مقاله

دسته کالاف چی بخریم | دسته کالاف

دسته کالاف چی بخریم

با عرضه بازی Call Of Duty Mobile افراد زیادی علاقه مند به این بازی شدند و همچنان کاربران این بازی در حال افزایش هستند. بازی کالاف رقابت سنگینی بین افراد ایجاد کرده است برای برد در این بازی شما نیازمند سرعت بالا هستند. از این رو گیم پدهایی برای این بازی تولیده شده است. سوالی که برای کاربران به وجود می آید این است دسته کالاف چی بخریم ؟!

ما در این مقاله قصد داریم انواع دسته بازی کالاف و بهترین دسته کالاف موجود در بازار که مناسب برای این بازی هستند را به شما معرفی کنیم.

دسته کالاف چی بخریم

انواع دسته بازی مناسب برای Call Of Duty Mobile

انواع مختلف از دسته بازی موبایل در بازار موجود است که هر کدام از آنها کاربرد متفاوتی دارند و برای یک بازی مناسب هستند. شما قبل از خرید دسته بازی کالاف باید انواع این دسته بازی ها را بشناسید. بعد از انتخاب دسته بازی موبایل کالاف مناسب با توجه به سبک بازی خود اقدام به خرید کنید.

قبل از انتخاب دسته بازی باید به میزان باتری و شارژدهی ، نوع اتصال به گوشی خود توجه کنید. برخی از دسته بازی کالاف مناسب گوشی های بزرگ و تبلت ها نیستند این موضوع باعث شود شما نتوانید به راحتی از این دسته استفاده کنید. برخی از دسته بازی ها با متریال نا مرغوب ساخته شده اند که این موضوع باعث آسیب رسیدن به گوشی و خط و خش به گوشی شما می شوند.

برخی از دسته های ارزان قیمت به دلیل ارگونومی نامناسب باعث خستگی دسته شما درهنگام بازی می شوند. در ادامه به انواع دسته بازی کالاف را بررسی می کنیم.

دسته بازی بلوتوثی

دسته بازی بلوتوثی موبایل یک از بهترین دسته بازی کالاف است. این نوع دسته بازی ها قیمت بالاتری نسبت به دسته های دیگر دارند. با وجود این موضوع دسته کالاف بلوتوثی گزینه مناسبی برای گیمر ها است. دسته بازی بلوتوثی دارای استند برای قرار دادن گوشی هستند و همچنین آنها دکمه های دارند، که از طریق آن دکمه دسته بازی به گوشی شما متصل می شود.

یکی از مزیت های دسته بازی بلوتوثی کالاف عدم استفاده از کابل برای اتصال است. اما دسته های بلوتوثی دارای باتری هستند بعد از مدتی شما ناچار به شارژ کردن آنها هستید. دسته بازی بلوتوثی تمام کلید های مهم را دارد. همین موضوع باعث می شود این نوع از دسته ها برای تمام بازی ها مناسب باشند.

دسته کالاف چی بخریم

دسته بازی انگشتی

دسته بازی های انگشتی بدون استفاده از سیم به گوشی شما متصل می شوند. علاوه بر این موضوع این دسته ها باتری هم ندارند، شیوه کارآنها به صورت مکانیکی است. دسته بازی های انگشتی توسط گیره های نگهدارنده به گوشی شما متصل می شوند. شما می توانید ساعت ها بدون نگرانی از تمام شدن باتری دسته، بازی کنید. اندازه این دسته به گونه ای است که شما می توانید آن را به راحتی حمل کنید و در محیطی که می خواهید از آن استفاده کنید.

 دسته بازی لیزری

دسته بازی های لیزری شبیه به دسته بازی های انگشتی هستند. اما کارای آنها بسیار متفاوت از دسته بازی های انگشتی است. بعد از وصل شدن دسته به گوشی، سنسور های مغناطیسی برای ارسال باز خورد های شما فعال می شوند. این ویژگی باعث می شود که شما با فشردن تریگر ها، چندین شلیک به صورت پیاپی داشته باشید. بنابراین هنگامی که با اسلحه های تک تیر مانند کلت ها در بازی مشغول شلیک هستید، شلیک به صورت رگباری شبیه سازی می شود.

دسته بازی های فن دار

دسته بازی های فن دار یکی از محبوب ترین دسته بازی های موبایل هستند. این دسته بازی انواع دسته دار و استند دار دارد و تنها تفاوت آنها تعداد فن های آن است. بازی های سنگینی مانند کالاف دیوتی باعث داغ شدن گوشی شما می شوند همین موضوع باعث می شود که باتری گوشی بعد از مدتی ضعیف شود و سرعت بازی کند شود. اگر شما هم زمان زیادی را مشغول بازی کالاف هستید، دسته بازی فن دار می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

این دسته بازی ها از طریق باتری داخلی انرژی مورد نیاز خود را تامین می کنند. برخی از دسته بازی های فن دار دارای پاور بانک داخلی هستند که در هنگام بازی می توانید گوشی خود را شارژ کنید.

دسته کالاف چی بخریم

بهترین دسته بازی موبایل برای کالاف

تا اینجا با ویژگی های دسته بازی موبایل کالاف آشنا شدید. اکنون انتخاب دسته بازی با توجه به نیازتان کار بسیار آسانی است. در ادامه لیستی از بهترین دسته بازی کالاف را معرفی و بررسی می کنیم.

دسته بازی کالاف مدل H5  

دسته کالاف مدل H5 دو حسگر با کیفیت و حساسیت بالایی دارد.این دسته بازی دارای فن خنک کننده است. یکی از ویژگی های جذاب این دسته بازی گیره نگه دارنده آن است که در چند حالت قابل تغییر است. دسته بازی مدل H5 دارای سیم برای استفاده از فن است.

دسته بازی کالاف مدل  JS32

دسته بازی کالاف مدل JS32  دارای دو تریگر است که تریگر سمت راست مغناطیسی و تریگر سمت چپ لیزری است. دسته کالاف چهار انگشتی لیزری، باتری 100 میلی آمپری دارد. این دسته بازی قابل نصب برای گوشی های ضخامت 6 تا 12 میلی متر است.

دسته کالاف مدل AK16

جنس دسته کالاف مدل AK16 پلاستیک فشرده و فلز است. دارای دو ماشه چپ و راست با عملکرد بالا است. دسته کالاف مناسب برای گوشی های با ضخامت 4.7 تا 6.5 است. همچنین گیره نگه دارنده قابل تنظیم دارد.

در این مطلب سعی کردیم در کنار توضیح ویژگی های دسته کالاف به معرفی برخی از دسته بازی کالاف موجود در فروشگاه لوازم گیمینگ پدارول بپردازیم. اگر شما هم گیمر حرفه ای هستید، خرید یکی از این کنترلر ها را پیشنهاد می کنیم. همه این محصولات از کیفیت بالای برخوردارند، همچنین امکانات بسیار خوبی را ارائه می دهند این موضوع باعث افزایش سرعت شما در هنگام بازی می شود.

دسته کالاف چی بخریم

پدارول سایت تخصصی لوازم گیمینگ موبایل

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر، وب سایت پدارول را بررس کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

اینستاگرام پدارول را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *