پابجی, دسته بازی, مقاله

دسته پابجی فن دار

دسته پابجی فن دار - فروشگاه پدارول

دسته پابجی فن دار یک گیم پد عالی برای طرفداران بازی پابجی، کالاف دیوتی و … است. این دسته بازی که به دسته پابجی معروف است از جنس پلاستیک ساخته شده است.

این دسته ظاهری شبیه دسته بازی های دیگر دارد و از نظر ارگونومیک و قرارگیری در دست بسیار راحت است و برای بازی هایی که بصورت طولانی مدت انجام می شود بسیار مناسب است.

یکی از ویژگیهای مهم و خاص این نوع دسته پابجی وجود فن در آن است که موجب می شود در حین بازی گوشی گرم نشود و عمر گوشی و باتری کم نشود.

دکمه ای برای روشن و خاموش کردن فن روی دسته پابجی فن دار تعبیه شده است تا در هنگامی که نیاز به فن ندارید آن را خاموش نمایید و در صورت نیاز و گرم شدن گوشی اقدام به روشن کردن آن نمایید.

در این مقاله سعی داریم با این نوع دسته پابجی بیشتر آشنا شویم و چند مدل پرطرفدار آن را که در فروشگاه اینترنتی پدارول نیز موجود است به شما معرفی نماییم پس تا پایان با ما همراه باشید.

انواع دسته پابجی فن دار

1- دسته پابجی مدل XO-H10

این دسته پابجی شامل باتری 2500ma ، دو عدد فن خنک کننده، قابلیت استفاده بعنوان پاوربانک، حساسیت بالا برای حرکت و تیراندازی، مناسب بازیهای طولانی مدت و مداوم است.

دسته پابجی فن دار - XO10

2- دسته پابجی فن دار مدل h9

دسته بازی فن دار مدل H9 چهار پدال و ماشه با کیفیت دارد و یک فن خنک کننده شارژی و قدرتمند دارد که از مزایای آن است. این دسته بازی با طراحی ارگونومیک و مدرنش یک دسته بازی همه کاره است.

قدرت فن این دسته بازی 4000 دور در دقیقه است. این فن خنک کننده با کابل به گوشی متصل می شود. یکی از ویژگیها مهم این دسته پابجی قیمت مناسب آن است. این دسته پابجی از انواع مکانیکی محسوب می شود.

این دسته بازی تجربه بازی با شش انگشت را به شما می دهد و واکنش آن بدون تاخیر است. همچنین این دسته پابجی موجب پوشانده شدن صفحه موبایلتان نمی شود و وزن مناسبی هم دارد که موجب خستگی دستان شما نمی شود. متریال این دسته پابجی درجه یک است و پد محافظ سیلیکونی دارد.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله دسته پابجی چیست و انواع آن کدامند؟ را از دست ندهید. 

دسته پابجی فن دار - H9

3- دسته پابجی فن دار مدل h6

این دسته پابجی نیز ساخت شرکت XO است که باعث می شود احساس راحتی در وقت بازی داشته باشید. این دسته بازی یک عدد فن جهت خنک کردن گوشی دارد که از طریق پورت MICRO USB که روی دسته قرار دارد میشود آن را فعال کرد.

این دسته بصورت مکانیکی به گوشی متصل می شود و تاخیر و لگ ندارد. این دسته دو اهرم دارد که فلزی است و باعث می شود گوشی محکم روی آن قرار گیرد و لیز نخورد.

جنس این دسته پابجی از پلاستیک و آلیاژ آلومینیوم می باشد که بادوام و مقام است و درگاههایی بر روی دسته برای شارژ کردن و همچنین استفاده از هندزفری در هنگام بازی دارد.

4- دسته پابجی لیزری فن دار

همه دسته های پابجی لیزری باطری داخلی دارند و می توانید آن را شارژ کنید. حالا چرا به این نوع دسته لیزری می گویند؟

این دسته ها به گونه ای هستند که در هنگام بازی در هنگام فشردن ماشه انرژی الکتریسته لیزری روی صفحه موبایل شما انتقال پیدا کرده و مثل انگشتتان عمل می کند و روی نقطه ای که در روی صفحه مورد انتظار شماست کلیک می کند.

این عملکرد در دسته های لیزری به دو صورت است. اول اینکه شما انگشتتان را بر روی ماشه نگه می دارید و این کار موجب کلیک ممتد و پیوسته روی صفحه گوشی می شود.

در حالت بعد وقتی انگشت شما روی ماشه است دسته کلیک های متوالی و پشت سرهم روی صفحه موبایل شما کرده که به حالت رگباری در بازیهای کالاف ، پابجی و فورتنایت کمک زیادی می کند.

شارژ این دسته ها و مقدار آن بستگی به این دارد که چقدر از آن استفاده می کنید ولی همه آنها تا 1000 کلیک شارژ را میتوانند نگه دارند و در هنگام خالی شدن شارژ هم در کمتر از بیست دقیقه شارژ کامل می شوند.

دسته پابجی فن دار - لیزری

5- دسته پابجی فن دار و پاوربانک دار

دسته بازیهای موبایل که به آنها دسته پابجی هم می گویند گوشی را در هنگام بازی در دستان شما نگه می دارند و باعث می شوند تسلط شما بر بازی بیشتر شود.

یکی از دسته بازی های پابجی مدل SR است که یک فن قوی برای خنک کردن دارد که موجب می شود دیگر نگران داغ شدن گوشی خود نباشید و بتوانید ساعتها از بازی خود لذت ببرید.

این نوع دسته بازی یک پاوربانک 2000 میلی آمپر هم دارد که از خاموش شدن گوشی شما در وسط بازی و بصورت ناگهانی جلوگیری می کند.

کلام آخر

اگر گیمر حرفه ای هستید و یا حتی مبتدی هستید ولی تمایل دارید ساعتها با گوشی خود گیم انجام دهید پیشنهاد می کنیم حتما از دسته پابجی فن دار استفاده کنید.

زیرا وقتی ساعتها با گوشی در حال بازی هستید به دلیل گرم شدن گوشی عمر باطری موبایلتان کاهش خواهد یافت و همچنین گرمای گوشی در دستان شما موجب عرق کردن دستتان می شود.

دسته پابجی فن دار موجب خنک شدن گوشی و دست شما می شود و موجب ارتقاء کیفیت بازی شما خواهد شد. برای تهیه انواع دسته پابجی می توانید با فروشگاه پدارول تماس بگیرید.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *