مقاله

نقد و بررسی بازی کالاف دیوتی موبایل

بررسی بازی کالاف دیوتی موبایل - فروشگاه پدارول

شرکت اکتیویژن سازنده بازی call of Duty (ندای وظیفه) است که آن را بصورت نسخه موبایلی نیز به بازار عرضه کرده است . این بازی در هر دو سیستم عامل اندروید و ios قابل اجراست و در مدت کوتاهی رکورد پردانلود ترین بازیهای موبایل را زد و بیش از 100 میلیون دانلود داشت .

این بازی بصورت شوتر اول شخص و اکشن طراحی شده که بصورت آنلاین و چند نفره می توان آن را تجربه کرد . ما در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی بازی کالاف دیوتی موبایل بپردازیم پس با فروشگاه پدارول عرضه کننده لوازم گیمینگ ، کامپیوتر و موبایل همراه باشید تا بیشتر در مورد این بازی مهیج اطلاعات کسب کنید .

آشنایی با بازی call of duty mobile

Call of Duty: Mobile یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که توسط TiMi Studio Group توسعه یافته و توسط Activision برای اندروید و iOS منتشر شده است .

این بازی در 1 اکتبر 2019 منتشر شد ، جایی که یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های موبایلی بود که در طول تاریخ عرضه شد و بیش از 480 میلیون دلار با 270 میلیون بار دانلود در یک سال به دست آورد .

نقد و بررسی بازی کالاف دیوتی موبایل

بازیکنان در این بازی می توانند بازی های رتبه بندی شده یا غیررتبه ای را در حالت چند نفره انتخاب کنند . این بازی دارای دو نوع ارز درون بازی است : “اعتبار” که از طریق بازی به دست می آید و “امتیاز COD” که با پول واقعی خریداری می شود .

امکان بازی کامل بدون پرداخت پول وجود دارد ، اگرچه برخی از شخصیت ها و پوسته های انحصاری اسلحه را فقط می توان با Wif COD Points خریداری کرد .

جدای از حالت استاندارد ، یک اتاق خصوصی برای هر دو حالت چند نفره و بتل رویال نیز قابل دسترسی است که بازیکنان می توانند دوستان درون بازی خود را دعوت کنند و به نبرد بپردازند .

برای حرفه ای شدن در بازی کالاف دیوتی نیاز به لوازم جانبی دارید که یکی از آنها دسته بازی موبایل است .

از انواع دسته بازی موبایل در فروشگاه پدارول دیدن فرمایید . 

بررسی بازی کالاف دیوتی موبایل - آشنایی با کالاف دیوتی

حالت چند نفره

حالت چند نفره Teh یک بازی تیراندازی اول شخص شبیه به بازی های قبلی Call of Duty است . بازی همچنین دارای TEMPhas “Scorestreaks” است، که سلاح های خاصی هستند که با رسیدن بازیکن به زمان ها و امتیازات خاصی در دسترس هستند .

حالت‌های اصلی که ویژگی‌های بازی شامل آن‌ها می‌شود عبارتند از Team Deathmatch، Frontline، Domination، Hardpoint، Search and Destroy and Kill Confirmed علاوه بر این ، بازی دارای حالت‌های چند نفره خاص و محدود است که برای مدت زمان متفاوتی دوام می‌آورد .

حالت بتل رویال

این بازی همچنین شامل حالت های بتل رویال با حداکثر 100 بازیکن است . یک بازیکن می تواند به تنهایی ، در یک تیم دو نفره یا در یک تیم چهار نفره بازی کند . در شروع یک بازی ، همه بازیکنان یک توانایی از شفا گرفتن تا ساختن سکوی پرتاب را انتخاب می کنند .

وقتی همه 100 نفر آماده شوند ، سوار هواپیما می شوند و در یک خط مستقیم بر روی نقشه پرواز می کند . این مسیر پرواز هر بازی را تغییر می دهد . به هر تیمی به طور خودکار یک رهبر پرش داده می شود که تصمیم می گیرد تیم چه زمانی و کجا فرود بیاید .

در ابتدای بازی ، هر بازیکن فقط یک چاقو به همراه دارد . نقشه دارای سلاح‌ها ، وسایل نقلیه و آیتم‌هایی است که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را پیدا کنند و از آنها برای بهبود شانس کشتن دشمنان در حالی که خودشان زنده بمانند استفاده کنند .

نقشه دارای مناطق لوت سطح بالا (که روی نقشه با رنگ زرد مشخص شده اند) است که آیتم های بهتری را برای بازیکنان فراهم می کند . منطقه امن روی نقشه با پیشرفت بازی کوچک می‌شود، بازیکنانی که خارج از منطقه امن باقی می‌مانند ، اگر برای مدت طولانی بیرون بمانند ، کشته می‌شوند .

یک بازیکن یا تیم در صورتی برنده بازی است که آخرین نفر باقی مانده باشد . بخصوص ، بتل رویال دارای حالت‌های محدودی مانند چالش تک تیرانداز ، بتل رویال آلکاتراز ، بتل رویال بلک‌آوت ، 20v20 Warfare و Battle Royale Blitz است.

حالت زامبی

حالت زامبی در نوامبر 2019 اضافه شد . یک نقشه به نام Shi No Numa را نشان داد . تیم‌هایی از بازیکنان را در برابر زامبی‌هایی قرار می‌داد که به صورت امواج مورد حمله قرار می‌گرفتند .

در حالت بقای بی پایان، که مانند تجربه زامبی های کلاسیک اجرا می شد ، و حالت Raid، که قبل از انتقال به یک رویارویی با رئیس، تعدادی امواج را به سمت بازیکنان پرتاب می کرد ، قابل پخش بود. بازیکنان می‌توانند انتخاب کنند که آیا آن را روی درجه سختی عادی یا قهرمانانه بازی کنند .

این حالت در مارس 2020 به دلیل نرسیدن به سطح کیفیت مطلوب حذف شد. Undead Siege، یک حالت زنده ماندن زامبی، در آگوست 2021 به بازی اضافه شد. در آن، یک تیم از چهار بازیکن باید زنده بمانند و از دستگاه دوربری خود در برابر امواج مداوم زامبی ها محافظت کنند .

در طول روز، بازیکنان باید وسایلی را جمع آوری کنند که در طول شب برای زنده ماندن در برابر انبوهی از زامبی ها استفاده می شود. علاوه بر این ، بازیکنان در طول روز در ماموریت‌های جانبی روز نیز شرکت می‌کنند که شامل قصاب ، شکستن خوشه کریستال اتر ، تغذیه 10 زامبی به سربروس و جلوگیری از انتقال یک کریستال بزرگ اتر می‌شود .

بررسی بازی کالاف دیوتی موبایل - انواع حالت های بازی کالاف

تاریخچه کالاف دیوتی موبایل

Call of Duty: Mobile در مارس 2019 معرفی شد، Wif TiMi-J3 که خود یکی از بخش‌های گروه استودیو TiMi است که یکی از زیرمجموعه‌های Tencent Games است که پیشرو در توسعه است.

بسیاری از ویژگی‌های بازی در زمان اعلام دیس فاش شد و نوید یک تجربه آشنا را برای طرفداران بازی‌های کنسولی داد. هدف این بازی این بود که جنبه های آشنا را از بازی های قبلی فرنچایز بگیرد و به کاربران اجازه دهد از دستگاه های تلفن همراه خود به آنها دسترسی داشته باشند.

این دارای دو ارز درون بازی و همچنین یک پاس نبرد است. انتشار اولیه در 15 ژوئن 2019 در استرالیا بود ، پس از راه اندازی نرم افزاری در استرالیا، کانادا و پرو.

مسابقات قهرمانی جهانی :

مسابقات قهرمانی جهانی Teh of Duty: Mobile World Championship 2020 مشارکتی بین Activision Blizzard و Sony Mobile Communications بود و نشان‌دهنده ورود این بازی به سطح برتر ورزش‌های الکترونیکی است.

مجموع جوایز آن بیش از 1 میلیون دلار بود که شامل پول نقد و لوازم درون بازی می‌شود. تیم‌های رقیب مستقیماً از جامعه بازی از طریق چهار مسابقه مقدماتی بازی آنلاین از 20 آوریل تا 24 مه 2020 انتخاب شدند .

بازیکنان واجد شرایطی که رتبه‌های جانباز یا بالاتر دارند ، شانس بازی را دارند. مسابقات Teh 2021 دارای جایزه 2 میلیون دلاری بود .

میزان استقبال از کالاف دیوتی موبایل

Call of Duty: Mobile با توجه به جمع‌آوری بررسی Metacritic، «بررسی‌های عموماً مطلوب» دریافت کرد. IGN نوشت که این بازی «نماینده بهترین فرنچایز است که تا کنون بر روی یک پلت فرم دستی بوده است. مسیر تراز کردن ، حتی بدون خرج کردن پول، سودآور است و حالت‌های زیادی برای پرش وجود دارد، از جمله حالت نبرد رویال چشمگیر.

چیز دیگری در Call of Duty Mobile وجود ندارد که از بازی وفادارانه آن از اکشن چند نفره هیجان‌انگیز و سریع سری هسته‌ای کم کند. در ماه اول، بازی بیش از 148 میلیون دانلود داشت و نزدیک به 54 میلیون دلار درآمد داشت که آن را به بزرگترین عرضه بازی موبایل در تاریخ تبدیل کرد.

تا ژوئن 2020، این بازی بیش از 250 میلیون بار دانلود شده بود که بیش از 327 میلیون دلار درآمد داشت. تا اکتبر 2020، این رقم به بیش از 480 میلیون دلار افزایش یافته بود.

از فوریه 2022، این بازی بیش از 1.5 میلیارد دلار در سراسر جهان از هزینه های درون بازی و تراکنش های کوچک درآمد کسب کرده است، در صورتی که بازی از می 2021 بیش از 500 میلیون دانلود داشته است.

Call of Duty: Mobile یک تیرانداز موبایل کاملاً جدید است که بر اساس فرانچایز Call of Duty ساخته شده است. از میان انواع حالت‌های بازی چند نفره کلاسیک، آن را در برخی از محبوب‌ترین نقشه‌های تاریخ Call of Duty قرار دهید.

بررسی بازی کالاف دیوتی موبایل - میزان استقبال از کالاف دیوتی

آیا Call of Duty Mobile یک بازی داستانی است؟

داستان بازی Call of Duty: Mobile، جهان‌ها، شخصیت‌ها و عناصر سری Modern Warfare و Black Ops را به‌علاوه جهان‌های Ghosts و Advanced Warfare به همراه شخصیت‌های جدید و طرحی منحصر به فرد برای خود بازی ترکیب می‌کند.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *