مقاله

آشنایی با گیم پد موبایل مدل K 21

آشنایی با گیم پد موبایل مدل K 21

دسته بازی موبایل انواع مختلفی دارد که با توجه به ویژگی هایی که دارند می توانند به شما در هنگام بازی کمک کنند. دسته های بازی موبایل طراحی شبیه به دسته های کنسول دارند. عملکرد دسته بازی دسته بازی موبایل از طریق ماشه ها یا بازویی آنها است. ما در این مقاله قصد داریم به آشنایی با گیم پد موبایل مدل K 21 بپردازیم. با ما همراه باشید.

گیم پد موبایل

گیم پد یا دسته بازی موبایل یکی از مهم ترین ابزار گیمرها هستند. این دسته های بازی موبایل به آنها کمک می کنند تا با امکانات بیشتر بازی راحت تر و برد های بیشتری داشته باشند. گیم پدهای موبایل یکی امروزه در انواع مختلفی تولید شده اند که هر کدام از آنها با توجه به کاربردی که دارند برای بازی هایی به سبک پابجی و کالاف دیوتی مناسب هستند.

آشنایی با گیم پد موبایل مدل K 21

انواع گیم پد موبایل

گیم ها در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. گیم پد ها با توجه به نوع اتصالی که دارند به انواع مکانیکی، لیزری و مغناطیسی تقسیم می شوند.

گیم پد مکانیکی موبایل

گیم پد مکانیکی موبایل بدون نیاز به سیم و بلوتوث به گوشی شما متصل می شوند. این نوع از گیم پد ها انرژی دریافتی انگشتان شما را از طریق ماشه ها یا بازویی ها به صفحه نمایش گوشی انتقال می دهند. گیم پدهای مکانیکی بدون فاقد باتری داخلی هستند. این دسته های بازی به گونه ای هستند که شما می توانید با کمک آنها بازی با سرعت بالایی را تجربه  کنید.

آشنایی با گیم پد موبایل مدل K 21

گیم پد موبایل مدل K 21 برای بازی های اکشن طراحی شده است. به همین خاطر در طراحی آنها از اسلح الگوبرداری شده است. ماشه ها یا بازویی های این دسته در پشت آن قرار گرفته اند. تمامی قسمت های از این دسته بازی که با گوشی شما در ارتباط است دارای پد سیلیکونی است که از لغزش، آسیب، خط و خش وارد شدن به گوشی موبایل جلوگیری می کند. جنس گیم پد موبایل مدل K 21 از پلاستیک ABS  و آلیاژ آلومینیوم است. ماشه های این گیم پد از فلز است.

گیم پد موبایل مدل K 21 برای انواع گوشی با سیستم عامل اندروید و ios تا ضخامت 20 میلی متر طراحی شده اند. بر روی ماشه های این گیم پد، پدهای از جنس الیاف رسانا وجود دارد که از آسیب احتمالی به صفحه نمایش شما جلوگیری می کند.

طراحی ارگونومیک این گیم به گونه ای است که به شما حس اسلحه واقعی را می دهد. گیم پد موبایل مدل K 21 دارای دو دسته در پشت است که به کاربران در افزایش سرعت کمک می کند. گیم پد موبایل مدل K 21 به دلیل طراحی جذابی که دارد باعث خسته شدن دست کارابران نمی شود. این گیم پدها به دلیل طراحی که دارند برای انواع گوشی مناسب هستند. طراحی جذاب این دسته ها به دلیل شبیه بودن آنها به دسته های کنسول است. 

آشنایی با گیم پد موبایل مدل K 21

گیم پد لیزری موبایل

گیم پد لیزری موبایل یکی از پر طرفدار ترین نوع گیم پدها هستند. این گیم پدها دارای باتری داخلی هستند. همچنین آنها دارای فن داخلی هستند که از داغ شدن گوشی شما جلوگیری می کند.

آشنایی با دسته بازی ممو مدل Ak02

دسته بازی ممو مدل Ak02 دارای باتری داخلی با ظرفیت 450 میلی آمپر در ساعت است این گیم پد عملکردی بسیار روان دارد که باعث افزایش سرعت شما می شود.

جنس بدنه دسته بازی ممو مدل Ak02 پلاستیک ABS و فلز است. تمامی قسمت های از این گیم پد موبایل که با گوشی شما در ارتباط است دارای پد سیلیکونی است که باعث آسیب گوشی شما نشود.

دسته بازی ممو مدل Ak02 برای انواع گوشی تا ضخامت 10 میلی متر مناسب است. شما با استفاده از این گیم پد می توانید 16 تا 32 شلیک به صورت رگباری در ثانیه داشته باشید. عملکرد این گیم پدموبایل بسیار روان است از همین رو برای  گیمرهای حرفه ای و افرادی که تازه شروع  به کار کرده اند پیشنهادی جذاب است.

استفاده از فن خنک کننده در این گیم پد از داغ شدن گوشی شما جلوگیری می کند. در صورتی که گوشی شما داغ نشود از تاخیر در سرعت آن جلوگیری می شود.

گیم پد مغناطیسی موبایل

گیم پد مغناطیسی موبایل از طریق کابل به گوشی شما متصل می شوند. این گیم ها عملکرد روانی دارند، سرعت بالایی این گیم پدها به دلیل سیستم شبیه ساز است. گیم پدهای مغناطیسی دارای سیستمی است که اندازه انگشت شما را شبیه سازی می کند و به صفحه نمایش انتقال می دهد.

طراحی ارگونومیک این گیم پدها به گونه ای است که دست شما در استفاده دراز مدت خسته نمی شود. سرعت بسیار بالایی این نوع از گیم پدها دلیل محبوبیت آنها در بین کاربران است. گیم پدهای مغناطیسی دارای دو تریگر هستند که شما با کمک آنها به راحتی می توانید بازی خود را کنترل کنید.

آشنایی با دسته بازی مدل P1

دسته بازی مدل P1 با ظاهر کوچیک مقاوت بسیار بالایی دارد. عملکرد این دسته بازی به گونه ای با فشار کم بر روی بازویی دسته عمل می کنند. دسته بازی مدل P1 دارای گیره سفتی و شلی است که بدون فشار به صفحه نمایش روی گوشی نصب می شوند.

طراحی این گیم پدها به گونه ای است که از برخورد با دکمه های کنار گوشی جلوگیری می کند. دسته بازی مدل P1 این امکان را به شما می دهد که شما با 4 انگشت خود بازی کنید. اگر شما به عنوان دسته بازی حرفه ای هستید پیشنهاد فروشگاه پدارول به شما خرید آستین کنترل کننده انگشت به همراه این گیم پد است

آشنایی با گیم پد موبایل مدل K 21

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *