مقاله

قیمت دسته پابجی کوسه ای

قیمت دسته پابجی کوسه ای - فروشگاه پدارول

قیمت دسته پابجی کوسه ای : در بازار لوازم گیمینگ موبایل انواع گوناگونی از دسته پابجی ها یافت می شود که هر یک به نوعی و به دلیل یک قابلیت خاص معروف شده اند .

مثلا دسته پابجی کوسه ای که در واقع یک دسته پابجی مغناطیسی است به دلیل شکل شبیه کوسه و رنگ آبی به بلو شارک یا کوسه آبی معروف است و در اصطلاح به آن دسته پابجی کوسه ای می گویند .

این دسته پابجی قیمت بسیار مناسبی دارد و علاوه بر گیمرهای حرفه ای ، گیمرهای تازه کار هم می توانند از آن استفاده کنند . اگر علاقمند شدید که بیشتر با این دسته پابجی آشنا شده و از قیمت دسته پابجی کوسه ای مطلع شوید ، در این مقاله با فروشگاه پدارول همراه باشید .

دسته پابجی کوسه ای (بلو شارک)

دسته پابجی کوسه ای نه تنها برای بازی پابجی بلکه برای فورتنایت ، کالاف دیوتی ، AreaF2 و … نیز مناسب است و توسط اکثر گوشیها ساپورت می شود . این محصول دارای ماشه ای بسیار روان است که شلیک کردن را برای شما بسیار آسان می کند .

جنس بدنه بلوشارک از پلاستیک فشرده و محکم است و با این وجود وزن سبکی در حد 30 گرم دارد . این دسته بازی از نوع چهار انگشتی است که در بین گیمرها محبوبیت زیادی دارد و از نوع مغناطیسی است .

اگر تمایل دارید با دیگر مدل های دسته پابجی آشنا شوید کلیک کنید . 

قیمت دسته پابجی کوسه ای - معرفی دسته پابجی کوسه ای

در دسته پابجی کوسه ای از فناوری جدید هدایت خازنی استفاده شده و به همین دلیل نیز از حساسیت زیادی برخوردار است . سرعت عملکرد بلوشارک به حدی است که تنها با فشاری کوچک روی ماشه در سریعترین زمان ممکن و بی تاخیر شلیک آغاز می شود .

دسته بازی بلوشارک نیازی به اتصال از طریق کابل یا بلوتوث به موبایل ندارد و در همه جا به راحتی می توان از آن استفاده کرد . دسته پابجی کوسه ای به راحتی روی گوشی نصب می شود و به صفحه گوشی آسیبی نمی رساند .

در ضمن اگر می خواهید دقت و سرعت خود را در بازی بیشتر کنید به شما پیشنهاد می کنیم یک جفت آستین انگشتی یا عرق گیر انگشتی مخصوص بازی موبایل تهیه کنید که از سر خوردن و عرق کردن انگشتان شما در هنگام بازی جلوگیری کند و حرفه ای تر بازی کنید .

قیمت این آستین های انگشتی بسیار مقرون به صرفه است و برای چند سال می توان از آنها استفاده کرد . فروشگاه پدارول کلیه محصولات گیمینگ از جمله انواع دسته پابجی ، انواع آستین های انگشتی و دستکش های عرق گیر انگشتی ، فن های خنک کننده موبایل ، هدفون و هدست گیمینگ و … را در محصولات فروشگاه خود داشته و در صورت خرید محصول از این فروشگاه می توانید آن را درب منزل دریافت کرده و پرداخت را نیز درب منزل انجام دهید .

محصول مشابه : دسته بازی پابجی و کالاف دیوتی مدل JS32

قیمت دسته پابجی کوسه ای - دسته پابجی بلوشارک

قیمت دسته پابجی کوسه ای

دسته پابجی کوسه ای یا بلوشارک در گروه دسته پابجی های مغناطیسی قرار دارد و نسبت به سایر دسته پابجی ها نظیر لیزری و بلوتوثی قیمت مقرون به صرفه تری دارد .

در دسته پابجی های موجود در بازار نازل ترین قیمت مربوط به دسته پابجی های مکانیکی است که علت آن سادگی کار آن است . دسته پابجی های مغناطیسی در رده بعد قرار دارند ولی از دسته پابجی های مکانیکی بسیار دقیق تر و کارآمدتر هستند ولی همچنان قیمت مناسبی دارند و همه گیمرها توان خرید آن را دارند .

دسته پابجی های بلوتوثی و لیزری و یا فن دار به نسبت از این دو دسته گران تر هستند که البته اگر از اصل بودن کالا مطمئن باشید و دسته پابجی باکیفیت تهیه کنید تا چندین سال می توانید با آنها از بازی های موبایلی لذت ببرید .

دسته بازی های بلوشارک معمولا قیمتی بین 50.000 تا 100.000 تومان دارند ولی برای اطلاع از قیمت دقیق دسته پابجی کوسه ای می توانید با فروشگاه پدارول تماس گرفته و یا در سایت و در قسمت فروشگاه این محصول را سرچ کرده و از قیمت و ویژگی های آن مطلع شوید .

فروشگاه پدارول روی محصولات خود تخفیفات هیجان انگیزی هم دارد که با خرید از این فروشگاه می توانید شامل آن تخفیف ها شوید . همچنین این فروشگاه اصل بودن کالا و سلامت فیزیکی آن را تا وقت تحویل به شما ضمانت می کند .

برای خرید دسته پابجی فن دار شش انگشتی مدل XO-H10 کلیک کنید . 

قیمت دسته پابجی کوسه ای - قیمت دسته پابجی بلوشارک

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *