پابجی, مقاله

خرید دسته پابجی چهار انگشتی

دسته پابجی چهار انگشتی - پدارول

پابجی بازای عزیز، تو چند تا مقاله قبلی در مورد چند نوع از دسته پابجی ها باهاتون صحبت کردم. ولی الان می خوام دسته پابجی چهار انگشتی رو بهتون معرفی کنم.

شاید براتون سوال پیش اومده باشه که دسته پابجی ها مگه چه فرقی با هم دارن؟ کاربردهاشون چیه؟ کدوم دسته پابجی رو بخرم بهتره؟ یا اصلا از کجا دسته پابجی اصل و با کیفیت تهیه کنم؟

جواب همه این سوالها پیش فروشگاه اینترنتی پدارول هست. با من تو این مقاله همراه بشید و بعدش یه سر به قسمت فروشگاه سایت پدارول برید و دسته پابجی ها رو ببینید و قیمت ها رو با بقیه جاها مقایسه کنید.

حتما بعد از این کارها مشتری دائم فروشگاه پدارول می شید چون پدارول فروشگاه محبوب همه پابجی بازهاست.

مشخصات دسته پابجی چهار انگشتی

دسته پابجی های چهار انگشتی اغلب مغناطیسی هستن ولی به صورت مکانیکی هم تو بازار وجود داره و دو تا ماشه دارن. جنس ماشه ها از فلز آبکاری شده اس و همه گوشی های همراه رو هم پشتیبانی می کنه.

جنس بدنه این دسته پابجی ها پلاستیک فشرده اس و گیره های پلاستیک داره. این دسته ها سرعت عمل بالایی دارن که داشتن سرعت عمل بالا رمز موفقیت و پیروزی تو بازی هایی مثل کالاف دیوتی، پابجی موبایل و بقیه بازیهای بتل رویال هست.

همونطور که از اسم این دسته پابجی مشخصه با چهار تا انگشت میشه بازی رو کنترل کرد و شلیک و پرش انجام داد.

پیشنهاد می شود مقاله دسته پابجی چیست و انواع آن کدامند؟ را مطالعه نمایید. 

دسته پابجی چهار انگشتی - مشخصات دسته پابجی چهار انگشتی

نمونه هایی از دسته پابجی چهار انگشتی

دسته پابجی چهار انگشتی مغناطیسی مدل SNF

سرعت واکنش این نوع دسته پابجی کمتر از 0.01 ثانیه اس. ظاهر خیلی زیبایی داره و ماشه ها از فلز آب کاری و بدنه پلاستک فشرده درست شده و مقاومت خوبی در مقابل شکسته شدن داره.

پس خیالتون راحت باشه که اگر از دستتون افتاد یا محکم ماشه ها رو فشار دادین مشکلی واسش پیش نمیاد. البته شما این کار رو نکنید تا عمر طولانی تری داشته باشه.

همه گوشی های 5 تا 10 میلی متر رو می تونه پشتیبانی کنه و یه گیره پلاستیکی داره که با اون روی گوشی ثابت می شه.

دسته پابجی چهار انگشتی - مدل SNF

دسته پابجی چهار انگشتی مکانیکی 98K

جنس این دسته پابجی هم از نوع پلاستیک فشرده و فلز هست و از نوع مکانیکیه یعنی نیاز به باتری و شارژر و کابل و اینها نداره و قیمتش هم از بقیه دسته پابجی ها ارزون تر هست.

این دسته پابجی گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی داره. دو تا ماشه داره و برای همه گوشی های اندرویدی و iOS به کار میاد.

در ضمن گوشی های بین 5 تا 12 میلی متر ضخامت رو ساپورت می کنه و سرعت واکنشش هم کمتر از 0.01 ثانیه هست. این مدل از دسته پابجی ها خنک کننده و پاوربانک ندارن ولی سرماشه یه سیلیکونی داره.

بیشتر بخوانید : خرید بهترین دسته پابجی لیزری

دسته پابجی چهار انگشتی - مدل 98K

دسته پابجی مغناطیسی 4 انگشتی مدل BIGBIG WON – M2

این نوع دسته پابجی یه طراحی ارگونومیک داره که خیلی خوش دسته و ماشه های فلزی که داره باعث میشه حس لمس ماشه واقعی داشته باشید.

این دسته بیشتر از 5 میلیون شلیک رو تو بازی می تونه انجام بده که این مقدار 65 درصد سریعتر از ماشه های دیگه بازار هست.

ماشه های این نوع دسته پابجی از روی ساخته شده که ضد عرق کردن و مقاوم در مقابل گرما هست. وزن این دسته هم فقط 22 گرمه که خیلی سبکه و قابل حمل توی جیب و کیف هست.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله قیمت دسته پابجی چنده؟ را از دست ندهید. 

دسته پابجی چهار انگشتی - مدل M2

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است.

اینستاگرام پدارول را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *