مقاله

دسته بازی موبایل ارزان از کجا بخرم؟

دسته بازی موبایل ارزان - فروشگاه پدارول

دسته بازی موبایل ارزان موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم اما پیشتر از آن باید با تعدادی از بازی های موبایلی آشنا شویم . فروشگاه پدارول شما را به مطالعه این مقاله جذاب دعوت می کند .

مدتها از زمانی که تلفن همراه شما فقط از مار و چند بازی ورق پشتیبانی می‌کرد، گذشته است. امروزه تنوع بازی های موبایل از مسابقات اتومبیل رانی و پازل گرفته تا شوترها و حماسه های فانتزی تقریبا بی پایان است .

در عین حال، دستگاه های تلفن همراه مدرن از نظر قدرت تقریباً به رایانه شخصی رسیده اند و ویژگی‌های اجتماعی گنجانده شده در آن ، بازی‌های موبایل را حتی اعتیادآورتر می‌کند .

محبوب ترین بازی های موبایل

Newzoo، یک شرکت تحقیقاتی بازار، در آخرین گزارش خود در مورد صنعت بازی اعلام کرد که در سال 2022، 3.2 میلیارد کاربر گوشی های هوشمند در حال انجام بازی های تلفن همراه با ژانرهای مختلف بودند. تعداد کاربران فعال بازی های تلفن هوشمند نیز در حال افزایش است.

این سوال پیش می آید که چه ژانرهایی از بازی های موبایلی محبوب هستند؟ بله، همه نام های Angry Birds، Wartank و Candy Crush را شنیده اند، اما Arena of Valor نیز وجود دارد که در چین بسیار محبوب است و بازی های دیگر.

برای توسعه دهندگان بازی فعلی و آینده مهم است که مسیری رو به جلو ارائه دهند. بنابراین بیایید در مورد محبوب ترین ژانرهای بازی های موبایلی امسال صحبت کنیم که بعید است در سال 2023 جایگاه خود را ترک کنند.

دسته بازی موبایل ارزان - انواع بازی های موبایل

ژانرهای برتر بازی های موبایل

  • MOBA;
  • MMORPG;
  • بتل رویال؛
  • بازی های استراتژی کارت؛
  • پازل ها، از جمله بازی های گاه به گاه و فوق اتفاقی.

این لیست بر اساس تعداد افرادی است که بازی را دانلود کرده اند و اینکه چقدر برای بازی های هر سبک هزینه شده است.

MOBA

تا سال 2016، این ژانر در حال شکستن رکوردهای محبوبیت بود، اما Battle Royale آمد و بخشی از شکوه را برای خود گرفت. اکنون MOBA ها مانند گذشته محبوب نیستند، به خصوص در بین مخاطبان اصلی و دوستداران بازی های معمولی.

اما آنها همچنان جایگاه خود را در میان ژانرهای محبوب بازی های موبایل حفظ کرده اند و در سال 2023 آنها را ترک نخواهند کرد.

برای مشاهده انواع دسته پابجی فروشگاه پدارول کلیک کنید . 

دسته بازی موبایل ارزان - محبوب ترین بازی های موبایل

MMORPG

MMORPG مخفف بازی Massively Multiplayer Online Role Playing Game است و یکی از قدیمی ترین سبک های بازی است. به طور کلی، این یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین است که در آن نقش‌آفرینی به قهرمان قدرت می‌بخشد و در نبرد با شخصیت‌های غیربازیکن یا سایر بازیکنان واقعی قدرت‌های موجود به دست می‌آورد.

MMORPG ها در طول زمان پیشرفت یافته اند. تعریف تغییر کرده، ژانر زنده شده و دیگر محدود به Warcraft نیست. MMORPG ها دارای دنیاهای بزرگی هستند که به مناطق تقسیم شده اند و آنها را شبیه به سایر جهان های فانتزی مانند ارباب حلقه ها یا بازی تاج و تخت می کند.

MMORPG برای دستگاه های تلفن همراه محبوبیت کمتری نسبت به رایانه شخصی داشت، زیرا هر گوشی هوشمندی نمی توانست از این بازی ها پشتیبانی کند.

اما با توسعه گوشی های هوشمند، این ژانر محبوبیت خود را دوباره به دست می آورد. از محبوب ترین MMORPG های موبایل می توان به Dungeon Hunter 5، Arcane Legends و Adventure Quest اشاره کرد.

برای مشاهده مشخصات دسته بازی کالاف دیوتی و پابجی ممو مدل Ak-Pad 8K کلیک کنید . 

دسته بازی موبایل ارزان - بتل رویال

بتل رویال

در پایان سال 2019، موبایل PUBG، سازنده Tencent چین، رکوردها را شکست و 400 میلیون بازیکن را با میانگین روزانه 50 میلیون بازیکن به دست آورد.

ماهیت ژانر بتل رویال این است که کاربر با منابعی مانند اسلحه و مهمات بر روی یک نقشه عظیم با 99 درصد از بازیکنان مبارزه می کند. منابع در مکان های مختلفی پراکنده شده اند و بازیکن باید آنها را برای مبارزه با دشمنان جمع آوری کند.

هدف اصلی بازی نبرد رویال موبایل زنده ماندن است. این ایده تا حدی از فیلم دیستوپیایی ژاپنی “Battle Royale” که در سال 2000 منتشر شد، گرفته شده است.

در نگاه اول، بازی ساده به نظر می رسد. با این حال، نقشه های غول پیکر، و همچنین بسیاری از ترکیبات سلاح ها و زره ها، این ژانر را به طور قابل توجهی متمایز می کند.

بازیکن به یک زمین بازی بزرگ با امکانات تاکتیکی بی حد و حصر دسترسی دارد. یک بازی موبایل محبوب در سبک بتل رویال Fortnite است.

سازندگان این بازی نه تنها با سبک هنری و تصاویر واضح، بلکه با توانایی ساخت اشیای دفاعی درست در میدان جنگ، توانستند کاربران را به خود جلب کنند.

برای خرید دسته بازی ممو مدل Ak03 کلیک کنید.

دسته بازی موبایل ارزان - ورق

بازی های استراتژی با ورق

این دسته همچنین به عنوان بازی های کارتی تجاری (TCG) شناخته می شود. بازیکن باید با عرشه خود در برابر عرشه حریف مبارزه کند. کارت ها بر اساس سطوح قدرت تقسیم می شوند.

یکی در طول بازی یا با خرج کردن پول واقعی برای باز کردن قفل یک عرشه جدید، کارت های سطح بالایی به دست می آورد.
بازی‌های استراتژی کارتی مکانیک‌ها و اهداف زیادی را با هم ترکیب می‌کنند: از ساختن عرشه گرفته تا نبرد با هوش مصنوعی یا حریفانی که به‌طور تصادفی انتخاب شده‌اند در عرصه‌های ویژه.

محبوب ترین نماینده این سبک Hearthstone با بیش از 100 میلیون بازیکن در رایانه های شخصی، iOS و اندروید است. بازی های این سبک کاملا رایگان هستند. با این حال، گیمرها اغلب برای یک عرشه پریمیوم یا باز کردن سریع قفل جدید هزینه اضافی می پردازند، اما این تنها یک گزینه است.

مقاله پیشنهادی : بهترین دسته بازی لیزری موبایل برای گیمرها 

دسته بازی موبایل ارزان - دسته بازی

پازل

بیش از نیمی از کاربران گوشی های هوشمند حداقل یک بازی پازل بر روی دستگاه های خود دارند. تتریس، پرندگان خشمگین، انواع “سه در یک ردیف” – حتی کاربرانی که خود را گیمر نمی دانند، این بازی های موبایل را روی تلفن های هوشمند خود نصب کرده اند.

مردم در هر سن و گروه اجتماعی عاشق پازل هستند. هدف از پازل ها واضح است، اما در عین حال به راحتی قابل دستیابی نیست، برای برنده شدن باید از منطق و شوخ طبعی استفاده کنید.

بازی‌های پازلی به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از بازی‌های کژوال به‌شمار می‌روند که مخاطبان زیادی را پوشش می‌دهند، جایگاهی قوی دارند و بیشترین درآمد را در بازار بازی‌های موبایلی به‌دست می‌آورند.

بازی های بیش از حد معمولی

بازی های بیش از حد معمولی نیازی به ورودی کاربر ندارند و مکانیک های ساده بازی فقط یک امتیاز مثبت هستند. آنها بر روی تصاویر مینیمال اما واضح، سبک هنری کارتونی و سیستم های پیشرفت ابتدایی تمرکز می کنند. به عنوان مثال می توان به Dodgeball Duel، Terrarium و Hole.io اشاره کرد.

دسته بازی موبایل ارزان پیشنهاد ما به همه گیمرها

اگر به تازگی به جمع گیمرهای موبایلی پیوسته اید و یا گیمر حرفه ای هستید دسته بازی موبایل ارزان برای شما مناسب است . در کل قیمت انواع دسته بازی موبایل در مقایسه با دسته بازی کنسول و کامپیوتر ارزانتر است.

در بین انواع دسته بازی موبایل شامل مکانیکی ، بلوتوثی، مغناطیسی ، فن دار و لیزری نوع مکانیکی آن از همه ارزانتر است و همین دسته پابجی ساده می تواند شما را در بازی یاری کرده و از شما گیمری حرفه ای بسازد .

برای خرید انواع دسته بازی موبایل ارزان می توانید با فروشگاه پدارول تماس بگیرید و پس از ثبت سفارش خود آن را درب منزل تحویل بگیرید .

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *