مقاله

معرفی انواع دسته پابجی 6 انگشتی

دسته پابجی 6 انگشتی - فروشگاه پدارول

دسته پابجی 6 انگشتی : بازی های سبک بتل رویال و معروف ترین آن پابجی پدیده ای در دنیای بازی به وجود آورد که موجب شگفتی جهان شد . در این سبک بازی تعدادی بازیکن به صورت آنلاین در یک محدوده شروع به بازی کرده و با از بین بردن حریفان تنها یک نفر می تواند برنده بازی باشد .

در کنار پابجی بازی هایی از این دست از قبیل فورتنایت ، فری فایر و کالاف دیوتی و … نیز به بازار بازی های موبایلی وارد شدند . برخلاف کنسول بازی یا کامپیوتر که صفحه نمایش بزرگی دارند و کنترل گیمر بوسیله دسته های بازی انجام می شود ، در بازی های موبایلی کل فرآیند مشاهده و کنترل بازی باید توسط صفحه گوشی موبایل که صفحه ای کوچک است انجام شود .

پس دقت در بازی های موبایلی بیشتر از بازیهای کامپیوتری نیاز است . علاوه بر دقت ، سرعت عمل نیز مهم است . برای راحتی بازی کمپانی های سازنده لوازم گیمینگ محصولی به نام دسته بازی موبایل به بازار عرضه کردند که به دسته پابجی معروف است .

دسته پابجی ها انواع گوناگونی از قبیل مکانیکی ، مغناطیسی ، لیزری و بلوتوثی دارند . از این مدل دسته پابجی ها برخی دارای فن خنک کننده هستند ، برخی با چهار انگشت قابلیت بازی دارند و برخی دیگر با شش انگشت .

ما در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع دسته پابجی 6 انگشتی بپردازیم . حال اگر کنجکاو شده اید که با این دسته پابجی بیشتر آشنا شوید با فروشگاه پدارول تا انتهای مطلب همراه باشید .

انواع دسته پابجی 6 انگشتی

اولین و مهمترین ویژگی مشترک دسته پابجی های شش انگشتی این است که با شش انگشت می توان با آنها بازی کرد . یعنی کنترل بازی را با سه انگشت از هر دست می توان در دست داشت .

برای سهولت بیشتر در بازی های موبایلی می توانید علاوه بر دسته بازی از دستکش عرق گیر انگشتی یا کاور انگشتی که مخصوص گیمرهای موبایلی ساخته شده استفاده کنید تا در حین بازی انگشتان شما دچار عرق کردن و لیز خوردن روی صفحه موبایل نشود .

این کاورهای انگشتی یا آستین های عرق گیر انگشتی قیمت بسیار نازلی دارند ولی در بازی شما می توانند بسیار تاثیرگذار باشند . در فروشگاه پدارول انواعی از کاورهای انگشتی عرضه شده است.

برای مشاهده محصولات فروشگاه پدارول کلیک کنید . 

دسته پابجی 6 انگشتی - انواع دسته پابجی شش انگشتی

دسته بازی پابجی 6 انگشتی مدل G21

این دسته پابجی از نوع مغناطیسی بوده و 4 ماشه و قابلیت بازی با شش انگشت را دارد . برای همه گوشیهای اندروید و IOS تا ضخامت 12 میلیمتر قابل استفاده است . جنس بدنه آن از پلاستیک فشرده ABS و فلز است و سرعت واکنش هر کلیک کمتر از 0.1 ثانیه است .

دسته بازی پابجی فن دار شش انگشتی مدل AK77

دسته پابجی AK77 دارای فن خنک کننده با قدر 4500 دور در دقیقه است که دما را 4 تا 7 درجه در گوشی خنک می کند . این دسته بازی دارای دو عدد باتری با ظرفیت 1200 و 4000 میلی آمپر است و در کل 220 گرم وزن دارد .

این دسته بسیار با دوام و محکم است و به سادگی نصب می شود و نیازی به اتصال به بلوتوث و ابزار دیگری ندارد . دارای پورت USB برای شارژ گوشی و همچنین تایپ C برای شارژ دسته است . این دسته پابجی برای همه گوشیهای IOS و اندرویدی که عرض آنها 67 تا 90 میلیمتر باشد مناسب است .

برای مشاهده انواع دسته پابجی لیزری کلیک کنید . 

دسته پابجی 6 انگشتی - مدل AK77

دسته پابجی فن دار شش انگشتی مدل XO-H10

دسته پابجی XO-H10 نیز دو عدد فن خنک کننده دارد و منبع تغذیه آن باتری 2500 ma است . قابلیت پاوربانک شدن دارد و خوراک بازیهای طولانی مدت است . حساسیت بالایی برای حرکت و تیراندازی دارد . این دسته پابجی از نوع مکانیکی با تیراندازی بدون تاخیر است .

دسته پابجی لیزری مدل JS27

این دسته پابجی از نوع لیزری و دارای حساسیت بالا ، سرعت قابل تنظیم و 56 شلیک در ثانیه است . دارای کابل شارژ بوده و رابط شارژ Micro USB است . باتری داخلی آن 50 میلی آمپری و قابل شارژ است . با همه گوشی های اندروید و ios سازگار است .

برای مشاهده انواع دسته پابجی مغناطیسی کلیک کنید . 

دسته پابجی 6 انگشتی - مدل JS27

دسته پابجی شش انگشتی ممو مدل Ak-Pad 6k

این نوع دسته پابجی از نوع مکانیکی بوده و 4 ماشه و سرماشه دارد . برای همه تبلت ها و آیپدها مناسب است و دارای پیچ تنظیم ضخامت است . عملکرد آن روان و بدون تاخیر و نصب و استفاده از آن بسیار ساده است . این دسته بازی در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم است و جنس پلاستیک بدنه آن ABS و فلز است .

دسته بازی پابجی مدل W6

این دسته پابجی سبک و قابل حمل بوده و تنها 30 گرم وزن دارد پس به راحتی همه جا می توانید آن را در جیب خود همراه ببرید . با وجود کوچک بودن بسیار محکم است و از جنس پلاستیک ABS و فلز است . تعداد 4 ماشه روی دسته دارد ولی مزاحمت و پوششی روی صفحه در هنگام بازی ایجاد نمی کند .

نصب آن راحت است و آسیبی به صفحه گوشی شما وارد نمی کند . اگر این محصول یا محصولات دیگری که در این مقاله به شما معرفی شد را از فروشگاه پدارول تهیه نمایید دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا نیز هست . همچنین تخفیفاتی روی برخی از محصولات این فروشگاه اعمال شده است که در صورت خرید به شما تعلق خواهد گرفت .

برای خرید دسته پابجی فن دار کلیک کنید . 

دسته پابجی 6 انگشتی - مدل W6

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *