مقاله

قیمت دسته پابجی موبایل

قیمت دسته پابجی موبایل - فروشگاه پدارول

قیمت دسته پابجی موبایل : اگر گیمر موبایلی هستید چه به صورت حرفه ای و چه به صورت مبتدی حتما یا دسته پابجی دارید یا دیگه لااقل اسمش رو شنیدید . می دونید که جنس های فیک و بی کیفیت با قیمت ارزون تر تو بازار بازیهای موبایلی پر شده و کار خرید رو واسه گیمرها مشکل کرده .

از اون بدتر قیمت هایی هست که روی اونها میزارن و اصلا معلوم نیست بر چه اساسیه . تو این مقاله بیشتر در مورد قیمت دسته پابجی موبایل می خوایم صحبت کنیم چون موضوع مهمیه توی خرید دسته پابجی .

خیلی از بچه های گیمر مدام دسته پابجی میخرن ولی چون بی کیفیت هست یا خراب میشه یا اصلا کارایی و سرعت لازم رو نداره و به جای اینکه به اونها تو بازی کمک کنه که پیروز بشن ، میشه یار دشمن و باعث مرگ و حذف اونها از بازی میشه .

فروشگاه پدارول انواع دسته پابجی رو با تضمین اصالت و سلامت فیزیکی داره پس با خیال راحت می تونید به پیج و سایت پدارول سر بزنید و خرید خودتون را انجام بدید ولی قبلش از خوندن این مقاله قافل نشید .

معرفی انواع دسته پابجی موبایل

دسته بازی های موبایل که به دسته پابجی معروفن به چند دسته تقسیم میشن :

دسته پابجی مکانیکی :

این نوع دسته پابجی کارکرد ساده ای داره و نسبت به بقیه مدلهای دسته پابجی ارزون تره . از هیچ کابل و شارژ و باتری و بلوتوثی هم توش استفاده نشده و حس کلیک کردن و شلیک واقعی و مکانیکی رو به شما میده . مخصوصا برای مبتدی ها و تازه کارها گزینه بهتریه چون اول کاری هزینه زیادی پاش نکردن .

دسته پابجی مکانیکی پیشنهادی : دسته پابجی مدل H5

قیمت دسته پابجی موبایل - دسته پابجی مکانیکی

دسته پابجی لیزری :

این دسته پابجی به شلیک رگباریش معروفه . تو این مدلها با فشار یک دکمه چندین بار فرمان لمس به صفحه موبایل منتقل میشه و می تونید حتی مقدار شلیک ها رو تنظیم کنید .

با دسته پابجی لیزری حتی با اسلحه های تک تیر هم میتونید رگباری شلیک کنید (جلل الخالق !) این دسته پابجی می تونه یار کمکی شما تو بازی باشه تا یه پیروزی شیرین رو باهاش جشن بگیرید .

دسته پابجی مغناطیسی :

دسته پابجی مغناطیسی هم مکانیزم خیلی ساده ای داره و الکتریسیته انگشتتون رو به موبایل منتقل میکنه و عمل تاچ رو روی صفحه انجام میده . پس تاخیر در شلیک با دسته پابجی مغناطیسی بی معنیه و این سرعت عمل شما را خیلی بالا می بره .

دسته پابجی بلوتوثی :

دسته پابجی بلوتوثی همونطور که از نامش پیداست با بلوتوث به گوشی شما متصل میشه و هیچ کابلی جلوی دست و پای شما رو نمی گیره . فقط باید موقع خرید دقت کنید که دسته پابجی بلوتوثی که می خرید با گوشیتون سازگار باشه چون بعضی از این دسته پابجی ها با بعضی گوشیها ست نمیشن . این مدل دسته پابجی دقیقا حس بازی با کنسول رو به شما میده و تو بازار هم از قیمت بالایی برخورداره .

برای خرید دسته بازی پابجی آیپد و تبلت مدل AK-pad کلیک کنید . 

قیمت دسته پابجی موبایل - دسته پابجی بلوتوثی

قیمت دسته پابجی موبایل

قیمت دسته پابجی ها براساس کارکردشون تعیین میشه و تکنولوژی که در اونها به کار رفته . مثلا دسته پابجی مکانیکی چون خیلی ساده اس و کارکرد مکانیکی داره از همه دسته پابجی ها ارزون تره .

البته بعضی مدل های دسته پابجی مکانیکی هست که فن داره و به خاطر فنی که داره قیمتش بالاتره ولی در کل نسبت به دسته پابجی های دیگه ارزونتره . دسته پابجی بلوتوثی از همه گرونتره .

دسته پابجی های مغناطیسی و لیزری هم قیمت های متنوع و مناسبی دارن . البته جای خوشحالیه که اگه هر چقدر بودجه داشته باشی می تونی متناسب با اون یه دسته پابجی بخری که نیازت رو تو بازی برطرف کنه چون تنوع اونها خیلی بالاست.

حالا می تونی به قسمت محصولات و فروشگاه پدارول سری بزنی و از قیمت های باورنکردنی دسته پابجی ها حسابی شوکه بشی . در ضمن اکثر دسته پابجی ها با قیمت قدیم فروخته میشه و همین طور تخفیف های خوبی هم داره .

اگه بازم تو تصمیم گیری مردد هستی و نمی تونی بین دسته پابجی ها انتخاب کنی میتونی با کارشناسای پدارول مشورت کنی و اونها تو رو راهنمایی می کنن تا بهترین خرید رو داشته باشی .

در ضمن می تونی بدون مراجعه به بازار و سردرگمی بین اون همه دسته پابجی فقط با مراجعه به سایت و انتخاب خریدت رو انجام بدی و درب منزل تحویل بگیری و مبلغش رو پرداخت کنی .

دیگه چی می خوای از یه فروشگاه خوب ؟ پس عجله کن چون دسته پابجی های پدارول خیلی زود فروش میرن و سرت بی کلاه می مونه .

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

1 دیدگاه در “قیمت دسته پابجی موبایل

  1. عابد گفت:

    استان بلوچستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *