند.
معرفی دسته بازی موبایل مدل G21

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *