مقاله

بهترین فن خنک کننده گوشی

بهترین فن خنک کننده گوشی - فروشگاه پدارول

یکی از مشکلاتی که گیمرها ، ادمین ها و افرادی که طولانی مدت با موبایل کار می کنند ، با آن دست به گریبان هستند داغ شدن گوشی است . این داغ شدن علاوه بر اینکه به گوشی و باتری آن آسیب می زند موجب عرق کردن دست هنگام کار و یا گیم و در نهایت کلافگی کاربران می شود .

امروزه در بازار لوازم گیمینگ و تجهیزات موبایل فن های خنک کننده برای این منظور خودنمایی می کنند . اگر به دنبال خرید بهترین فن خنک کننده گوشی هستید سایت درستی را انتخاب کرده اید .

فروشگاه پدارول انواعی از فن های خنک کننده گوشی موبایل را متناسب با هر بودجه ای که شما دارید تهیه کرده است . با مراجعه به سایت می توانید مشخصات و قیمت هر یک از آنها را همراه با تخفیفات مشاهده نمایید . فروشگاه پدارول شما را به مطالعه این مقاله دعوت می نماید .

فن خنک کننده موبایل چیست؟

فن خنک کننده موبایل از لوازم جانبی گوشی های موبایل هستند که عمدتا برای گیمرها طراحی شده اند ولی در کل افرادی که با گوشی موبایل زیاد کار می کنند نیز به آن نیاز دارند .

این فن ها با استفاده از خنک کننده ترموالکتریک ، سطح تماس بزرگ گرما را کاهش می دهد و دستگاه تلفن همراه شما را در هنگام استفاده طولانی مدت از آن به سرعت خنک می کند .

با نظارت بر دمای برنامه هوشمند ، سرعت فن خنک‌کننده با تغییرات دما تنظیم می‌شود تا بهترین تجربه بازی با موبایل را تجربه کنید . این دستگاه کوچک ولی مفید پشت موبایل نصب می شود و وزن چندانی هم ندارد .

برای خرید فن خنک کننده گوشی موبایل ممو مدل DL05 مناسب برای تبلت کلیک کنید . 

بهترین فن خنک کننده گوشی - فن خنک کننده چیست

آیا می توانم از فن برای خنک کردن گوشی خود استفاده کنم؟

برای سریع‌ترین و مؤثرترین راه برای خنک کردن گوشی خود ، باید یک فن مخصوص گوشی تهیه کنید . آنها عمدتاً برای جلوگیری از داغ شدن تلفن شما در حین انجام بازی های گرافیکی سنگین طراحی شده اند ، اما می توانید از آن برای خنک شدن پس از یک روز گرم نیز استفاده کنید .

پس حتی افرادی که بصورت معمول با گوشی همراه کار می کنند ولی در مناطق گرم و کویری سکونت دارند نیز به این فن خنک کننده نیاز دارند .

چرا گوشی بیش از حد گرم می شود ؟

تلفن ها اغلب به دلیل استفاده بیش از حد یا داشتن برنامه های فعال زیاد داغ می شوند . تلفن شما همچنین ممکن است به دلیل بدافزارها یا قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید بیش از حد داغ شود . طبیعی است که گوشی‌ها کمی گرم شوند ، اما گرمای پایدار می‌تواند نشانه‌ای از مشکل عمیق‌تر باشد .

همچنین گوشی ها معمولاً به دلیل شارژ بیش از حد باتری داغ می شوند . گرمای کمی که از پشت تلفن شما می آید طبیعی است زیرا باتری های تلفن مدرن در حین استفاده گرما منتشر می کنند .

اما گرمای طولانی یا شدید می‌تواند نشانه چیز جدی‌تری باشد ، مانند نرم‌افزارها یا برنامه‌های قدیمی که مجرمان سایبری می‌توانند از آنها سوء استفاده کنند .

چگونه از گوشی خود در برابر گرما محافظت کنم؟

دستگاه خود را در سایه شارژ کنید . اگر هوا خیلی گرم است ، ضروری است که گوشی خود را در زمانی که باید آن را شارژ کنید در سایه قرار دهید . همچنین بهتر است از حالت ذخیره باتری یا حالت کم مصرف استفاده کنید .

برای اندروید ، به تنظیمات و سپس باتری بروید و حالت ذخیره انرژی را انتخاب کنید . ولی استفاده از یک فن خنک کننده از همه این راهکارها سریع تر و راحت تر است . با توجه به افزایش روز افزون قیمت گوشی های موبایل عاقلانه است که با خرید یک فن خنک کننده از آسیب جدی به آن پیشگیری کنیم .

جهت خرید قاب گوشی به همراه فن خنک کننده گوشی ممو مدل DLA-4 کلیک کنید .

بهترین فن خنک کننده گوشی - انواع فن خنک کننده

پیشنهاد جایگزین خرید فن برای گیمرها

اگر گیمر بازی های موبایلی هستید و اغلب به دلیل زمان طولانی در بازی دچار عرق کردن دست در اثر گرمای گوشی هستید و یا نگران آسیب به گوشی خود به دلیل گرما هستید می توانید با یک تیر دو نشان بزنید .

برخی از دسته پابجی ها که به دسته پابجی فن دار معروفند علاوه بر اینکه سرعت و دقت شما را در بازی هایی نظیر پابجی ، کالاف دیوتی و … بالا می برند علاوه بر آن به دلیل دارا بودن فن گوشی شما را خنک نیز می کنند .

پس با یک بار هزینه کردن می توانید موجب خنک شدن گوشی و بالا رفتن مهارت خود در بازی شوید . در فروشگاه پدارول انواعی از دسته پابجی فن دار موجود است که برخی از آنها به قرار زیر است . برای مشاهده مشخصات می توانید روی عنوان آنها کلیک نمایید . 

بهترین فن خنک کننده گوشی - دسته پابجی فن دار

معرفی چند مدل از بهترین فن خنک کننده گوشی موبایل

فن خنک کننده PS4 مدل P1

فن خنک کننده گوشی موبایل ممو مدل FLA-3

فن خنک کننده گوشی موبایل ممو مدل DL06

فن خنک کننده گوشی موبایل ممو مدل DL01

فن خنک کننده گوشی موبایل ممو مدل DL02

– و …

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *