مقاله

دسته پابجی تبلت

دسته پابجی تبلت - فروشگاه پدارول

دسته پابجی تبلت : با توجه به محبوبیت بازی پابجی و کالاف در بین کاربران موبایلی ، افرادی که ترجیح می دهند با تبلت به این بازی هیجان انگیز بپردازند هم کم نیستند .

صفحه تبلت بزرگتر است و جزئیات بیشتری را می توان در آن دید ولی همین بزرگ بودن صفحه در بعضی مواقع ایراد محسوب می شود که منجر به خستگی دست و دقت کمتر در بازی می شود .

با دسته پابجی تبلت می توان بازی دقیق تری را انجام داد و راحت تر تبلت را در دست گرفت و از خستگی بیش از حد دستها جلوگیری کرد .

انواعی از دسته پابجی مخصوص تبلت در بازار وجود دارد که ما در این مقاله به معرفی چند مدل از آن خواهیم پرداخت. فروشگاه پدارول ، عرضه کننده لوازم گیمینگ ، کامپیوتر و موبایل شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

برای خرید دسته بازی پابجی PUBG مدل S03 کلیک کنید . 

دسته پابجی تبلت - فواید دسته پابجی تبلت

فواید استفاده از دسته پابجی تبلت

  • جاگرفتن مناسب تبلت در دستان و راحت بودن بازی با آن
  • عدم نیاز به لمس صفحه تبلت برای شلیک
  • امکان استفاده همزمان از 4 یا 6 انگشت برای بازی پابجی
  • عرق نکردن انگشتان در حین بازی به دلیل عدم تماس انگشت با صفحه تبلت
  • سرعت عمل بالاتر در بازی
  • و …

برای خرید دسته بازی پابجی مدل R11 کلیک نمایید . 

دسته پابجی تبلت - معرفی دسته پابجی

معرفی دسته بازی پابجی آیپد و تبلت مدل AK-Pad

دسته پابجی تبلت برند Memo مدل AK-Pad سازگار با انواع آیپد و تبلت است و عملکردی بی تاخیر دارد . جنس آن پلاستیک ABS و فلز است و استحکام و مقاومت بالایی دارد .

وزن آن بسیار کم و در حدود 80 گرم است . این محصول دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا می باشد . از این دسته پابجی تبلت برای انواع تبلت های سامسونگ ، ایسوس ، شیائومی و ipad می توان استفاده کرد و برای سایزهای 7 تا 11 اینچ بسیار مناسب است .

شیارها و قوس های موجود در این نوع دسته بازی موجب می شود که در دست لغزش نداشته باشد و از خستگی دست ها جلوگیری می کند . عملکرد ماشه ها بدون کوچکترین تاخیر بوده و حس تیراندازی واقعی را به شما در هنگام بازی القاء می کند .

استفاده و نصب این دسته بازی بر روی تبلت بسیار راحت و آسان است . همین طور بدلیل وجود پوششهای سیلیکونی نرم فشار و آسیبی به تبلت شما وارد نخواهد شد . جنس بدنه از پلاستیک فشرده ساخته شده که در برابر ضربه استحکام بسیار خوبی دارد .

برای خرید دسته بازی کالاف دیوتی و پابجی مدل E2036 کلیک کنید .

دسته پابجی تبلت - دسته نگهدارنده تبلت

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *