پابجی, مقاله

خرید بهترین دسته پابجی لیزری

بهترین دسته پابجی لیزری - پدارول

اگر از گیمرهای بازی های موبایلی باشید حتما نام دسته پابجی را به دفعات شنیده اید. دسته پابجی ها انواع گوناگونی دارند که یکی از آنها دسته پابجی لیزری است.

اگر تا به حال از این نوع دسته پابجی ها استفاده نکرده اید و برای خرید آن دچار ابهام هستید مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

در این مقاله در مورد خرید بهترین دسته پابجی لیزری با شما صحبت خواهیم کرد پس برای حرفه ای تر شدن با ما همراه شوید.

دسته پابجی لیزری چیست؟

دسته پابجی لیزری از انواع دسته بازی موبایل است که این دسته بازی به شلیک های رگباری معروف است. این تکنولوژی باعث شده که در بازی حتی با اسلحه های تک تیر هم بتوان به صورت رگباری شلیک نمود و این یعنی سرعت عمل در از بین بردن حریف.

این دسته بازی کارکردی مثل نوع مغناطیسی دارد اما در دسته پابجی لیزری سیستم ایجاد جریان قطع و وصل با سرعت خیلی زیاد و منظم قرار داده شده و با این تکنولوژی شلیک میتوان در هر ثانیه 3 تا 9 شلیک انجام داد. اغلب گیمرهای حرفه ای از این نوع دسته پابجی استقبال کرده اند و بر مهارت خود افزوده اند.

بهترین دسته پابجی لیزری - دسته پابجی چیست

بهترین دسته های لیزری پابجی

دسته بازی پابجی لیزری گیمسر Gamesir F5 Falcon Mini

این دسته پابجی بسیار با کیفیت و خوش ساخت است و طراحی ارگونومیک آن باعث راحتی کار با آن می شود.

ماشه های این دسته بازی فلزی هستند و پد سیلیکونی آن باعث می شود تا به صفحه گوشی صدمه و فشاری وارد نشود.

این دسته بازی کوچک و کم جا است و می توان همزمان با آن از فنک خنک کننده موبایل هم استفاده کرد.

دسته بازی کالاف دیوتی و پابجی گیمسر Gamesir F4 Falcon

این نوع دسته بازی شاید قیمت نسبتا بالایی داشته باشد ولی طراحی جمع شونده و یکپارچه ای دارد که متریال مرغوب و ظاهر فوق العاده آن طرفداران زیادی میان گیمرها دارد.

این دسته بازی کلید روشن خاموش ندارد و وقتی آن را باز می کنید تا گوشی را در آن تعبیه کنید سنسورهای روی بدنه باعث روشن شدن آن می شود.

محل قرار گرفتن کلیدهای این دسته پابجی غیر قابل تغییر و ثابت است اما جوری طراحی شده که اغلب گیمرها با آن راحت هستند.

این دسته پابجی حالتهای مختلف برای شلیک بصورت 3 ، 6 و 9 تایی در هر ثانیه دارد و این باعث می شود که گیمر تسلط زیادی روی بازی داشته باشد.

پیشنهاد می شود مقاله دسته پابجی چیست و انواع آن کدامند؟ را مطالعه نمایید. 

بهترین دسته پابجی لیزری - انواع دسته پابجی

دسته پابجی لیزری فلای دیجی FlyDigi Shadow Stinger Cap Air Mapping 2

این نوع دسته بازی پابجی طراحی ارگونومیک دارد و این موجب می شود دست کمتر خسته شود. این دسته بازی قابلیت plug and play دارد که بدون نیاز به بلوتوث و دردسر اتصال می تواند در هنگامی که روی گوشی نصب می شود به کار بیفتد.

همچنین ویژگی منحصربفرد قابلیت ضبط کردن دستی سرعت شلیک در این نوع دسته وجود دارد. متریال فلای دیجی از نوع PC و ABS است و با انواع گوشیهای اندروید و IOS سازگار است.

عمر باطری این نوع دسته بازی پابجی بسیار بی نظیر است و قادر است تا 80 ساعت شارژدهی داشته باشد و در عرض یک ساعت و نیم هم کاملا شارژ می شود.

دسته بازی لیزری بیسوس Baseus Automatic Combo Button Suit

در میان دسته پابجی های لیزری سریعترین شلیک رگباری مربوط به این نوع دسته پابجی است. عمر باتری این نوع دسته حدودا بیست ساعت است که این ویژگی برای گیمرهای حرفه ای بسیار مهم است.

در پک این مدل دسته پابجی لیزری دو عدد تریگر لیزری هست که یکی تریگر مغناطیسی و دومی برای شلیک رگباری و روی دکمه شلیک قرار می گیرد. این تریگر 4 سرعت دارد که قابلیت تنظیم دارند و در هر ثانیه می تواند 50 بار شلیک کند.

دسته کالاف دیوتی و پابجی لیزری ممو MEMO AK01

این دسته بازی پابجی سه حالت شلیک در تریگر چپ که بر روی دکمه شلیک قرار می گیرد دارد. این دسته پابجی با همه موبایلهای 4.5 تا 6.5 اینچ اندروید و IOS سازگار است. این دسته باتری 200 میلی آمپر دارد که تا 150 ساعت هم می تواند شارژ دهی داشته باشد.

بهترین دسته پابجی لیزری - قیمت دسته پابجی لیزری

انواع دسته های لیزری پابجی

دسته های لیزری پابجی انواع مختلف با کارایی های گوناگون دارند ولی همه آنها باتری داخلی دارند و همچنین قابل شارژ شدن می باشند.

دسته های لیزری پابجی در انواع سه انگشتی، چهار انگشتی و دسته پابجی لیزری فن دار در بازار موجود هستند. این دسته بازی ها در حین بازی هم قابل شارژ شدن هستند.

در فروشگاه پدارول انواع دسته های پابجی از جمله لیزری، مغناطیسی، مکانیکی و بلوتوثی موجود می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با این فروشگاه تماس بگیرید.

فرق دسته لیزری و مغناطیسی چیست و کدام دسته بازی را بخرم؟

همه دسته بازی های پابجی موجب می شوند که کنترل شما روی بازی بیشتر شود و مهارتتان در انجام آن بیشتر گردد ولی اگر در وقت خرید سردرگم هستید که کدام دسته پابجی مناسب شماست ما به شما کمک می کنیم:

– اگر سرعت شلیک و پیشرفت در بازی برایتان مهم است دسته پابجی لیزری برای شما مناسب است.

– اگر می خواهید تریگرهای کم جا و بدون دسته تهیه کنید که در آن واحد بتوانید از فن خنک کننده هم برای موبایل استفاده نمایید می توانید دسته پابجی های مکانیکی، لیزری یا مغناطیسی که دسته ندارند خرید کنید که اینها فقط دکمه هستند و همچنین پشت موبایل شما را نمی پوشانند.

– اگر می خواهید بیش از دو ماشه داشته باشید که بتوانید با همه انگشتان بازی کنید دسته پابجی مکانیکی شش انگشتی یا بلوتوثی بخرید.

– اگر باز هم نتوانستید انتخاب درست را انجام دهید با فروشگاه پدارول تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم توسط کارشناس این مجموعه به شما ارائه گردد.

قیمت دسته پابجی لیزری

دسته پابجی لیزری بنا بر اینکه از کدام نوع باشد مثلا فن دار باشد یا ساده ، سه انگشتی یا چهار انگشتی باشد، شرکت سازنده آن چه باشد متفاوت است.

علاوه بر اینها با نوسان قیمت دلار نمی توان قیمت واحدی را در این مطلب به شما ارائه کرد. شما با مراجعه به سایت پدارول می توانید در قسمت فروشگاه کلیه قیمت ها را مشاهده نموده و از تخفیف های ویژه پدارول نیز بهره مند شوید.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است.

اینستاگرام پدارول را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *