پابجی, مقاله

انواع دسته پابجی کوچک در بازار

دسته پابجی کوچک - پدارول

بازی پابجی موبایل از بازی های پرطرفدار در میان گیمرهای موبایل است که برای راحتی در بازی انواعی از دسته پابجی برای بازیکنان ساخته شده است.

دسته پابجی کوچک به طوری که قابلیت حمل و نقل راحت و سبک داشته باشد بسیار مورد توجه گیمرها قرار گرفته است و این بدلیل این است که اینگونه افراد همیشه موبایل خود را همراه دارند و در هر فرصتی که به دست بیاورند شروع به گیم می کنند.

خب طبعا همراه بردن یک دسته بازی بزرگ و حجیم در هر جایی امکان پذیر نیست ولی اگر یک دسته پابجی سبک ، کوچک و کم جا را در جیب داشته باشید می توانید در هر جایی حتی مترو و اتوبوس از آن استفاده کنید و به بازی بپردازید.

به همین دلیل در این مقاله سعی داریم چند مدل از دسته پابجی های کوچک موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم. همچنین می توانید انواعی از دسته پابجی های کوچک و بزرگ را در فروشگاه پدارول بیابید. پس با ما همراه باشید.

دسته پابجی کوچک - انواع دسته پابجی

انواع دسته پابجی کوچک در بازار

دسته پابجی سومکس پرو SP02

دسته PUBG سومکس پرو SP02 از دسته پابجی های مکانیکی است که به صورت دو گیره در بالای موبایل متصل می شود و کلیک کردن همزمان با چهار انگشت را راحت تر می کند.

وزن آن تنها 8 گرم است و با اکثر تلفن های همراه از نظر اندازه سازگاری دارد. اتصال آن بدون سیم و کابل و شارژر است و مقاومت بالایی از نظر جنس دارد که این به دلیل جنس ABS آن است.

ضمنا اگر این مدل دسته پابجی را از فروشگاه پدارول تهیه نمایید دارای ضمانتنامه اصالت و سلامت فیزیکی کالا می باشد. این دسته پابجی به راحتی در جیب جا می شود و هر کجا می توان آن را با خود برد.

قیمت آن نیز بسیار ارزان و اقتصادی است. حتی اگر دسته پابجی بزرگ و فن دار دارید که در منزل یا محل کار از آن استفاده می کنید بهتر است از این نوع هم داشته باشید تا در هنگامی که در بیرون از منزل می خواهید مشغول به بازی شوید با این دسته پابجی کوچک مهارت خود را بیشتر کنید.

دسته پابجی کوچک - سومکس پرو

دسته پابجی مدل F01

دسته PUBG مدل F01 از نوع مغناطیسی است که خیلی شبیه به دسته پابجی مکانیکی است با این تفاوت که حساسیت کلیک بیشتری دارد و برای واکنش های سریع و سرعت عمل بالا در بازی کالاف دیوتی، پابجی و … بسیار مناسب است.

قیمت آن هم از دسته پابجی های مکانیکی اندکی گران تر است ولی باز هم یک دسته پابجی اقتصادی و ارزان محسوب می شود.

این دسته بازی هم از پلاستیک فشرده و فلز ساخته شده که باعث ضد ضربه شدن آن می شود. اگر این دسته پابجی از دستتان سقوط کند هم آسیب چندانی نخواهد دید. البته شما همیشه مراقب باشید که این اتفاق نیفتد.

دسته پابجی کوچک - مدل F01

دسته پابجی مدل ممو AK-Pad

دسته پابجی AK-pad وزنی در حدود 80 گرم دارد و از همان جنس پلاستیک ABS و فلز ساخته شده است. البته اغلب دسته پابجی ها همین جنس را دارند و این به خاطر مقاومت این نوع پلاستیک است.

این دسته حتی برای تبلت و iPad هم مناسب است. عملکرد سریع و بدون تاخیر از ویژگی های این نوع دسته بازی است.

این محصول هم مانند دو محصول بالا در صورت تهیه از فروشگاه پدارول دارای گارانتی سلامت فیزیکی و اصالت کالا می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم دیگر این نوع دسته پابجی این است که از لغزش دست و خستگی دستها در هنگام بازی جلوگیری می کند. این دسته پابجی هم نیاز به شارژر و کابل و باتری ندارد و از دسته مکانیکی ها می باشد.

دسته پابجی کوچک - مدل ممو

سایر مدل های دسته پابجی کوچک

دسته پابجی های کوچک که بیشتر از نوع مکانیکی و مغناطیسی هستند در بازار فراوان هستند و با هر برند و کیفیتی می توان از آن تهیه نمود. در فروشگاه پدارول نیز انواع این دسته پابجی ها موجود است که نام چند مدل از آن را در زیر آورده ایم :

شما با مراجعه به فروشگاه سایت پدارول می توانید انواع محصولات این فروشگاه را همراه با قیمت و تخفیف آن مشاهده نموده و با انتخاب و پرداخت وجه آن را درب منزل دریافت نمایید.

دسته پابجی کوچک - انواع دسته کوچک پابجی

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *