مقاله

قیمت دسته پابجی لیزری

قیمت دسته پابجی لیزری - فروشگاه پدارول

با توجه به پرطرفدار بودن بازی های موبایلی خصوصا پابجی موبایل ، کالاف دیوتی و … و استقبال فراوان گیمرها از دسته های بازی موبایل قصد داریم در این مقاله به معرفی و قیمت دسته پابجی لیزری بپردازیم .

دسته پابجی لیزری در نگاه اول مشابه دسته بازی مغناطیسی است با این تفاوت که نوع لیزری با ایجاد و انتقال انرژی الکتریسیته روی صفحه گوشی عمل لمس را شبیه سازی می کند .

در ادامه مقاله با فروشگاه پدارول ، عرضه کننده انواع لوازم گیمینگ ، کامپیوتر و موبایل همراه باشید تا اطلاعات لازم در زمینه دسته بازی لیزری را به دست آورید .

دسته پابجی لیزری چیست ؟

دسته پابجی لیزری با ایجاد انرژی الکتریسته ، روی صفحه گوشی موبایل عمل تاچ را انجام می دهد . این نوع دسته بازی ها سرعت بالایی دارند و در مدت زمان کمتر از یکصدم ثانیه عمل لمس را انجام میدهند .

همین طور حالت توربو یا انفجاری نیز دارند که در این حالت می توانید چندین تیر را در مدت زمان کمتر از یک ثانیه شلیک نمایید .

طول عمر باتری دسته پابجی لیزری چقدر است ؟

دسته پابجی لیزری بطور کلی انرژی زیادی صرف نمی کند . تقریبا تمام این نوع دسته پابجی ها دارای باتری زیر 100 میلی آمپر هستند اما می توانند مدتها بازی لذت بخش را برای شما ممکن کنند .

برای خرید دسته بازی پابجی و کالاف دیوتی مدل JS32 کلیک کنید . 

قیمت دسته پابجی لیزری - عمر باتری

دسته پابجی لیزری برای چه گوشی هایی مناسب است ؟

همه گوشی های اندروید و ios با این نوع دسته بازی موبایل سازگاری دارند . البته هر محصولی برای اندازه و ضخامت خاصی طراحی شده است پس در هنگام خرید دسته پابجی لیزری حتما از سازگاری گوشی خود با آن اطمینان حاصل نمایید .

اگر برای خرید با فروشگاه پدارول تماس بگیرید با اعلام مدل گوشی خود توسط کارشناسان پدارول راهنمایی می شوید که کدام نوع دسته پابجی لیزری برای گوشی شما مناسب است .

دسته بازی لیزری مناسب چه بازی هایی است ؟

در همه بازی های مسابقه ای می توان از این دسته بازی استفاده کرد ولی بیشتر در بازی هایی که به سبک تیراندازی است نظیر پابجی موبایل ، کالاف دیوتی ، فورتنایت ، قوانین بقاء ، موبایل لجندز و … استفاده می شوند .

زیرا در این بازی ها اولا نیاز به سرعت بالا دارید چون در نبردهای بتل رویال بدون واکنش سریع می توانید کشته شده و از بازی حذف شوید و دوما حالت انفجاری که در دسته پابجی لیزری تعبیه شده است برای بازی های مبارزه ای کاربرد دارد .

چه کلیدهایی روی دسته پابجی لیزری قابل تنظیم می باشد ؟

این امر بستگی به سلیقه شخصی تان دارد . اکثر بازی هایی که در بالا به آن اشاره شد قابلیت سفارشی سازی دارند و کلیدها را می توانید به سلیقه خود تغییر مکان دهید .

پس می توانید هر ترکیبی نظیر نشانه گیری و شلیک ، دویدن و شلیک یا شلیک و بارگذاری مجدد را برای دستیابی به عملکرد بالای خود انتخاب و استفاده کنید .

برای خرید دسته بازی کالاف دیوتی و پابجی مدل Founder کلیک کنید . 

قیمت دسته پابجی لیزری - کلیدهای قابل تنظیم

عملکرد کلید توربو به چه شکل است ؟

وقتی حالت توربو را فعال نمایید فشردن دکمه ها عملکردهای متفاوتی از خود نشان می دهد . مثلا فرض کنید شما یک اسلحه تک تیر با 33 آسیب دارید . حال می خواهید تنها با یک اشاره حدود 100 آسیب به دشمن خود وارد نمایید .

تنها کافیست حالت انفجاری را طبق دستورالعمل تریگر فعال کرده و مرگ آفرین ترین بازیکن بازی شوید . این قابلیت برای اسلحه های اتوماتیک هم کاربردی است و با شلیک تک تیر تا 40 درصد لگد اسلحه کاهش پیدا می کند .

آیا دسته پابجی لیزری با گلس سازگار است ؟

امروزه گلس هایی که برای موبایل ها و تبلت ها استفاده می شوند نازک و حساس هستند و در عمل لمس تداخلی ایجاد نمی کنند . همچنین این گلس ها در بازی نیز مشکلی ندارند اما اگر بخواهید می توانید از گلس های مخصوص گیم استفاده کنید که خیلی نازکتر ، مقاوم تر و حساس تر هستند .

قیمت دسته پابجی لیزری

دسته پابجی لیزری بسته به اینکه محصول کدام شرکت و برند باشد قیمت های متفاوتی دارد . در فروشگاه پدارول چندین نوع دسته پابجی لیزری ارائه شده است که می توان به دسته پابجی لیزری مدل JS27 ، Founder ، دسته کالاف دیوتی مدل JS 32 ، دسته پابجی ممو مدل AK03 ، مدل AK02 و AK05 و دسته بازی کالاف دیوتی و پابجی ممو مدل AK-Pad 8k اشاره کرد .

قیمت ها چیزی بین 400 تا 900 هزار تومان متغیر است که با مراجعه به قسمت محصولات سایت و سرچ کلمه لیزری می توانید قیمت ها را به تفکیک مشاهده نمایید .

معرفی چند نمونه دسته پابجی لیزری

قیمت دسته پابجی لیزری - معرفی چند نمونه دسته پابجی لیزری

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *