مقاله

دسته بازی لیزری

دسته بازی لیزری

یکی از لوازم های موبایل گیمینگ که امروزه استفاده می شود دسته بازی لیزری است. این نوع دسته بازی ها از طریق انتقال جریان الکتریسیته بر روی صفحه گوشی شما عمل می کنند.

ما در این مقاله قصد داریم دسته بازی لیزری موبایل را به طور کامل به شما معرفی کنیم. و همچنین تفاوت آن را با انواع دیگر دسته بازی ها بگوییم.

دسته پابجی موبایل و انواع آن

دسته بازی یکی از گجت های گیمینگ موبایل است که می تواند هیجان بیشتری به شما در حین بازی بدهد، و همچنین بازی با صفحه کوچک گوشی را برای شما آسان تر کند. دسته بازی موبایل برای هر دو سیستم اندروید و ios موجود است. این محصولات از طریق بلوتوث و کابل به گوشی شما متصل می شود.

  • دسته لیزری موبایل
  • دسته مکانیکی موبایل
  • دسته مغناطیسی
دسته بازی لیزری

دسته بازی لیزری موبایل

این دسته بازی از محبوب ترین دسته های بازی در بین گیمر ها است. این دسته دارای انواع مختلفی می باشد که کارایی آنها با یکدیگر متفاوت است. دسته بازی لیزری دارای باتری داخلی می باشدو قابلیت شارژ کردن دارند.

انواع دسته بازی لیزری : 3 انگشتی، 4 انگشتی و فن دار وجود دارد. برخی از دسته پابجی ها دارای تکنولوژی هستند که امکان شارژ دسته در هنگام بازی را دارند.

ویژگی دسته بازی لیزری 

تمامی این دسته ها دارای باتری داخلی بوده و امکان شارژ شدن را دارند. مکانیسم عملکرد این دسته ها به این گونه می باشد که با فشردن ماشه یا بازویی دسته، انرژی الکتریسیته لیزری به روی صفحه گوشی شما منتقل می شود و مشابه انگشتتان عمل کرده و بروی نقطه مورد نظر ازصفحه گوشی شما کلیک می کند.

در ادامه به معرفی چند نمونه از دسته بازی لیزری موجود در فروشگاه لوازم گیمینگ پدارول می پردازیم.

دسته بای لیزری ممو مدل03 AK

دسته پابجی ممو مدل ak03 از دو بازوی محرک و فن خنک کننده تشکیل شده. طراحی فوق العاده با قابلیت تغییر سوییچ ها سریع بین حالت تک کلیک و دو کلیک است در حالت تک کلیک شما می توانید به مدت طولانی کلید را فشار دهید، در حالت دو کلیک می توانید در ثانیه 8 شلیک کنید.

دسته سمت چپ دارای باتری داخلی است که عملکرد این دکمه ها به صورت لمسی است. دسته سمت راست به صورت مکانیکی است و فاقد باتری داخلی می باشد. همچنین دستور العمل ها از طریق دکمه های فیزیکی انجام می شود.

دسته بازی لیزری

دسته پابجی ممو مدل AK03 داری فن خنک کننده با باتری 400 میلی آمپر است که از داغ شدن گوشی شما جلو گیری می کند. همچنین قابلیت استفاده بین 3 تا 5 ساعت را دارد و مدت زمان شارژ شدن آن یک ساعت از طریق پورت میکرو USB است.

از ویژگی های منحصر به فرد این دسته بازی لیزری ممو مدل AK03 می توان به نور پردازی آن در حین بازی اشاره کرد. T شلیک تک کلید با نور آبی، دو کلیک با نور آبی چشمک زن با فرکانس پایین و شلیک سریع با چراغ آبی چشمک زن با فرکانس بالا است.

یکی دیگر از ویژگی های این دسته بازی می توان به درگیر شدن 4 انگشت در حین بازی برای هدف گیری و تیر اندازی سریع اشاره کرد. قابلیت تنظیم آسان کنترل چهار انگشت به شش انگشت، دو انگشت به چهار انگشت و سه انگشت به پنج انگشت دارد.

بر خورداری از دکمه لمسی E-sports Level جهت حمله سریع و بدون تاخیر به هدف مورد نظر و کنترل بسیار خوب بازی در هنگام روبرو شدن با دشمن است.

دسته بازی ممو مدل AK-Pad 8K

دسته بازی ممو مدل AK-Pad 8K برای تبلت و آیپد بازی های مانند PUBG، Knives Out، Rules of Survival، Critical Ops  مناسب است. طراحی ارگونومیک و منحصر به فردی که دارد، باعث استفاده بهتر و راحت تر می شود، و همچنین امکان بازی با 6 انگشت را به شما می دهد.

طراحی اصولی این دسته بازی امکان استفاده طولانی مدت بدون ایجاد احساس خستگی برای تمام پلیر ها را فراهم کرده است.

دسته بازی لیزری

ابعاد استاندارد این دسته بازی بیشترین سازگاری را در میان دسته بازی های مخصوص تبلت، دارد. از ویژگی های این دسته بازی مخصوص تبلت و آیپد کیفیت ساخت مثال زدنی ماشه ها، بدنه و سری های سیلیکونی و رسانای بسیار باکیفیت است.

ماشه های روان، پدهای سیلیکونی برای جلوگیری از ایجاد آسیب و یا خش روی بدنه تبلت و قرار گیری بسیار آسان در کنار قیمت بسیار عالی، از دیگر مزایای این دسته بازی محسوب می شود.

دسته بازی لیزری موبایل ممو مدل AK05

دسته بازی ممو مدل AK05 دارای دو تریگر لیزری و مغناطیسی است. تریگر لیزری دارای یک چراغ LED  آبی می باشد. این دسته پابجی دارای سه حالت شلیک می باشد: در حالت اول شما قادر به 8 شلیک در ثانیه می باشید در این حالت نشانگرLED  به آرامی چشمک می زند، در حالت دوم قادر به شلیک 16 گلوله در ثانیه می باشید که در این حالت نشانگر به طور متوسط چشمک می زند، در حالت سوم شما قادر به شلیک 32 گلوله هستید.

این دسته پابجی دارای باتری داخلی 50 میلی آمپری است که با توجه به میزان استفاده از 14 الی 22 روز قابل استفاده می باشد. دسته بازی لیزری AK05 برای تلفن های هوشمند تا ضخامت 10 میلی متر مناسب است.

مکانیزم دسته بازی لیزری موبایل

دسته پابجی لیزری از الکتریسیته لیزری استفاده می کند به همین دلیل سرعت فوق العاده ای به بازی شما می بخشد. در این دسته بازی علاوه بر ماشه، کلید یا دکمه هم موجود است که باعث می شود شما به راحتی عملکرد دسته را تغییر دهید.

دسته بازی لیزری

باتری گیم پدهای لیزری

دسته پابجی های لیزری به خاطر استفاده از انرژی الکتریکی لیزری برای واکنش نیازمند به منبعی برای تامین انرژی هستند. به همین جهت مجهز به باتری داخلی هستند. در این گیم پد ها باتری های لیتیوم پلیمری برای به کار رفته است. این باتری ها در این محصولات بهترین گزینه می باشند چرا که با داشتن وزنی کمتر موجب حفظ حالت ارگونومیک دسته های بازی شده و می توان بدون خستگی مدت زمان بیشتری را به بازی اختصاص داد.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای اتخاب درست کالای مورد نظر، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان، کالای خود را انتخاب و خریداری کنند. همواره بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

اینستاگرام پدارول را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *