پابجی, دسته بازی, مقاله

بهترین دسته پابجی های بازار

بهترین دسته پابجی - فروشگاه پدارول

بازی پابجی از اولین بازی های بتل رویال بود که به بازار عرضه شد و طرفداران زیادی تا به امروز جذب کرده است. این بازی جذاب توانست جهان بازی های رایانه ای را متحول نماید.

این بازی نیاز به واکنش های سریعی دارد که گیمرها بر روی گوشی های لمسی نمی توانستند سرعت عکس العمل لازم را داشته باشند. از این رو بهترین دسته پابجی ها روانه بازار شد.

دسته بازی پابجی نوعی دسته بازی مکانیکی است که بلوتوث و سیم ندارد و به سادگی روی گوشی نصب می شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین دسته پابجی های بازار بپردازیم پس اگر علاقمند به بازیهای بتل رویال هستید با ما همراه شوید.

بهترین دسته پابجی های بازار

بهترین دسته پابجی های برتر بازار در اینجا معرفی می شود که همگی به همراه مدل های دیگر در فروشگاه پدارول موجود است. در صورت درخواست می توانید از طریق صفحه فروشگاه اقدام به خرید نمایید. 

دسته پابجی مدل H10 XO

این دسته بازی مکانیکی چند کاره است. عملکرد این دسته بسیار سریع و روان است و همین طور پایه ای قابل تنظیم دارد که می توانید به راحتی با آن فیلم تماشا کنید.

همچنین از این دسته بازی میتوان بعنوان پاور بانک استفاده کرد. مشخصات این دسته بازی شامل موارد زیر است:

  • دارای دو عدد فن خنک کننده
  • حساسیت بالای حرکت و تیراندازی
  • مناسب بازیهای طولانی و مداوم
  • باتری 2500 ma
  • قابلیت استفاده بعنوان پاوربانک

برای خرید و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دسته پابجی مدل XO- H10 کلیک کنید.

بهترین دسته پابجی - h10

دسته بازی ممو مدل AK88

این دسته بازی در میان دسته بازی های پابجی محبوبیت زیادی دارد. اگر در بازی بدنبال سرعت عمل هستید و طرفدار بازیهای شوتینگ هستید این دسته بازی بسیار مناسب شماست.

این دسته پابجی 4 پدال با عملکرد بدون تاخیر و روان دارد. این دسته به دلیل مواد اولیه خوبی که دارد در مقابل فشار و ضربه مقاوم است.

همین طور با این دسته یک پورت Micro USB وجود دارد که برای شارژ آن می باشد. این دسته بازی در مدت خیلی کم مهارت و سرعت کنترل شما را در بازی افزایش می دهد.

این دسته بازی یک فن پر قدرت 6000 دور در دقیقه دارد و باتری آن 12000 میلی آمپر است. این فن در عرض چند دقیقه دمای گوشی شما را تا 15 درجه کاهش می دهد که این موجب بهبود عملکرد گوشی خصوصا در بازی های طولانی مدت می شود.

همه بخشهایی که قرار است به گوشی شما اتصال پیدا کند دارای پد محافظت کننده است تا گوشی دچار خط و خش نشود. دسته پابجی ممو AK88 به همه گوشی های 4.7 تا 7 اینچ قابل نصب است.

بیشتر بخوانید: دسته پابجی چیست و انواع آن کدامند؟

بهترین دسته پابجی - AK88

دسته پابجی مدل F01

این دسته بازی علاوه بر بدون تاخیر بودن و کوچک بودن بسیار هم مقرون به صرفه است و روی موبایل و تبلت قابل نصب است.

دسته پابجی مدل F01 از پلاستیک فشرده و فلز ساخته شده و ضربه و فشار را به راحتی تحمل می کند. این دسته بازی برخلاف دسته بازی های موجود در بازار براحتی در جیب جا می شود و اصلا سنگین نیست.

این دسته بازی برای گوشیهای اندروید و IOS قابل استفاده است و نیازی هم به اتصال بلوتوث و کابل ندارد.

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین بازی های آیفون را مطالعه نمایید. 

بهترین دسته پابجی - F01

دسته پابجی مدل E2036

این دسته بازی هم مانند مورد قبل کوچک با عملکرد بالاست و براحتی نصب شده و مزاحمتی برای دیگر امکانات موبایل یا تبلت ایجاد نمی کند.

دسته بازی مدل E2036 هم نیازی به کابل و بلوتوث ندارد. این مدل دارای گیره ای است که دسته را بر روی گوشی ثابت کرده و دیگر نیازی به فشار آوردن بر روی صفحه موبایل برای جا زدن دسته نیست. این مدل قابلیت بازی با 4 انگشت را برای شما فراهم می کند و کلیدهای آن 3 عدد است.

مقاله بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی را از دست ندهید. 

بهترین دسته پابجی - E2036

دسته پابجی مدل AK77

این دسته بازی قابلیت بازی با 6 انگشت را فراهم می کند و عملکرد بدون تاخیر و سریع دارد. این مدل در بین گیمرهای حرفه ای بسیار پرطرفدار است و از بهترین دسته پابجی های بازار است.

جنس دسته از فلز و پلاستیک ABS است و مقاومت بالایی در مقابل فشار و ضربه از خود نشان می دهد. بازوهای آن هم خیلی انعطاف پذیر با چرخش 90 درجه و از نوعی پلاستیک سخت ساخته شده و گوشیهای با عرض 67 تا 90 میلیمتر مناسب این دسته هستند.

دسته پابجی مدل AK77 نیز بی سیم است و با گوشیهای اندروید و IOS سازگاری دارد. چهار اهرم در آن بعنوان پدالهای نشانه گیری، شلیک، Aim و شوت است و دو فرمان برای پرش و … دارد.

در این نوع دسته بازی یک فن داخلی با قدرت 4500 دور در دقیقه وجود دارد و دمای گوشی را تا 7 درجه کاهش می دهد. 2 عدد باطری قدرتمند هم روی پایه های دسته قرار می گیرند.

یکی از آنها که 1200 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد برای تامین انرژی فن به کار می رود و باطری دیگر که 4000 میلی آمپرساعت است بعنوان شارژر و پاوربانک استفاده می شود که بوسیله رابط یو اس بی به گوشی وصل می شود.

مقاله پیشنهادی: بهترین بازی های بتل رویال موبایل

بهترین دسته پابجی - AK77

سخن پایانی :

کلیه دسته بازی هایی که در بالا به آنها اشاره شد قابلیت های بسیار بالایی دارند و با کیفیت هستند. اگر باز هم در انتخاب دچار سردرگمی هستید می توانید با فروشگاه پدارول تماس بگیرید و در این زمینه مشورت بگیرید.

همچنین می توانید در فروشگاه پدارول سایر مدلهای دسته پابجی و سایر اکسسوری های موبایل را ببینید.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است. 

از اینستاگرام پدارول دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *