مقاله

بهترین دسته بازی لیزری موبایل برای گیمر ها

دسته بازی لیزری موبایل برای گیمر ها

امروزه شاهد افزایش تعداد گیمرهای موبایلی هستیم. گیمرهای موبایلی، بازی های مانند پابجی، کالاف دیوتی و… را با کمک گیم پد، بازی می کنند. دسته بازی ها با توجه به کاربردشان انواع مختلفی دارند. دسته بازی لیزری یکی از بهترین دسته پابجی های موجود در بازار هستند. در ادامه به بررسی دسته بازی لیزری و بهترین دسته بازی لیزری موبایل برای گیمر ها خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

دسته بازی موبایل

دسته بازی موبایل یکی از مهم ترین گجت های بازی به شمار میرود. کاربرد دسته بازی موبایل همانند دسته بازی کنسولی و کامپیوتری است، با این تفاوت که دسته بازی موبایل برای اجرای بازی های گوشی کاربرد دارد. دسته بازی موبایل انواع مختلفی از جمله لیزری، مغناطیسی و مکانیکی دارد. هر یک از این دسته ها کاربردهای مختلفی دارند.

دسته بازی لیزری موبایل برای گیمر ها

دسته بازی موبایل لیزری چیست؟

دسته بازی موبایل لیزری برای بازی هایی مانند پابجی کالاف دیوتی و… مناسب است. همه دسته بازی های لیزری دارای باتری داخلی هستند و امکان شارژ شدن را دارند، برخی از آنها می توانند در هنگام بازی شارژ شوند، برخی دیگر این قابلیت را ندارند.

دسته بازی لیزری از طریق فشردن ماشه یا بازویی دسته، انرژی الکتریسیته لیزری را به صفحه نمایش گوشی شما انتقال می دهد. عملکرد این ماشه ها شبیه به انگشت شما می باشد و دقیقا بر روی نقطه مورد نظر کلیک می کند.

دسته بازی موبایل لیزری برای گیمر های حرفه ای مناسب است. این دسته ها برای انتقال سریع تر عکس العمل شما از انرژی الکتریسیته لیزری استفاده می کنند. همچنین قابلیت شلیک به چندین حالت برای شما فراهم می آورد. برخی از این دسته ها امکان ضبط عملکرد شما و به کارگیری آنها در شرایط خاص را دارند. دسته بازی موبایل لیزری برای تامین انرژی خود نیازمند به یک منبع نیاز دارند.

مکانیزم عملکرد دسته بازی لیزری موبایل

با فشرده شدن ماشه های دسته توسط شما، ماشه ها از طریق آلیاژ سیلیکونی رسانا دستور شما را به گوشی منتقل می کند. این انتقال مانند اثر انگشت بر روی صفحه موبایل شما عمل می کند. سیلیکون رسانا باعث انتقال انرژی الکتریسیته لیزری به صفحه گوشی می شود. سیلیکون استفاده شده در ماشه های دسته بازی لیزری بسیار نرم است چرا که هنگام برخورد آنها با صفحه نمایش باعث آسیب صحفه نمایش گوشی شما نشوند.

برای خرید دسته بازی ممو مدل Ak03 کیلیک کنید.

دسته بازی لیزری موبایل برای گیمر ها

ویژگی های دسته بازی موبایل لیزری

یکی از مهم ترین ویژگی های این دسته بازی سرعت بالای آن در هنگام بازی است که مورد توجه بسیاری از گیمر ها است. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این دسته بازی وجود حالت های مختلف برای شلیک است. این قابلیت کمک بسیار زیادی به کاربران می کند تا سرعت بالا تری داشته باشند. در این دسته بازی ها علاوه بر ماشه ها، کلید های وجود دارد که با کمک آنها می توانید عملکرد دسته را به حالت های مختلف تغییر دهید.

دسته بازی لیزری دو نوع عملکرد دارد، در عملکرد اول شما با فشردن ماشه ها می توانید به صورت تکی شلیک کنید. در عملکرد دوم شما با فشردن ماشه می توانید به صورت رگباری شلیک کنید. در دسته بازی لیزری پیشرفته علاوه بر تغییر چیدمان کلیک ها و حالت شلیک متفاوت، قابلیت ضیط عملکرد و انجام آن در شرایط مد نظر هم وجود دارد.

ویژگی باتری دسته بازی موبایل لیزری

دسته بازی های لیزری به خاطر انرژی الکتریسیته ای که برای انتقال عملکرد شما به گوشی دارند، نیازمند منبعی برای تامین انرژی خود هستند. به همین منظور در این دسته باتری داخلی به کار رفته است. در گذشته برای تولید این دسته ها از باتری های لیتیوم یونی استفاده می کردند. در سال های اخیر از باتری لیتیوم پلیمری که خشک است استفاده می کنند که وزن کمتر و عمر طولانی تری نسبت به باتری لیتیوم یونی دارند.

برای  خرید دسته بازی فن دار شش انگشتی مدل AK77 کلیک کنید.

دسته بازی لیزری موبایل برای گیمر ها

بهترین دسته بازی لیزری موبایل برای گیمر ها

گیمر ها برای سرعت بیشتر و عملکرد بهتر نیازمند به یک دسته بازی با ویژگی های متفاوت هستند. بهترین دسته بازی برای گیمرهای حرفه ای، دسته بازی موبایل لیزری است. در ادامه به معرفی برخی از بهترین دسته بازی لیزری موبایل برای گیمر ها می پردازیم:

دسته بازی موبایل لیزری مدل JS32

دسته بازی لیزری مدل JS32 دارای دو تریگر است که تریگر سمت راست مغناطیسی و تریگر سمت چپ لیزری است. شما با استفاده از این دسته می توانید سرعت شلیک خود را 20 گلوله در ثانیه برسانید. همچنین دارای دکمه تغییر حالت DRM  به حالت رایفل است.

دسته بازی لیزری موبایل دارای 4 سطح شلیک می باشد:

  • 8 شلیک در ثانیه
  • 12 شلیک در ثانیه
  • 16 شلیک در ثانیه
  • 20 شلیک در ثانیه

جنس دسته بازی لیزری موبایل Metal و ABS است و ماشه های آن فلزی هستند. این دسته بازی برای گوشی های با ضخامت 6.5 تا 11.5 میلی متر مناسب است.

دسته بازی موبایل لیزری ممو مدل Ak03

از دسته بازی لیزری موبایل ممو مدل Ak03 به عنوان تفنگ اتوماتیک می توانید استفاده کنید. سرعت شلیک دسته بازی ممو 25 گلوله در ثانیه است. این دسته بازی قبالیت استفاده از سوئیچینگ یک دکمه بین حالت های تک کلیک و کلید سریع را دارد.

در قسمت پشت دسته بازی ممو فن خنک کننده توربو دارد که باعث می شود درجه گوشی شما کاهش پیدا می کند. بازی هایی مانند پابجی و کالاف باعث داغ شدن گوشی شما و در نتیجه کند شدن سرعت گوشی شما می شود. این دسته بازی هم برای اندروید و آیفون مناسب است.

دسته بازی لیزری موبایل برای گیمر ها

قیمت دسته بازی موبایل لیزری

قیمت دسته بازی لیزری به عوامل مختلفی از جمله قدرت باتری، وجود فن و وجود دکمه تغییر حالت بستگی دارد.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

1 دیدگاه در “بهترین دسته بازی لیزری موبایل برای گیمر ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *