مقاله

خرید دسته پابجی اصل از فروشگاه پدارول

دسته پابجی اصل - فروشگاه پدارول

خرید دسته پابجی اصل از فروشگاه پدارول موضوع مقاله پیش روی شماست . برای آشنایی بیشتر با فروشگاه پدارول و محصولات آن با این مقاله همراه شوید .

برای گیمرهای حرفه ای که علاقمند به بازی های موبایلی خصوصا بتل رویال هستند استفاده از دسته پابجی موجب سرعت عمل بیشتر و لذت و هیجان بالاتر از بازی می شود .

گیمرهایی که ساعت های زیادی از روز را صرف بازی می کنند یا از این راه درآمد دارند به دنبال دسته پابجی اصل می گردند زیرا دسته های فیک موجود در بازار تنها مدت کوتاهی دوام می آورند و خیلی زود خراب می شوند .

دسته پابجی اصل گرچه قیمت بالاتری نسبت به انواع فیک موجود در بازار دارد ولی برای مدت طولانی تری می توان از آن استفاده کرد و می توان کارایی بهتری از آن انتظار داشت .

در این مقاله قصد داریم شما را با یک فروشگاه معتبر در زمینه لوازم گیمینگ آشنا کنیم . انواعی از دسته بازی ، دسته پابجی ، کیبورد و موس گیمینگ ، دستکش لمسی ، کاور انگشتی و … را می توانید از فروشگاه پدارول تهیه کنید . پدارول شما را به یک گیمر حرفه ای تبدیل می کند .

دسته پابجی اصل - از کجا بخرم

دسته پابجی اصل از کجا بخرم ؟

دسته پابجی انواع گوناگون دارد و بسته به اینکه چقدر قرار است بابت آن هزینه کنید و اینکه چه انتظاری از آن دارید باید نسبت به انتخاب یکی از آنها اقدام کنید .

در ادامه با انواع دسته پابجی آشنا خواهیم شد و سپس نکاتی که در انتخاب یک دسته پابجی اصل باید به آن دقت کنید را به شما خواهیم گفت پس با ما همراه باشید .

انواع دسته پابجی

  • دسته پابجی مکانیکی
  • دسته پابجی مغناطیسی
  • دسته پابجی بلوتوثی
  • دسته پابجی لیزری

از میان دسته پابجی های بالا نوع مکانیکی آن از همه ارزان تر است و زیر 100 هزار تومان قیمت دارد . علت آن هم این است که این نوع دسته ، پاور و کابل ندارد و کاملا بصورت مکانیکی کار می کند و کوچک و کم جا نیز هست .

انواعی از این دسته پابجی در بازار موجود است . البته این دسته های مکانیکی انواع فن دار نیز دارند که با کابل به گوشی متصل می شوند و این نوع گرانتر از نوع ساده آن هستند . در میان دسته پابجی ها نوع بلوتوثی از همه گران تر است .

برای آشنایی بیشتر با انواع دسته پابجی ها و شناخت آنها مقاله دسته پابجی چیست و انواع آن کدامند را مطالعه کنید .

دسته پابجی اصل - انواع دسته پابجی

از کجا متوجه اصل بودن دسته پابجی شویم ؟

اگر گیمر حرفه ای باشید حتی با یک نگاه و در دست گرفتن دسته پابجی متوجه اصل و فیک بودن آن می شوید ولی اگر برای بار اول است که می خواهید خرید کنید بهتر است نکات زیر را مورد بررسی قرار دهید .

1- سبک و سنگینی دسته :

دسته پابجی های اصل از نوع فیک آنها سنگین تر هستند و این به دلیل کیفیت متریال آن می باشد که پلاستیک آن از نوع فشرده و ABS است و در ظاهر نیز کیفیت بالاتری دارد .

2- روان بودن کلیدها و دکمه ها :

دسته پابجی های فیک اصولا کلیدها و دکمه های سفت و خشکی دارند و با چند کلیک می توان متوجه آن شد .

3- قیمت دسته پابجی :

دسته پابجی های اصل گران تر از نوع فیک آن است زیرا دسته های فیک با متریال ارزانتری تهیه شده اند و قیمت تمام شده آنها به مراتب کمتر است .

4- مکان تهیه دسته پابجی :

اگر فروشگاهی که از آن دسته پابجی را خرید می کنید معتبر باشد می توانید با خیال راحت از آنها خرید نمایید. فروشگاه پدارول در مبحث لوازم گیمینگ بسیار شناخته شده است و حتی با یک سرچ ساده گوگل می توان این موضوع را متوجه شد . اگر سری به سایت این فروشگاه بزنید مشتری دائمی لوازم آن خواهید شد .

برای دریافت اطلاعات بیشتر مطالعه مقاله تفاوت دسته پابجی اصل و فیک را به شما توصیه می کنیم .

دسته پابجی اصل - دسته مکانیکی

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

1 دیدگاه در “خرید دسته پابجی اصل از فروشگاه پدارول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *