مقاله

فروشگاه دسته بازی موبایل

فروشگاه دسته بازی موبایل - فروشگاه پدارول

فروشگاه دسته بازی موبایل : دسته بازی موبایل از محصولاتی است که با سرعتی عجیب به لوازم جانبی موبایل ها اضافه شد و به دلیل قابلیت های زیادی که در هنگام گیم با موبایل به کاربران می داد و همچنین قیمت مناسب و تنوع آنها یکی از پرفروش ترین لوازم گیمینگ به حساب می آید .

این دسته بازی های مخصوص موبایل اغلب در بازار گیمینگ به نام دسته پابجی و یا دسته کالاف دیوتی که نام دو بازی مشهور از نوع بتل رویال است شناخته می شود .

این دسته بازی ها مکانیزم و طراحی ساده ای دارند ولی توانسته اند کمک زیادی به بهبود تسلط گیمرها در بازیهای موبایلی شوند . اما با توجه به اینکه نوع فیک و تقلبی این دسته بازی ها فراوان در بازار موجودند ، تهیه لوازم گیمینگ از فروشگاهی معتبر بسیار لازم و ضروری به نظر می رسد .

در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از بهترین فروشگاه دسته بازی موبایل بپردازیم . فروشگاه پدارول بصورت تخصصی در زمینه لوازم گیمینگ خصوصا دسته پابجی و همچنین لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل فعالیت می کند . برای مشاهده محصولات فروشگاه پدارول کلیک نمایید .

انواع مختلف دسته بازی موبایل

به دسته بازی موبایل اصطلاحا گیم پد موبایل ، دسته پابجی ، دسته کالاف دیوتی ، فورتنایت و فری فایر هم می گویند . این گیم پدها در انواع مکانیکی ، لیزری ، مغناطیسی و بلوتوثی موجودند که هر یک توانایی و قابلیت های خاص خود را دارند . در قیمت نیز تفاوت هایی بین این دسته پابجی ها مشاهده می شود.

مثلا دسته پابجی مکانیکی از ارزان قیمت ترین دسته بازی موبایل است و دسته بازی بلوتوثی و لیزری قیمت بالاتری دارند . همچنین برخی از دسته پابجی ها (اغلب مکانیکی) دارای فن خنک کننده گوشی موبایل هم هستند تا در هنگام بازی های طولانی مدت گوشی گرم نشده و حرارت آن موجب خرابی باتری نشود .

همچنین گرمای گوشی می تواند موجب عرق کردن دست کاربر شده و لیز خوردن انگشت روی صفحه موجب خطا در بازی و حذف از آن گردد .

برای خرید دسته بازی پابجی PUBG مدل S03 کلیک کنید . 

فروشگاه دسته بازی موبایل - انواع دسته پابجی

از کدام فروشگاه دسته بازی موبایل بخرم ؟

فروشگاههای زیادی در سطح شهر و یا فضای مجازی (بصورت آنلاین) دسته بازی موبایل می فروشند ولی نباید به همه آنها اطمینان نمود . بسیاری از اجناس بی کیفیت و فیک می توانند پول و هزینه شما را دور بریزند .

شما با خرید یک دسته پابجی اصل تا سالها می توانید از آن استفاده کنید بدون اینکه کیفیت و دقت خود را از دست بدهد . انتخاب فروشگاه معتبر در این زمینه بسیار مهم است .

فروشگاه پدارول فروشگاهی است که هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین فروش انواع محصولات گیمینگ ، لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل را به عهده دارد و توانسته نام خود را بعنوان یکی از بهترین ها در کشور ثبت نماید که این ادعا با یک سرچ ساده در گوگل قابل اثبات است .

یکی از ویژگی های ممتاز فروشگاه پدارول این است که روی محصولات خود ضمانت اصالت و سلامت کالا دارد . یعنی اجناس این فروشگاه همگی اصل و باکیفیت بوده و همگی سالم هستند .

چنانچه شما از طریق آنلاین نسبت به خرید اجناس این فروشگاه اقدام کنید و در هنگام دریافت مشکلی از بابت سلامت فیزیکی داشته باشد می توانید نسبت به تعویض آن از طریق فروشگاه اقدام نمایید .

پرسنل این مجموعه با خوشرویی و رعایت اصول مشتری مداری نسبت به راهنمایی مشتریان در خرید محصول موردنظر اقدام می کنند . همچنین در صورت خرید آنلاین می توانید محصول را درب منزل دریافت نمایید .

علاوه بر این اغلب محصولات این فروشگاه دارای تخفیف های هیجان انگیز هستند که بسیار مورد استقبال مشتریان پدارول واقع شده است .

برای خرید دسته بازی پابجی مدل R11 کلیک نمایید .

فروشگاه دسته بازی موبایل - دسته پابجی از کجا بخرم

کدام نوع از دسته بازی موبایل بهتر است ؟

این که برخی بیان می کنند که کدام نوع دسته بازی بهتر است و یا کدام بدتر است درست نیست چرا که هر یک از دسته بازی های موبایل مزایا و معایب خود را دارند و بستگی به این دارد که کاربر با کدام دسته پابجی احساس بهتری در بازی دارد و یا چه بودجه ای را برای خرید دسته پابجی در نظر گرفته است .

همه دسته بازی های موبایلی موجب بالا رفتن سرعت و دقت شما در بازی می شوند فقط برخی از آنها امکانات بیشتری به شما در بازی ارائه می دهند که همین امر موجب افزایش قیمت آنها شده است .

نکته ای که باید رعایت کنید این است که نسبت به خرید دسته پابجی اصل و با کیفیت اقدام کنید چرا که دسته بازی بی کیفیت نه تنها دقت شما را در بازی کم می کند بلکه موجب اتلاف هزینه شما نیز می شود .

در پایان :

اگر با تمام توضیحاتی که در بالا ارائه شد باز هم در انتخاب دسته پابجی مناسب خود مردد هستید می توانید با فروشگاه پدارول تماس گرفته و از کارشناسان این مجموعه راهنمایی های لازم را در زمینه انتخاب و خرید دسته پابجی مناسب دریافت نمایید .

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *