مقاله

خرید فن خنک کننده گوشی گیمینگ

خرید فن خنک کننده گوشی گیمینگ - فروشگاه پدارول

خرید فن خنک کننده گوشی گیمینگ موضوع این مقاله است. با ما همراه باشید تا با فن های خنک کننده موبایل بیشتر آشنا شوید.

از زمانی که بازیهای هیجان انگیز و جذابی مثل پابجی موبایل، کالاف دیوتی، فری فایر و … جزء جدایی ناپذیر زندگی گیمرهای موبایلی شدند مشکل داغ کردن گوشی در هنگام بازی هم به دنبالش ایجاد شد.

چندین ساعت بازی کردن با گوشی موجب داغ شدن آن می شد که این مشکل فقط به اذیت و عرق کردن دست تمام نمی شد و آسیب به باتری و گوشی، افت فریم و لگ در بازی هم به دنبالش می آمد. تا اینکه فن خنک کننده گوشی گیمینگ طراحی و ساخته شد و روانه بازار گردید.

قبل از اینکه این راه حل خوب اندیشیده شود روش های گاه آسیب زننده ای بین بازیکنان موبایلی رواج پیدا می کرد که شاید برای کوتاه مدت موجب خنک شدن گوشی می شد ولی به آن آسیب های جبران ناپذیری وارد می کرد.

یکی از روشهای قدیمی و شاید خنده دار گذاشتن گوشی موبایل در یخچال برای خنک شدن آن بود که به دلیل رطوبتی که در هوای یخچال وجود دارد این کار موجب آسیب جدی به گوشی می شد.

از روشهای خنده دارتر این بود که یک بسته یخ پشت گوشی گذاشته می شد که فقط موجب خنک شدن قاب گوشی می شد ولی سخت افزار داخلی را نمی توانست خنک کند و مشکل همچنان باقی بود.

ولی امروزه دیگر نیازی به این روشهای مضحک برای خنک کردن گوشی نیست زیرا با هزینه ای نه چندان قابل توجه می توان فن خنک کننده تهیه کرد.

این نوع فن ها فقط مختص گیمرها نیست بلکه افرادیکه زیاد با گوشی کار می کنند مانند ادمین های اینستاگرام هم می توانند برای جلوگیری از داغ شدن گوشی از این وسیله مفید بهره گیرند.

فن خنک کننده گوشی موبایل چه طور کار می کند؟

در بازار برندها و مدلهای مختلفی از فن خنک کننده گوشی وجود دارد اما کارکردشان تقریبا یکی است. سیستم این فن ها طوری طراحی شده که در پشت گوشی قرار گیرد و باد خنکی را به سمت گوشی بدمد تا دمای گوشی را کاهش دهد.

این کار باعث می شود افت فریم شما در هنگام بازی بسیار کم شود و لگ را در بازی تقریبا به صفر می رساند. اگر گوشی شما دماسنج داشته باشد پس از چندین ساعت بازی می بینید می توانید تفاوت قبل و بعد از استفاده از فن خنک کننده را ببینید.

خرید فن خنک کننده گوشی گیمینگ - معرفی انواع

معرفی چند مدل از فن های خنک کننده گوشی گیمینگ

فن خنک کننده گوشی مدل ممو DLA-5

این فن سرعت 4500 دور در دقیقه دارد و ورودی آن 5 ولت 2 آمپر است. این فن قابلیت خنک کردن گوشی در عرض سه ثانیه را دارد.

ظرفیت باتری آن 1200mah است و جنس بدنه آن از ABS می باشد. کابل برق آن یک متر طول دارد و کابل شارژ USB C-Type می باشد.

در صورت خرید فن خنک کننده گوشی مدل ممو DLA-5 از فروشگاه پدارول دارای ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی کالاست.

خرید فن خنک کننده گوشی گیمینگ - ممو DLA-5

فن خنک کننده گوشی مدل ممو DL05 مناسب تبلت

این مدل برای تبلت بسیار مناسب و خنک کننده آیپد و تبلت است. ورودی 5 ولت 2 آمپر و سازگار با آیپد و تبلت با عرض 122 تا 216 میلیمتر است. قدرت فن 7000 دور در دقیقه با نورپردازی LED RGB .

همچنین صفحه نمایش برای نشان دادن دمای گوشی دارد. جنس آن از پلاستیک ABS و فلز است و کابل شارژ USB با تایپ C است.

طول کابل آن 1 و نیم متر است و وزن محصول 200 گرم است. اگر فن خنک کننده گوشی مدل DL05 را از فروشگاه پدارول تهیه نمایید ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا را نیز دارا می باشد.

خرید فن خنک کننده گوشی گیمینگ - مدل ممو DL05

فن خنک کننده گوشی مدل ممو DL10 به همراه باتری

فن خنک کننده گوشی ممو DL10 بدون سیم است و دارای گیره ای برای نصب روی گوشی است. سرعت فن آن 7000 دور در دقیقه است و ورودی 5 ولت 2 آمپر .

کابل شارژ USB Type C است و باتری آن ظرفیت 2000mah دارد. اگر این محصول هم از فروشگاه پدارول تهیه گردد ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا دارد.

خرید فن خنک کننده گوشی گیمینگ - ممو DL10

خنک کننده گوشی مدل ممو CX-A2

این فن مناسب همه تبلت ها و گوشی هاست و قابلیت خنک کنندگی سریع دارد. اتصال آن با سیم است ورودی 5 ولت 2 آمپر است. وزن محصول 155 گرم است و جنس آن از ABS ، فلز و سیلیکون است.

طول کابل آن نیز 1.2 متر است. چنانچه فن خنک کننده گوشی مدل ممو CX-A2 را از فروشگاه پدارول تهیه کنید دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا نیز می باشد.

خرید فن خنک کننده گوشی گیمینگ - مدل ممو CX-A2

فن خنک کننده گوشی موبایل مدل ممو DL08

فن خنک کننده گوشی موبایل مدل DL08 قابلیت خنک کنندگی سریع دارد که علت آن سرعت چرخش 4000 تا 5000 دور در دقیقه است. این فن با کلیه گوشی های با عرض 62 تا 95 میلیمتر سازگار است و جنس آن فلزی است.

اتصال این فن نیز با سیم می باشد. ورودی 5 ولت 2 آمپر دارد و بوسیله گیره به آسانی به گوشی نصب می شود. پورت ورودی آن تایپ C است.

وزن این محصول 120 گرم است و طول کابل آن 1.5 متر است. اگر این محصول را از فروشگاه پدارول خرید کنید دارای ضمانت سلامت فیزیکی و اصالت کالاست.

خرید فن خنک کننده گوشی گیمینگ - مدل ممو DL08

فن خنک کننده گوشی موبایل مدل ممو FLA-2

این مدل خنک کننده نیز همچون مدلهای بالا برای انواع گوشیها مناسب است و ورودی 5 ولت 2 آمپر دارد. ظرفیت باتری 300 میلی آمپر ساعت است.

این مدل فن برای گوشیهای با عرض 73 تا 104 میلیمتر مناسب است و نورپردازی RGB دارد. جنس این فن ABS بوده و وزن آن 75 گرم است.

نوع اتصال این فن بی سیم است و کابل شارژ آن USB تایپ C است. این فن هم دارای ضمانت سلامت فیزیکی و اصالت کالاست.

پدارول سایت تخصصی لوازم گیمینگ موبایل

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است.

با پدارول در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *