مقاله

دستکش ضد عرق مناسب پابجی بازها

دستکش ضد عرق - فروشگاه پدارول

اگر اهل گیم باشید حتما تعرق در دست و انگشتان را تجربه کرده اید که موجب لغزش دست و افزایش خطا و اشتباه در بازی و تاخیر در عملکردتان شده است .

شما می توانید این مشکل را با خرید دستکش ضد عرق یا لمسی و یا آستین های کنترل کننده انگشت برطرف کنید . این دستکش ها سبک و راحت هستند و ایجاد فشار و خستگی روی دست نمی کنند .

اگر مشتاق شده اید که در مورد این دستکش ها بیشتر بدانید با فروشگاه پدارول در این مقاله همراه شوید تا با انواع آن آشنا شوید .

انواع دستکش ضد عرق

در بازار انواعی از دستکش ضد عرق که به آن دستکش لمسی ، تاچ اسکرین و … هم می گویند وجود دارد که سایت پدارول بهترین های آن را از نظر جنس و کیفیت در فروشگاه خود موجود کرده است .

برخی از انواع این دستکش های لمسی به شرح زیر هستند :

دستکش ممو مدل GG01

این دستکش موجب می شود تا روی بازی کنترل داشته و خیلی حرفه ای و بدون محدودیت این کار را انجام دهید و این به دلیل خاصیت ضد عرق و ضد لغزش بودن آن است .

این دستکش انعطاف پذیری بالایی دارد و نیز حساسیت بسیار بالا به لمس و قابل شستشو بودن از ویژگی های دیگر آن است .

این محصول از اصطکاک دست و صفحه گوشی در هنگام بازی جلوگیری می کند و لذت بازی را برای شما چند برابر می کند . اگر این محصول را از فروشگاه پدارول تهیه کنید دارای ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی کالا نیز می باشد .

برای خرید دستکش ضد عرق ممو مدل GG01 کلیک کنید . 

دستکش ضد عرق - مدل GG01

دستکش لمسی مدل Gl-1

این دستکش نیز از برند معتبر ممو می باشد و برای انواع گوشیهای هوشمند ، آیپد و تبلت مناسب است . این دستکش نیز موجب کاهش اصطکاک بین انگشتان و صفحه گوشی می شود و این یعنی دقت و سرعت بیشتر در بازی .

این محصول قابل شستشو و منعطف است و حس خستگی و گرما در دستان ایجاد نمی کند . ضد عرق و ضد لغزش بودن آن نیز موجب کنترل حرفه ای بازی و عکس العمل های سریع خصوصا در بازی های پابجی ، کالاف و … می شود .

این مدل برخلاف سایر مدلها تنها انگشت های سبابه و شست را می پوشاند و سایر انگشت ها که در هنگام بازی چندان درگیر نیستند آزاد هستند .

بسیاری از گیمرهای حرفه ای ترجیح می دهند از این مدل دستکش لمسی استفاده کنند . چنانچه این محصول را از فروشگاه پدارول تهیه نمایید دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا نیز می باشد .

برای مشاهده مشخصات دستکش لمسی مدل Gl-1 کلیک کنید . 

دستکش ضد عرق - مدل Gl-1

دستکش ضد عرق مدل MR05

این دستکش نیز مناسب همه صفحات لمسی است و از الیاف سبک و ضد عرق ساخته شده است . این محصول در برابر گرما ، کشیدگی و آسیب مقاوم است . جنس قسمت انگشتان این دستکش از فیبر نقره است که رساناست و حساسیت بالایی دارد .

این دستکش ها احساس فشار و خستگی در دست ایجاد نمی کنند و به دلیل سبک و کم جا بودن به راحتی در جیب یا کیف جای گرفته و در هر مکانی می توانید از آن استفاده کنید . این محصول نیز همانند محصولات دیگر فروشگاه پدارول دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالاست .

برای خرید دستکش ضد عرق مدل MR05 کلیک کنید . 

دستکش ضد عرق - مدل MR05

دستکش ممو مدل GG02

این دستکش تسلط ، سرعت و کنترل روی بازی را افزایش می دهد و دارای بافت رساناست . همچنین قابل شستشو ، منعطف ضد تعریق و ضد لغزش است .

این نوع دستکش نیز انگشت شست و سبابه را پوشش می دهد و سایر انگشتان آزاد هستند . سعی کنید این محصول را از فروشگاه ها و مراکز معتبر تهیه کنید تا دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا باشد .

برای مشاهده مشخصات دستکش ممو مدل GG02 کلیک کنید . 

دستکش ضد عرق - مدل GG02

و در پایان :

برای گیمر حرفه ای شدن نیاز به ملزوماتی است که یکی از آنها دستکش ضد عرق است . سایر ملزومات اعم از دسته پابجی ، هدست گیمینگ ، کاور انگشتی و … همگی در فروشگاه پدارول موجود می باشد که می توانید سری به آن بزنید و با خرید محصول آن را درب منزل تحویل بگیرید .

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *