مقاله

قیمت دسته کالاف چنده ؟

قیمت دسته کالاف - فروشگاه پدارول

قیمت دسته کالاف چنده ؟ بازی کالاف دیوتی یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که توسط Activision منتشر شده است . در سال 2003 این بازی برای اولین بار وارد بازار بازی های کامپیوتری شد .

جدیدترین عنوان کالاف دیوتی با نام Modern Warfare II در 28 اکتبر سال 2022 منتشر گردید . این بازی به قدری در میان گیمرها محبوبیت دارد که نظیر بازی پابجی ، دسته بازی موبایلی را با نام دسته کالاف می شناسند .

در این مقاله قصد داریم با این نوع دسته بازی بیشتر آشنا شویم و همچنین از قیمت دسته کالاف مطلع شویم . پس تا پایان مقاله با فروشگاه پدارول همراه باشید .

برای مشاهده مشخصات دسته بازی کالاف دیوتی و پابجی ممو مدل Ak-Pad 8K کلیک کنید . 

قیمت دسته کالاف - بازی کالاف دیوتی

انواع دسته کالاف دیوتی

  • دسته کالاف مکانیکی
  • دسته کالاف مغناطیسی
  • دسته کالاف لیزری
  • دسته کالاف بلوتوثی

جهت خرید هر یک از دسته بازی های فوق می توانید با فروشگاه پدارول تماس بگیرید و پس از گرفتن مشاوره در زمینه انتخاب درست و خرید و پرداخت وجه می توانید دسته بازی کالاف خود را درب منزل تحویل بگیرید .

برای خرید دسته بازی ممو مدل Ak03 کلیک کنید.

قیمت دسته کالاف - انواع دسته کالاف

قیمت دسته کالاف

دسته کالاف ها با توجه به مدل و نوع دسته بازی موبایل قیمت های متفاوتی دارند . از انواع دسته کالاف می توان به مکانیکی ، لیزری ، بلوتوثی و مغناطیسی اشاره کرد .

با توجه به اینکه در چه سطحی حرفه ای هستید و یا چند ساعت در روز بازی انجام می دهید باید نسبت به انتخاب دسته کالاف مناسب اقدام کنید .

اگر در این کار تجربه چندانی ندارید قبل از خرید می توانید با جستجو در سایت های فروشگاهی آنلاین نظیر فروشگاه پدارول و مشاوره با دوستان و یا کسانی که از آن ها استفاده کرده اند قیمت و کیفیت محصولات موجود را مقایسه نمایید .

قیمت دسته کالاف - قیمت دسته کالاف چنده؟

بازی کالاف دیوتی دارای ویژگی های اجتماعی است که به شما امکان می دهد با دوستان خود ارتباط برقرار نموده و بازی کنید و هنگام وقوع رویدادهای هیجان انگیز یا محتوای جدید در بازی ، اعلان هایی را فشار دهید تا به شما اطلاع دهد .

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *