پابجی, مقاله

بهترین آستین های کنترل کننده انگشت

آستین های کنترل کننده انگشت - پدارول

امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی در زمینه های گوناگون وسایل کاربردی زیادی تولید شده و به بازار عرضه می گردند. در زمینه گیمرهای موبایل هم این وسایل کاربردی تولید می شوند که یکی از آنها آستین های کنترل کننده انگشت یا کاور انگشتی میباشد.

این آستین ها که برای انگشتان شست و سبابه طراحی شده روی انگشت کاربر را می پوشاند تا مانع عرق کردن و سر خوردن انگشتان شست شوند.

خیلی از بازیهای امروزی روی گوشیهای هوشمند هم نصب می شوند که حرکتها با دو انگشت شست روی صفحه موبایل انجام می شود.

برای بازیهای هیجانی که نیاز به سرعت عمل و دقت دارد استفاده از این کاورهای انگشتی کمک می کند که انگشتها روی صفحه نمایش راحت تر مانور دهند و احتمال خطا کمتر شود. در این مقاله در مورد این محصول جدید صحبت خواهیم کرد پس تا پایان با پدارول همراه باشید.

بهترین آستین های کنترل کننده انگشت

بهترین این آستین ها آن است که جنس مرغوب و خوب داشته باشد همچنین زبر و سبک باشد و سازگاری با انگشتان دست داشته باشد.

در بازار انواع مختلفی از این کاورهای انگشتی وجود دارد که فرد را برای خرید دچار سردرگمی می کند. در این مقاله پنج مدل از مرغوبترین و پرفروش ترین آستین های کنترل کننده انشگت را معرفی خواهیم کرد.

1- آستین کنترل کننده انگشت مدل Bear

این مدل که از مشخصات این نوع کاور انگشتی می توان به ضد لغزش و ضد عرق بودن، سبک بودن، قابلیت شستشو، حساسیت بالا نسبت به لمس، انعطاف پذیری بالا، کنترل حرفه ای و راحت بازی اشاره کرد.

این کاور انگشتی به دلیل انعطاف پذیر بودن برای همه سایز انگشت مناسب است و به راحتی و بدون فشار و سر خوردن روی انگشت قرار می گیرد.

این محصول بسیار سبک است و در کیف و جیب هم قابل حمل است. از این محصول برای تمام گوشیها می توان استفاده کرد و برای بازیهای تیراندازی مثل Ingress Prime ، Knives Out ، Survivor Royale ، Brawl Stars ، PUBG ، Critical Ops و … بسیار مناسب است.

آستین های کنترل کننده انگشت - Bear

2- آستین کنترل کننده انگشت مدل EAGLE

ویژگیهای این نوع آستین کنترل کننده انگشت:

  • ضدلغزش و ضد تعریق
  • کنترل حرفه ای و راحت بازی
  • قابلیت شستشو
  • قابل حمل و سبک
  • حساسیت بالا نسبت به لمس
  • انعطاف پذیری بالا
  • سلامت فیزیکی و ضمانت اصالت

پیشنهادی می کنیم مقاله بهترین ترکیب اسلحه در پابجی موبایل را مطالعه کنید. 

آستین های کنترل کننده انگشت - عقاب

3- آستین کنترل کننده انگشت مدل GL1

این محصول مانع از سُر خوردن دست روی صفحه گوشی می شود. این آستین برای بازیهایی که به واکنش سریع نیاز دارند بسیار مناسب است. بازیهای Survical rules و PUBG و … از آن دسته بازیهایی هستند که با گوشی هوشمند کنترلشان خیلی سخت است.

برای انجام این نوع بازیها روی گوشی هوشمند حتما از این نوع کاور انگشتی استفاده کنید تا حرکات بازی را سریعتر انجام دهید و در بازی موفق تر عمل کنید.

آستین کنترل کننده انگشت مدل GL1 ضد لغزش و ضد تعریق است و روی تمام گوشی‌ها به خوبی قابل استفاده است. ضمنا این کاورهای انگشتی قابلیت شستشو هم دارند. گیمرهای حرفه ای می توانند با دست کردن این آستین های انگشتی به راحتی بازی را در کنترل خود در بیاورند.

آستین های کنترل کننده انگشت - مدل GL1

4- آستین کنترل کننده انگشت مدل SAMURAI

آستینهای گیمینگ حرفه ای این مدل هر بسته آن شامل دو عدد انگشتی می باشد. ویژگیهای آستین انگشت مدل SAMURAL شامل: ضد تعریق بودن ، قابل شستشو بودن، عملکرد حساس در برابر لمس، ساختار سبک که احساس تعرق و گرما نخواهید کرد و امکان تنفس پوست انگشت وجود دارد.

همچنین استفاده آسان و قابل حمل بودن نیز از ویژگیهای این نوع کاور انگشتی است. ترکیب و خرید این کاور با دیگر دسته بازیهای پابجی فرد را از گیمرهای دیگر متمایز می کند و از 4 و 6 انگشت می توانید استفاده نمایید.

پیشنهادی می کنیم مقاله بهترین ترکیب اسلحه در پابجی موبایل را مطالعه کنید. 

آستین های کنترل کننده انگشت - SAMURAL

5- آستین کنترل کننده انگشت مدل Tiger

این نوع کاور انگشتی برای انواع گیم پدهای بازی تیراندازی مناسب است. پشتیبانی سازگار با PUBG/Rules of Survival و غیره مناسب با تلفن های  هوشمند است.

با استفاده آستین کنترل کننده انگشت مدل Tiger می توانید با استفاده از انگشتان اشاره برای فشار دادن دکمه ها، به طور همزمان حرکت کنید، بچرخانید، هدف بگیرید و شلیک کنید.

این آستین انگشت موبایل راحت و آزادانه کشش دارد و نفوذپذیری هوا و جذب عرق خوبی دارد که از خطاهای عملیاتی ناشی از تعریق دست خودداری می کند.

آستین انگشتی مدل Tiger موبایل تقریباً از تمام بازی‌های موجود در تلفن Android یا iOS پشتیبانی می‌کند. آستین های انگشتی بدون لغزش می توانند اصطکاک روی صفحه را کاهش دهند، هر کلیک و لغزشی را با دقت بازیابی کنند و اطمینان حاصل کنند که هر لمس شما دقیق و موثر است.

مقاله پیشنهادی: مپ Sanhok در پابجی موبایل

آستین های کنترل کننده انگشت - Tiger

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *