مقاله

دسته بازی تبلت ممو مدل Ak-Pad 6K

دسته بازی تبلت ممو مدل Ak-Pad 6K

با گسترش و محبوبیت بازی های مانند پابجی و کالاف دیوتی، گیمرهای موبایلی افزایش یافته اند. کاربران این بازی از طریق گوشی، ایپد و تبلت بازی می کنند. به همین دلیل دسته های بازی برای موبایل، ایپد و تبلت طراحی و تولیده شده که گیمرها از آنها برای سرعت و کیفیت بیشتر بازی استفاده می کنند. دسته بازی تبلت ممو مدل Ak-Pad 6K یکی از بهترین دسته های بازی تبلت است.

گیم پد موبایل و تبلت

گیم پد یا دسته بازی موبایل همانند دسته بازی کنسول است که برای موبایل یا تبلت طراحی شده اند. گیم پد موبایل یا تبلت باعث سهولت گیمرها هنگام بازی می شود همچنین به آنها برای بازی بهتر و تعداد برد بیشتر کمک می کند.

محصول پیشنهادی: دسته بازی ممو مدل Ak03

دسته بازی تبلت ممو مدل Ak-Pad 6K

انواع دسته پابجی تبلت و موبایل

دسته ها بازی موبایل یا تبلت انواع مختلفی از جمله لیزری، مکانیکی و مغناطیسی دارند که هر یک از این دسته بازی ها ویژگی خاص خود را دارند. ویژگی دسته های بازی این قابلیت را به کاربران می دهد که بازی مطلوب تری داشته باشند. در ادامه به معرفی انواع دسته بازی و ویژگی آنها می پردازیم با ما همراه باشید.

دسته بازی لیزری موبایل و تبلت

دسته بازی لیزری یکی از محبوبت ترین دسته بازی موبایل و تبلت در بین کاربران است. همه مدل های دسته بازی موبایل و تبلت لیزری دارای فن خنک کننده و باتری داخلی هستند. عملکرد این دسته های بازی به گونه ای است که انرژی الکتریسیته لیزری را از انگشتان شما می گیرند از طریق ماشه دسته بازی به صفحه گوشی منتقل می کنند.

دسته بازی لیزری به دو حالت شلیک می کند در حالت اول شما با نگه داشتن ماشه می توانید به صورت رگباری شلیک کنید. در حالت دوم شما با نگه داشتن ماشه می توانید به به صورت تکی شلیک کنید.

دسته بازی موبایل و تبلت لیزری برای انرژی الکتریکی نیازمند به یک منبع خارجی هستند. به  همین منظور از باتری داخلی در این دسته بازی بهره گرفته شده است. باتری های به کار رفته در دسته بازی لیزری از جنس لیتیوم پلیمری است.

محصول پیشنهادی: دسته بازی پابجی فن دار شش انگشتی مدل AK77

دسته بازی تبلت ممو مدل Ak-Pad 6K

دسته بازی موبایل و تبلت مکانیکی

سرعت دسته های بازی موبایل و تبلت مکانیکی از با توجه به سرعت انگشت شما است. دسته های بازی مکانیکی موبایل و تبلت به صورت 4 انگشتی و 6 انگشتی موجود می باشند. افراد در هنگام استفاده از این دسته های بازی از دو انگشت خود برای بازی استفاده  کنند.  

بر روی ماشه های دسته بازی موبایل و تبلت مکانیکی پلاسیک نرم و رسانای از جنس الیاف وجود دارد. دسته پابجی مکانکی موبایل و تبلت شبیه به کنسول های بازی هستند و این موضوع علاوه بر زیبایی بیشتر دسته بازی از خسته شدن دست شما در استفاده دراز مدت جلوگیری می کند.

دسته های بازی مکانیکی علاوه به صورت دو تریگر هستند که معمولا یکی از آنها لیزری و دیگر مکانیکی است. این تریگر ها در دو طرف گوشی قرار می گیرند این موضوع باعث می شود که در استفاده طولانی مدت  باعث داغ شدن گوشی شما نمی شود. 

دسته بازی موبایل و تبلت مغناطیسی

دسته بازی مغناطیسی موبایل و تبلت انرژی الکتریسیته انگشت شما را به صفحه گوشی انتقال می دهد. در این دسته های بازی سیستمی به کار رفته است انرژی الکتریسیته دست شما را شبیه سایز انگشتتان را روی صفحه منتقل می کند. دسته بازی های مغناطیسی از باعث داغ شدن گوشی شما نمی شود. شما می توانید به مدت زمان زیادی از این دسته بازی استفاده کنید.

دسته بازی مغناطیسی عملکرد بسیار ساده ای دارند. تمامی قسمت های از دسته بازی مغناطیسی که با گوشی شما در ارتباط هستند دارای پدهای سیلکونی است که از خط و خش و آسیب احتمالی به گوشی شما جلوگیری می کند. دسته بازیمغناطیسی موبایل و تبلت سرعت بسیار بالایی دارند. یکی از مهم ترین ویژگی های دسته بازی مغناطیسی موبایل و تبلت باعث افزایش سرعت و مهارت فردی گیمرها می شود.

طراحی ارگونومیک این دسته بازی به گونه ای است. که شما می توانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید. در دسته بازی مکانیکی مواد اولیه ای مرغوب استفاده شده تا حساسیتی برای پوست ایجاد نکنند.

محصول پیشنهادی: دسته بازی مدل S03

دسته بازی تبلت ممو مدل Ak-Pad 6K

دسته بازی تبلت ممو مدل Ak-Pad 6K

دسته بازی تبلت ممو مدل Ak-Pad 6K یکی از پر کاربردترین دسته های بازی شش انگشتی تبلت است. مناسب برای بازی های سبک پابجی، کالاف دیوتی و فورتنایت است. دسته پابجی تبلت ممو دارای 4 ماشه مکانیکی است که باعث افزایش سرعت شما می شوند. دسته پابجی تبلت ممو بیشترین سازگاری را در بین دسته های بازی برای تبلت را دارد.

دسته پابجی تبلت ممو دارای پیچ برای تنظیم دسته با توجه به ضخامت دسته بازی است. دسته بازی ممو از مواد اولیه مرغوب تولید شده است.جنس بدنه این دسته بازی از فلز  و پلاستیک ساخته شده است. مواد اولیه به کار رفته در بدنه این دسته بازی کاملا ضد تعریق است. شما در هنگام  بازی هیچ گونه لغزیشی را حس نمی کنید.

طراحی ماشه های این دسته به گونه ای است که شما می توانید در هنگام بازی از 4 ماشه ای آن به طور همزمان استفاده کنید. در هر سمت دسته پابجی تبلت ممو، حرفه های برای استفاده همزمان از شارژر و هندرفری تعبیه شده است.

دسته پابجی تبلت ممو بهشکلی روی تبلت شما قرار می گیرند که دکمه های تبلت شما را مختل نمی کنند. بر روی ماشه های دسته بازی تبلت ممو مدل Ak-Pad 6K سیلکون رسانا به کار رفته  تا با حساسیت و سرعت بالایی باشند. همچنین باعث از خط و خش و آسیب احتمالی به صفحه گوشی شما جلوگیری کند.

طراحی ارگونومیک دسته پابجی تبلت ممو به گونه ای است که تمامی قسمت های این دسته بازی که با دست شما تماس دارد از محافظ سیلکونی ضد خش پوشانده شده است.

دسته بازی تبلت ممو مدل Ak-Pad 6K

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *