مقاله

تاثیر بازی های موبایل در رشد شخصیت افراد

بازی های موبایل - فروشگاه پدارول

تاثیر بازی های موبایل در رشد شخصیت افراد چگونه است ؟ این سوالی است که نیاز به بررسی جنبه های گوناگون دارد که به آن خواهیم پرداخت . بازی های موبایلی مناسب در زمینه های برنامه ریزی ، تفکر انعطاف پذیر و سازمان دهی می توانند موجب پیشرفت افراد خصوصا کودکان شوند .

در واقع بازیهای آنلاین (چه به صورت موبایل یا رایانه ای) می تواند به رشد مهارت حل مسئله در کودکان کمک کند . در این مقاله با فروشگاه پدارول عرضه کننده لوازم گیمینگ ، موبایل و کامپیوتر همراه باشید تا بیشتر با این موضوع آشنا شوید .

چرا بازیهای موبایل مهمند و تاثیر بازی های موبایل در رشد شخصیت افراد چیست ؟

انجام بازی هایی که به کودکان کمک می کند تفکر استراتژیک و آگاهی از محیط وسیع تر خود را آزمایش کنند ، می تواند به تقویت حافظه ، آگاهی فضایی و حل مسئله کمک کند . در برخی موارد ، بازی کردن می‌تواند مهارت کودکان کوچک ‌تر را نیز بهبود بخشد .

برای خرید باندل کیبرد ، موس ، هدست و موس پد گیمینگ مدل KM-035 کلیک کنید . 

بازی های موبایل - تاثیر بر شخصیت کودکان

بازی موبایل چیست ؟

بازی‌ های موبایلی بازی‌ هایی هستند که برای دستگاه‌ های تلفن همراه ، مانند تلفن‌های هوشمند ، رایانه‌های شخصی جیبی ، دستیارهای دیجیتال شخصی (PDA) ، تبلت ها و پخش‌کننده‌ های رسانه ‌ای قابل حمل طراحی شده‌ اند .

بازی ‌های موبایل از ابتدایی (مانند Snake در گوشی‌های قدیمی‌تر نوکیا) تا پیچیده (بازی‌های سه بعدی و واقعیت افزوده) را شامل می‌شود .

تاثیر بازی های موبایل بر دانش آموزان چیست ؟

چنانچه این بازی بصورت اعتیاد در کودکان و دانش آموزان در بیاید اغلب کاهش عملکرد تحصیلی به راحتی قابل مشاهده است . همچنین در اینصورت رابطه ای بین بازی های ویدیویی و موبایلی و جنبه های روانی مانند احساس تنهایی ، از دست دادن عزت نفس ، اضطراب اجتماعی و مهارت های اجتماعی اغلب دیده می شود .

چه چیزی در مورد بازی های موبایل آن را محبوب می کند ؟

بازی های موبایل اجتماعی هستند ، همچنین می توان با بازیکنان دیگر از سراسر جهان ارتباط برقرار کرده و دوستان جدیدی پیدا کرد . اگر می خواهید با بازیکنان دیگر رقابت کنید ، می توانید در مسابقات یا چالش ها شرکت کنید .

جهت خرید دسته بازی لیزری پابجی PUBG مدل JS27 کلیک کنید . 

بازی های موبایل - بازیهای آنلاین

بازی های موبایل یا ویدیوئی چگونه به ما کمک می کنند ؟

مزایای این بازی ها شامل بهبود قدرت تمرکز ، خلاقیت ، حافظه ، زبان و کار گروهی است . بازی‌ های ویدیویی می‌ توانند یادگیری مطالب آموزشی و توسعه مهارت ‌های شناختی را آسان ‌تر کنند .

آیا بازی در موبایل خوب است یا بد ؟

افراط در انجام بازی های موبایلی فقط بر سلامت روانی افراد تأثیر نمی گذارد بلکه می تواند به سلامت جسمانی آنها نیز آسیب وارد کند . آسیب به چشم ها ، مهره گردن و دست ها از جمله این آسیب های بدنی است .

ولی چنانچه از این بازی ها در حد تعادل و صرفا به عنوان یک سرگرمی استفاده شود می تواند موجب هیجان و شادی فردی یا گروهی شود .

آیا بازی های آنلاین خوب هستند ؟

مهارت های زیادی وجود دارد که می توان با انجام بازی های آنلاین آنها را یاد گرفت . اینها شامل مهارت های حل مسئله ، مهارت های مذاکره ، برنامه ریزی ، تفکر روی پای خود ایستادن و بسیاری موارد دیگر است . این مهارت ها می تواند به گیمرها در زندگی روزمره و شغلشان کمک کند .

آیا خرید تجهیزات جانبی موبایل گیمینگ ضروری است ؟

درست است که برای انجام بازی های موبایلی تنها نیاز به یک موبایل با قابلیت های اجرای بازی موردنظر را دارید ولی برای حرفه ای تر شدن در بازی های موبایل و ایجاد هیجان بیشتر می توانید از لوازم گیمینگ نظیر دسته بازی موبایل (دسته پابجی ) ، آستین کنترل کننده انگشت (کاور انگشتی) ، هدست و هدفون گیمینگ و فن خنک کننده نیز استفاده کنید .

همه این محصولات در فروشگاه پدارول با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه شده است . کافیست با این مجموعه تماس بگیرید و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این مجموعه جهت انتخاب درست دسته بازی و سایر لوازم گیمینگ بهره مند شوید .

امکان خرید بصورت حضوری و آنلاین در فروشگاه پدارول وجود دارد و در صورت خرید آنلاین می توانید محصول موردنظر را درب منزل تحویل بگیرید .

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *