مقاله

خرید کابل شارژ لایتنینگ اپل

کابل شارژ لایتنینگ - فروشگاه پدارول

اگر از طرفداران محصولات شرکت اپل باشید حتما اسم کابل شارژ لایتنینگ را شنیده اید . کابل لایتنینگ سیمی است که برای شارژ کردن گوشیهای آیفون بکار می رود .

این نوع کابل جایگزین مناسبی جهت سیم شارژرهای قدیمی است و از آیفون 5 به بعد ، آیپد تاچ نسل 5 به بعد ، آیپد مینی ها و ایرپادها را پشتیبانی میکند .

حال در این مقاله با فروشگاه پدارول همراه باشید تا بیشتر در مورد کابل شارژ لایتنینگ بدانید .

کابل شارژ لایتنینگ چیست؟

تفاوت اصلی بین فرمت های USB-C و لایتنینگ لیست دستگاه هایی است که هر کدام از آنها پشتیبانی می کنند . کابل ‌های لایتنینگ فقط برای کار با دستگاه‌ های اپل طراحی شده‌اند ، در حالی که کانکتورهای USB-C یک ابزار جهانی دارند . می‌توانید تلفن Android ، کنترل‌کننده‌های بازی ویدیویی ، لپ‌تاپ ، تبلت و موارد دیگر را با یک کابل USB-C شارژ کنید .

برای مشاهده انواع کابل و شارژر در فروشگاه پدارول کلیک کنید . 

کابل شارژ لایتنینگ - کابل لایتنینگ چیست

قابلیت های کابل شارژ لایتنینگ کدامند ؟

کابل لیتینگ اپل قابلیت های زیادی دارد مثلا برای اتصال Connector به گوشی میتوانید هر دو طرف آنرا قرار دهید یعنی هم از پایین و هم از بالای سوکت درگاه امکان ورود هست . همچنین توان انتقال شارژ در این نوع کابل ها به 12 وات میرسد درحالیکه این ظرفیت برای پورتهای USB در حدود 9 وات است .

همین طور کابل لایتنینگ میتواند در عین اینکه مشغول شارژ کردن گوشی شماست ، اطلاعات و داده ها را به لپ تاپ یا دستگاههای دیگر انتقال دهد . توانایی پردازش آنالوگ و دیجیتالی از دیگر مزیت های این کابل است .

تنها نکته منفی که در مورد کابل شارژ لایتینگ میتوان گفت عدم پشتیبانی آن از قابلیت فست شارژ است . این نوع کابل سرعت راضی کننده و دلخواه برای شارژ گوشی را ندارد و این تنها عیب آن محسوب می شود .

مقایسه سرعت کابل شارژ لایتینگ با Type C

USB Type C تغییر محسوسی در پورتهای اتصال گوشیهای آیفون ایجاد نمود که موجب شد این کابل قدرت بیشتر در شارژ داشته باشد .

کابل لایتینگ قابلیت پشتیبانی 100 وات را دارد و با آن میتوان داده ها و اطلاعات را با سرعت بیشتر و بهتر انتقال داد . سرعت یو اس پی تایپ C 10 گیگابایت بر ثانیه است و ظرفیت بالاتری را نسبت به کابل لایتینگ دارد .

برای خرید انواع محافظ و نگهدارنده کابل کلیک کنید . 

کابل شارژ لایتنینگ - لایتنینگ اپل

آیا USB-C بهتر از لایتنینگ است؟

USB-C با پشتیبانی از USB4 همراه است و در اینجا برنده واضحی است زیرا از سرعت انتقال داده تا 40 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند در حالی که اتصال لایتنینگ تنها تا 480 مگابیت در ثانیه با USB 2.0 پشتیبانی می کند . این سرعت تقریباً 80 برابر با اتصال USB-C سریعتر است .

آیا آیفون 13 تایپ C است یا لایتنینگ ؟

به عنوان بخشی از تلاش های ما برای رسیدن به اهداف زیست محیطی ، آیفون 13 آداپتور برق یا EarPods ندارد . داخل جعبه یک کابل USB-C به Lightning است که از شارژ سریع پشتیبانی می کند و با آداپتورهای برق USB-C و پورت های کامپیوتر سازگار است .

آیا کابل لایتنینگ یک شارژر سریع است ؟

می‌توانید آیفون 8 به بعد تا 50 درصد باتری را در حدود 30 دقیقه سریع شارژ کنید . برای شارژ سریع ، به کابل Apple USB-C به Lightning و یکی از این آداپتورها نیاز دارید : Apple 18W,2 20W, 29W, 30W, 35W, 61W, 67W, 87W, یا 96W, یا 140W USB-C Power Adapter

آیا همه آیفون ها از کابل لایتنینگ استفاده می کنند؟

با در نظر گرفتن تمام آیفون‌ها از سال 2012 از طریق لایتنینگ شارژ می‌شوند ، می‌توان گفت که کسانی که مدل‌های بازسازی ‌شده را در آینده خریداری می‌کنند ، می‌خواهند از کابل‌های لایتنینگ خود استفاده کنند .

قیمت کابل شارژ لایتنینگ چقدر است ؟

کمپانی اپل تلاش کرده کابل شارژ لایتنینگ نیاز کاربرانش را برطرف سازد و این محصول با قیمت 19 تا 29 دلار البته بسته به متراژ دلخواه شما قابل خرید است .

البته یو اس پی Type C نیز بین 19 تا 35 دلار است . اگر به دنبال کابل شارژ لایتنینگ با قیمت مناسب هستید می توانید با فروشگاه پدارول تماس بگیرید .

چند مدل از کابل شارژهای لایتینگ عرضه شده در فروشگاه پدارول

کابل شارژ لایتنینگ - انواع کابل لاینینگ

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *